Kiters uit Rotterdam , meld je!

JokerB

Geen avatar

Berichten: 270
Logs: 0 | 56 uur
Antwoord #50950 Mei 11, 2015, 19:45:15
edit2Rapporteer  
@eagle-jan nee nooit. maar alleen door dit soort verhalen al rij ik lekker door naar autostrand of bdam.

en idd wat Ocean limbo zegt. chill, easy, cool, community en relaxed staan voor mij centraal in de kitesurf sport.
dat vindt ik persoonlijk juist het leukste aan de community.
vraag vaak ook genoeg om dingen te weten en tips om beter te varen, en doe het zelfde met mensen die iets aan mij vragen of iets dergelijks.
tgroot

Berichten: 664
Antwoord #50951 Mei 11, 2015, 20:31:36
edit2Rapporteer  
jeetje ron wat een vervelende ervaring, snap wel dat je niet meer naar de slufter gaat . Zou ik ook niet meer doen. Sterker nog , ik hoop dat alle beginners dit bericht lezen, zodat dit hen niet ook overkomt.
Namens deze beginner bedankt voor de waarschuwing
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #50952 Mei 11, 2015, 21:08:24
edit2Rapporteer  
Beste beginner laat je nu niet afschrikken door deze verhalen, die "mannetjes" doen het erom.
Gewoon lekker heengaan, niets aan de hand.
Zal effe lekker worden.........
tgroot

Berichten: 664
Antwoord #50953 Mei 11, 2015, 21:20:03
edit2Rapporteer  
goh,

net alsof je hier gaat vertellen dat je lijnen zijn doorgesneden zonder verder maar een krimp te geven .... hoe naief ben je .......
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #50954 Mei 11, 2015, 21:37:05
edit2Rapporteer  
Jij begrijpt mijn bericht niet....jammer.
Natuurlijk is het een klotestreek, maar laten we ons juist niet imponeren door een stel eikels.
Dit is juist de bedoeling van die kereltjes.
Swordie

Geen avatar

Berichten: 18
Antwoord #50955 Mei 11, 2015, 22:55:20
edit2Rapporteer  
Wat ga je dan als beginner doen? Touw om z'n nek knopen?
Zou ik al te graag doen, optiefen met die klauwen. :C
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #50956 Mei 11, 2015, 22:58:19
edit2Rapporteer  
Gewoon op het autostrand gaan varen, zee van ruimte, geen stroming en dus veilig!
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #50957 Mei 12, 2015, 01:44:57
edit2Rapporteer  
Gewoon op het autostrand gaan varen, zee van ruimte, geen stroming en dus veilig!
en bijna overal sta diep ook met hoog water. Maar net zoals op Slufter dient men rekening te houden met het vogel rust gebied. 
Oh en je kunt er GRATIS!!! warm douchen in een verwarmd hok. Ook toiletten zijn er aanwezig zodat je daar je bruine anjer ff in allerust open kunt gooien.
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #50958 Mei 12, 2015, 07:47:05
edit2Rapporteer  
die douches zijn geweldig ja, goed warm ook! zijn er vanavond nog meer? Sluf/warmedouche Wink
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #50959 Mei 12, 2015, 08:46:37
edit2Rapporteer  
Jij begrijpt mijn bericht niet....jammer.
Natuurlijk is het een klotestreek, maar laten we ons juist niet imponeren door een stel eikels.
Dit is juist de bedoeling van die kereltjes.
Wie zijn er eikels, de gevorderde kiters die in een klein poeltje met 10+ in roulatie kiten en rekening met elkaar houden of die enkele kiter die daar geen rekening mee houd en er dwars doorheen vaart en iedereen met zijn onkunde in gevaar brengt?
Jeffro

Berichten: 611
Logs: 0 | 724 uur
Antwoord #50960 Mei 12, 2015, 10:06:04
edit2Rapporteer  
Zou de dreigingen & acties met lijnen doorsnijden maar heel snel op een laag pitje zetten, als ik te horen krijg dat er lijnen van een PKC'r zijn doorgesneden dan is niemand meer veilig op die spot ;-).

D-ice

Geen avatar

Berichten: 28
Antwoord #50961 Mei 12, 2015, 10:37:41
edit2Rapporteer  
Zucht... weer 10 minuten van me leven wat ik niet meer terug krijg.

Misschien is het eens tijd om een nationale kitesurf beginnersdag te organiseren op de Slufter.

:-/
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #50962 Mei 12, 2015, 11:08:18
edit2Rapporteer  
Zucht... weer 10 minuten van me leven wat ik niet meer terug krijg.

Misschien is het eens tijd om een nationale kitesurf beginnersdag te organiseren op de Slufter.

:-/


Ik denk niet dat dat goed is voor de kitesurf sport. Van boven ziet het er heel lief uit maar beneden staat er vaak toch veel stroming waar beginners door in de problemen komen...
Jellevw

Berichten: 673
Logs: 0 | 249 uur
Antwoord #50963 Mei 12, 2015, 11:45:06
edit2Rapporteer  
Ik vind het ... laat ik me mild uitdrukken ..... zeeeeer bedenkelijk dat er gasten rondlopen die vinden dat ze meer aanspraken op een kitespot kunnen maken dan wie dan ook ...  ThumpDown

Nog meer ... laat ik me nog eens mild uitspreken ..... bedenkelijk vind ik dat er gasten rondlopen die voor eigen rechter denken te kunnen spelen .....  ThumpDown ThumpDown

ronduit walgelijk vind ik gasten die materiaal van andere kiters ... om welke reden ook vernielen .... ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Dat ze dat dan ook nog eens stiekum doen zegt heel veel over deze gasten ....  ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Volgens mijn opvatting en naar ik meen ook die van vele andere kiters is kitesurfen juist een sport waarin begrippen als chill, easy, cool, community en relaxed centraal staan. Bovenstaande staaltjes van idioot gedrag en ook enkele forumreacties staan daar haaks op ... Angry

