Baai van Rosas, wie meer deze zomer

e_surf

Berichten: 611
Antwoord #125 Juli 15, 2007, 15:29:45
edit2Rapporteer  
Vanacht (zondag op maandag) 2.00 uur gaan we weg.
De sleurhut achter de auto.....
Morgenavond laat zijn we er of
anders mischien nog een overnachtinkje onderweg
dan zijn we er dinsdagmorgen vroeg...
Heb er zin in..... ThumpsUp



_Chris

Berichten: 172
Antwoord #126 Juli 16, 2007, 02:43:35
edit2Rapporteer  
Het is hier fantastisch!
Groetjes uit Ampuria Brava van Robbert en mij!

Deze week gaan we de mensen bij St. Pere Pescador nog verrassen met een bezoekje op het strand...

sublimety

Berichten: 136
Antwoord #127 Juli 16, 2007, 03:49:45
edit2Rapporteer  
@ Chris
Zou jij voor mij aan Sander en Mark(breakloose) de groeten willen doen van mij, en vragen of ze hun mob nr effe willen pasen.

thnx, Ronald
Kiteko

Berichten: 67
Antwoord #128 Juli 16, 2007, 21:00:39
edit2Rapporteer  
Ben gisteren teruggekomen van drie weken genieten. Niet alle dagen op het water kunnen staan maar voldoende om in Spanje al een weekje bij te boeken. Ik vertrek de 26e juli weer die kant op!
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #129 Juli 16, 2007, 22:37:32
edit2Rapporteer  
@Kiteko,
Breng ons even op de hoogte.
Zat je in Rosas????
Hoe zat het met de kwallen????
DENNS

Berichten: 911
Antwoord #130 Juli 16, 2007, 22:46:06
edit2Rapporteer  
ja bijnaa!!!!
dinsdag nacht vertrek ik:D:D:D
*Maximus*

Berichten: 791
Antwoord #131 Juli 17, 2007, 00:09:29
edit2Rapporteer  
nog drie weken Sad
xxedguyxx

Berichten: 443
Antwoord #132 Juli 17, 2007, 00:42:29
edit2Rapporteer  
haha vele vragen weinig antwoord.Tongue woehoe deze week me nieuwe board binnen..en dan 3 august richting amp!
*Maximus*

Berichten: 791
Antwoord #133 Juli 17, 2007, 03:03:33
edit2Rapporteer  
jullie hebben allemaal luk man, ik ga pas 11 aug weg Sad
Tanja_K

Berichten: 16
Antwoord #134 Juli 17, 2007, 03:52:17
edit2Rapporteer  
Hé Kiteko,

Ik vind dat dus ECHT NIET kunnen he! Eerst drie weken knallen op de Tramontana, dan, jawel, een hele anderhalve week rust en dan PAS weer terug..... En dat na die foto die je me vanmorgen stuurde!!! We hadden vanavond al op het vliegtuig moeten zitten ;-)

Wordt super mooi volgende week!! Heb er zin an!!!

Grtz
DENNS

Berichten: 911
Antwoord #135 Juli 17, 2007, 04:04:38
edit2Rapporteer  
Hé Kiteko,

Ik vind dat dus ECHT NIET kunnen he! Eerst drie weken knallen op de Tramontana, dan, jawel, een hele anderhalve week rust en dan PAS weer terug..... En dat na die foto die je me vanmorgen stuurde!!! We hadden vanavond al op het vliegtuig moeten zitten ;-)
Wordt super mooi volgende week!! Heb er zin an!!!

Grtz

Whatt!
Tramontana was die er ?? hope dat hij nog ff terug komt voor paar dagen
_Chris

Berichten: 172
Antwoord #136 Juli 17, 2007, 17:53:14
edit2Rapporteer  
GEEN KWALLEN!
Yeah

Maarre, wat ik wel niks vind is dat er debiele hoge golven zijn (die schijnen niet gebruikelijk te zijn hier) en een enorme stroming waardoor ik als beginner echt al overspoelt wordt voor ik een poging kan doen dat board op te komen.