Helemaal mee eens!
chico

Berichten: 1112
Antwoord #50964 Mei 12, 2015, 12:28:17
edit2Rapporteer  
De nieuwe generatie Slufterhuifters heeft last van territorium gedrag. Je mag alleen in het poeltje als je kan loopen en dan niet de pussyloops. Verder is het gedoogd om zo snel mogelijk als ervaren kiter het poeltje over te steken maar dat mag nog net.
JimHantu

Berichten: 87
Logs: 0 | 192 uur
Antwoord #50965 Mei 12, 2015, 12:42:28
edit2Rapporteer  
ik mag gewoon me pussyloops doen tussen de hufters hoor
in het poeltje varen heeft niks met loops te maken
als je in de drukke poel een gevaar voor de rest vormt.. moet je gewoon het gezonde verstand opbrengen om ergens anders te gaan oefenen. (daar gaat het nu over)
Bbtw

Berichten: 232
Logs: 0 | 118 uur
Antwoord #50966 Mei 12, 2015, 13:15:10
edit2Rapporteer  
Laat je toch niet afschrikken door een paar van die grote jongens hier. Kom zelf ook regelmatig op de slufter en ben ook zeer zeker niet de beste kiter, verre van zelfs. Wat mij altijd opvalt is dat mensen hier op het forum een flinke mond hebben, maar op het strand poeslief en durven ze niets te zeggen. Waarschijnlijk wel heel voorzichtig als ze met een groep zijn! Ik ben het wel met hun eens dat er beter en meer rekening met andere gehouden moet worden en elkaar de ruimte moeten geven om ongelukken te voorkomen en dus ook de naam van de sport hoog te houden. Als je elkaar ergens op aanspreekt is dat alleen maar goed mits het op een fatsoenlijke manier is. Lijnen doorsnijden, tja daar gaan we maar niet serieus op in......
Ondabeach

Berichten: 1191
Antwoord #50967 Mei 12, 2015, 13:31:36
edit2Rapporteer  
Het is hier gelukkig een stuk "gezelliger" als in...  Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???   Grin
Jeroen Schoots

Geen avatar

Berichten: 62
Antwoord #50968 Mei 12, 2015, 14:04:24
edit2Rapporteer  

http://youtu.be/PjcioMm6LD4


Ik ben voor minder  van dit soort gedrag,maar lijnen kapot snijden ,dan ga je een brug te ver mijn inziens !
Tot op het water
Met de vriendelijke groeten Jeroen
StevenHill

Berichten: 261
Antwoord #50969 Mei 12, 2015, 15:22:12
edit2Rapporteer  
Nieuwe generatie Slufterhufters spreekt van vroeger. Kan mij de personen in dit topic echter niet herinneren.
Ik lees regelmatig forums op Kitehigh maar ik stoor mij wel aan dit soort gedrag.
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #50970 Mei 12, 2015, 16:12:17
edit2Rapporteer  
 Beste mensen ga juist naar slufter  Grin

Autostrand is heel ver lopen, druk, chop, ondiep, ongezellig veel beginners . schater
Ik stuur je weg als je in het vogel gebied kom  en een boete van mijn vrienden schater

Slufter gelijk bij het water, Weinig beginners, veel ruimte, zeehondjes spotten, vlak water en golven als keuze en je wil alleen met pro's gezien worden.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #50971 Mei 12, 2015, 16:23:53
edit2Rapporteer  
Voor de gene die zich ergens aan storen, mooi dan zal het in de zomer nog gezellig worden op de Slufter. Grin
Swordie

Geen avatar

Berichten: 18
Antwoord #50972 Mei 12, 2015, 17:47:58
edit2Rapporteer  
Storen in de zin van blijf van andermans shit af. Verder mensen aanspreken is alleen maar goed Smiley

Hopelijk kan ik vr za of zondag....
Menno de Vries

Berichten: 186
Antwoord #50973 Mei 12, 2015, 20:26:43
edit2Rapporteer  
Met verbazing zit ik dit topic te volgen.
Ik snap best dat als je lekker wil loopen her vervelend is als er beginners voor je zitten te kloten. Maar zijn degene die de poel op eisen allemaal zulke voorbeeldige kiters?? Waarom zoeken degene die de poel op eisen zelf niet de ruimte op. Op bijvoorbeeld Oostvoorne??

Jammer dat dit onderwerp iedere keer weer terugkomt op het Kiters Rotterdam topic.

Ik zelf volg kitehigh al een aantal jaar. Maar ik heb de laatste tijd sterk het idee dat het aantal bezoekers terugloopt. Wat natuurlijk eeuwig zonde is. Hoe zou dat toch komen??

Van een moderator had ik eigenlijk ook wel betere input verwacht.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #50974 Mei 12, 2015, 20:31:06
edit2Rapporteer  
Van een moderator had ik eigenlijk ook wel betere input verwacht.

Laat ik even één ding DUIDELIJK maken! Naast dat ik hier een moderator ben heb ik ook nog een
eigen mening. Die mag ik toch ook uiten? Of kan dat allemaal niet meer?


Het is gewoon van de zotten dat beginners zich überhaupt op de Slufter begeven. Ik heb afgelopen drie jaar steeds meer boardjes opgevist van mensen die niet kunnen bodydraggen of dat je er door de stroming niet meer bij kwam. Het poeltje ziet er heel lief uit, maar is in het midden gewoon meer dan twee meter diep... Niet echt geschikt voor beginners. Terwijl het Autostrand of de Brouwersdam een ideale locatie is voor beginners.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.