Verder is er een man verdronken eergisteren, dat was echt klote.
Robbert en nog een gozer van het kamp hebben hem uit het water gehaald, op de kant kwam hij nog even bij maar daarna is hij overleden.

Ronald, ik zal het vragen!
Sander ligt zijn kater uit te slapen op de picknicktafels haha
sublimety

Berichten: 136
Antwoord #137 Juli 17, 2007, 23:25:25
edit2Rapporteer  
@ Chris   

Het nummer heb ik al via een andere weg gekregen, maar tog bedankt voor de moeite ThumpsUp

Van dat verhaal had ik ook wat gehoord, echt Arie als je dat meemaakt.
Tanja_K

Berichten: 16
Antwoord #138 Juli 18, 2007, 00:42:26
edit2Rapporteer  
Tramontana wordt verwacht na volgende week donderdag !!!!
DENNS

Berichten: 911
Antwoord #139 Juli 18, 2007, 05:29:46
edit2Rapporteer  
Tramontana wordt verwacht na volgende week donderdag !!!!

omfg
hahahah dat meen je niet, dit is te sick
dan ben ik er:D:D:D:D
hahahah fucking relaxtt
FIJNE VAKANTIE ALLEMAAL!!!
_Chris

Berichten: 172
Antwoord #140 Juli 18, 2007, 16:48:52
edit2Rapporteer  
En ondertussen zijn er al 3 mensen verdronken heb ik gehoord
Echt debiel
Als het goed is wordt het vanaf vandaag wat beter...
Gisteren naar een prachtige spot geweest aan de baai, maar de wind was niet zo goed.

Ronald, de groetjes zijn overgekomen hoor

Als er trouwens meer mensen richting Ampuria gaan, de Aloha bar (aan de boulevard) is echt een aanrader! Weinig vervelende spanjaarden en leuke muziek, relaxte sfeer.
xxedguyxx

Berichten: 443
Antwoord #141 Juli 18, 2007, 18:31:32
edit2Rapporteer  
oeiiiiiiii nog ff, ik heb er zin in,, hoop wel dat ik met me 9m2 kan varen...Tongue
Kiteko

Berichten: 67
Antwoord #142 Juli 18, 2007, 20:39:33
edit2Rapporteer  
@Kiteko,
Breng ons even op de hoogte.
Zat je in Rosas????
Hoe zat het met de kwallen????
Hi Langbeest, geen kwal gezien. Prima naar mijn zin gehad. Wind is er wel erg veranderlijk. Ik ben er de eerste week tegen een groep locals aangelopen en die hebben me drie weken lang op sleeptouw genomen en van tips & trics voorzien over het gebied. Wanneer de wind op komt zetten (meestal rond het middaguur) dan is het altijd verstandig in ieder geval een half uurtje te wachten voor je het water op gaat omdat je dan pas kan zien hoe constant hij is/blijft. Ik heb een paar keer heel eigenwijze Duitsers terug zien zwemmen omdat de wind compleet wegviel of in één keer totaal van richting veranderde. De locals zijn erg behulpzaam, die willen er alleen maar voor zorgen dat de kite-spots veilig en behouden blijven. Als je je aan de zones houdt is er niks aan de hand. Het zijn met name de toeristen en de spanjaarden uit het binnenland (de weekend-kiters) die voor de gevaarlijke situaties zorgen. Ik heb genoten en kan niet wachten om vrijdag de 27e juli daar weer het water op te gaan. Overigens ben ik in Rosas geweest, Empuria Brava en Sant Pere Pescador. In deze laatste plaats heb je de kitesurf shop Ventilador zitten. Mocht je problemen hebben met je materiaal dan zitten daar gasten die je snel en graag helpen. Daniël is een van de eigenaren en uiterst vriendelijk;
Ventilador Sant Pere Pescador
Avda. Josep Tarradellas, 4-5 Local 1
17450 Sant Pere Pescador (Girona)
T +34 972 52 10 63
stpere@ventilador.com
Kiteko

Berichten: 67
Antwoord #143 Juli 18, 2007, 20:53:57
edit2Rapporteer  
Tramontana wordt verwacht na volgende week donderdag !!!!

omfg
hahahah dat meen je niet, dit is te sick
dan ben ik er:D:D:D:D
hahahah fucking relaxtt
FIJNE VAKANTIE ALLEMAAL!!!

Zaterdag de 28e staat er een feest gepland voor kitesurfers; mocht je zin hebben, laat dan ff je nummer achter!
sublimety

Berichten: 136
Antwoord #144 Juli 18, 2007, 22:25:46
edit2Rapporteer  
@ Chris

Bedankt voor de moeite  ThumpsUp
xxedguyxx

Berichten: 443
Antwoord #145 Juli 19, 2007, 02:26:20
edit2Rapporteer  
chilll heb er nu al zin in... maareee iss die harde stormwind nu voorspeld? en zo ja hoe lang blijft ie hangen? :s
Tjok
Gast
Antwoord #146 Juli 19, 2007, 23:44:31
edit2Rapporteer  
@Kiteko,
Breng ons even op de hoogte.
Zat je in Rosas????
Hoe zat het met de kwallen????
Hi Langbeest, geen kwal gezien. Prima naar mijn zin gehad. Wind is er wel erg veranderlijk. Ik ben er de eerste week tegen een groep locals aangelopen en die hebben me drie weken lang op sleeptouw genomen en van tips & trics voorzien over het gebied. Wanneer de wind op komt zetten (meestal rond het middaguur) dan is het altijd verstandig in ieder geval een half uurtje te wachten voor je het water op gaat omdat je dan pas kan zien hoe constant hij is/blijft. Ik heb een paar keer heel eigenwijze Duitsers terug zien zwemmen omdat de wind compleet wegviel of in één keer totaal van richting veranderde. De locals zijn erg behulpzaam, die willen er alleen maar voor zorgen dat de kite-spots veilig en behouden blijven. Als je je aan de zones houdt is er niks aan de hand. Het zijn met name de toeristen en de spanjaarden uit het binnenland (de weekend-kiters) die voor de gevaarlijke situaties zorgen. Ik heb genoten en kan niet wachten om vrijdag de 27e juli daar weer het water op te gaan. Overigens ben ik in Rosas geweest, Empuria Brava en Sant Pere Pescador. In deze laatste plaats heb je de kitesurf shop Ventilador zitten. Mocht je problemen hebben met je materiaal dan zitten daar gasten die je snel en graag helpen. Daniël is een van de eigenaren en uiterst vriendelijk;
Ventilador Sant Pere Pescador
Avda. Josep Tarradellas, 4-5 Local 1
17450 Sant Pere Pescador (Girona)
T +34 972 52 10 63
stpere@ventilador.com


Klopt, en naast die surfshop Ventilador zit een barretje de SURFERS daar moet je ook zeker ff heen gaan 's avonds hoop mensen is gezellig tentje en je moet dan ff vragen naar Eddy aan de bar en een Koekaratsja bestellen. Lekker drankie steken ze in de fik en na een paar wordt je er goed blauw van ThumpsUp
Klote dat ik dit jaar er niet kan zit door langdurige knieblessure, volgend jaar ben ik zeker weer vd partij! Zijn er trouwens nog meer mensen die er volgend jaar weer heen gaan? hoor het wel later Joepie
Jets

Berichten: 91
Antwoord #147 Juli 20, 2007, 03:56:10
edit2Rapporteer  
Ik vertrek morgen samen met een vriendin!! Ben benieuwd, heb er iig zin in!! Alleen niet in die lange busrit... sta op de camping in Ampuria, met Breakloose....

Dus tot zaterdag ofzo!
deer

Berichten: 4
Antwoord #148 Juli 20, 2007, 20:40:44
edit2Rapporteer  
Nog 1 nachtje....
The Maus

Berichten: 19
Antwoord #149 Juli 20, 2007, 20:47:10
edit2Rapporteer  
Sorry, nog 2 nachtjes...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.