kiters uit limburg????

witte

Geen avatar

Berichten: 56
Antwoord #2400 September 05, 2010, 20:59:47
edit2Rapporteer  
Glenn Ouwhoer keeel,
je hebt helemaal gelijk jong. Denk dat ik de naishes ga omruilen voor die slingshots, want ik wil per slot v rekening net zo goed kunnen varen als Youri en met die naishes lijkt me dat erg onmogelijk geworden....
Winkbuule alaaf!!
Basjuh

Berichten: 388
Antwoord #2401 September 05, 2010, 21:23:26
edit2Rapporteer  
idd Witte.

Vaar je met naish, dan wil je gewoon een loser zijn. Ik voel me er trouwens erg goed bij...................om een loser te zijn......

ouwhoerhej,

veel plezier morgen op het water!!!!!!! daar gaat het om
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #2402 September 05, 2010, 21:49:18
edit2Rapporteer  
idd Witte.

Vaar je met naish, dan wil je gewoon een loser zijn. Ik voel me er trouwens erg goed bij...................om een loser te zijn......

ouwhoerhej,

veel plezier morgen op het water!!!!!!! daar gaat het om

wtf .... je bent pas een echte loser als je met een Feune (F-one dus) vaart want die zijn Delta shape en niet Cee-shape

Een echte kite voor watjes en mietjes .....(ik dus) .....zo'n Feun YeSS

en daarom varen Yourie, Kevin en Ruben dus geen Feune maar echte Cee-shape ThumpsUp
Jan.H

Berichten: 7
Antwoord #2403 September 05, 2010, 21:58:29
edit2Rapporteer  
Beste mede kiters :-(
Wat voel ik mij nu niks op de zondagavond!
Ik koop mij spullen die onze eigen wereldkampion koopt en nu hoor ik net dat het niks spullen zijn :-(
GVD. Robbie! Waarom het merk Naish :-(
Jij weet ook niet wat kwaliteit is hè Robbie!!!

:-(. Jan....
GlennHeijnen
Gast
Antwoord #2404 September 05, 2010, 22:11:42
edit2Rapporteer  
Joy op zo'n commentaar zit ik ook niet echt te wachten.... maargoed moet je helemaal zelf weten.

Basjuh en witte jullie zijn wel oke geloof ik.
Limbo en Joy moeten nog veel leren geloof ik...doe het goed of doe het niet!

Ik ben met een F-one triball 2 begonnen en is een een fijne kite!
Natuurlijk geen topkite zoals de slingshot.

Ik hoor het wel als sportieve gezellige mensen tijd hebben en mee willen rijden.



GlennHeijnen
Gast
Antwoord #2405 September 05, 2010, 22:14:58
edit2Rapporteer  
Ik heb nog 2 foto's van hoge sprongen in een album gezet voor diegene wat niet willen geloven dan slingshot beter is en waard is om voor te sparen! Wink
Kitemen

Berichten: 370
Antwoord #2406 September 05, 2010, 22:35:24
edit2Rapporteer  
Glenn ik denk dat jij nog heel veel moet leren!

Beetje kinderachtig om andere merken en mensen gaan liggen afzeiken terwijl je hier net nieuw bent! Ik denk dat hier een hoop mensen zijn die heel wat ouder, meer ervaring en verstand van kiten hebben dan jij aangezien je het forum hier niet eens kende!

Maar goed dan kom maar eens met ons mee varen en dan kijken we of het aan het merk ligt of de persoon die eronder hangt!
witte

Geen avatar

Berichten: 56
Antwoord #2407 September 05, 2010, 22:56:48
edit2Rapporteer  
basjuh is ok, basjuh is oke,basjuh basjuh basjuh is okeeeee!!!!!!!!!!!!
ole ole ole oleeeeeee
GlennHeijnen
Gast
Antwoord #2408 September 05, 2010, 23:50:12
edit2Rapporteer  
Kitemen ik kom niet met onzin dat doen hun zelf maar ik laat me gewoon niks zeggen klaar..
Goed word je door ervaring, de een ligt het wel en de ander niet.
Mij ligt het goed en ben nergens bang voor. Helemaal niet voor concurentie maar aangezien ik een mooi verblijf heb in renesse zoek ik ook fatsoenlijke mensen.

Ik weet nu wel al wie ik NIET meeneem Wink
En ook al wie ik WEL meeneem
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #2409 September 05, 2010, 23:53:59
edit2Rapporteer  
AFSCHEIDT

Beste Basjuh, (R)ikke, Witte en Kitemen, en alle andere gasten met wie ik wel eens (of niet) ben wezen kiten .......

Langs deze weg wil ik jullie mededelen dat ik niet meer met jullie naar Vrouwenpolder, Neeltje Jans, Rockjanje, Oostvoorne of zelfs Kessenich ga. Cry

Ik ga alleen nog maar met GlennebennieHeijnen want die hebt een Slingshot en een  ListenToMe mooi verblijf in Renesse en jullie hebben alleen maar Naish of Best of Feune of Flysurfer of Cabrina of Ocean Rodeo of  Peter Lynn of Core of Brunotti of Nutella of Samsung of Iphone of BMW of Dolce & Gabana of wel ...of niet?

Och ja .... iemand interesse in een setje F-ones, ze zijn flink afgeragd, hebben de nodige reparaties en plakkertjes en vliegen voor geen meter ......

ik ga een setje slingshotjes halen ..... Joepie want dan ga ik eindelijk ook eens van die mega jumps maken zoals Ruben Langerlee Wink

Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #2410 September 06, 2010, 02:05:14
edit2Rapporteer  
@LimboBlandit:

Gauw verkopen die shit, is toch niks meer waard (hopelijk vang je er nog een paar tientjes voor  Grin).

Ik denk dat ik mijn materiaal ook maar eens de deur uit ga doen, aangezien je met een slingshot hoger komt loser en dat geeft juist de grootste kick  Joepie

@Glenn:

 Cry Nou mag ik niet meer meerijden Cry

 schater schater schater loser
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #2411 September 06, 2010, 02:05:23
edit2Rapporteer  
Jan.H

Berichten: 7
Antwoord #2412 September 06, 2010, 07:28:19
edit2Rapporteer  
Psssttt. Iemand Naish kopen? Ik ga het verkopen!
Jullie weten wel waarom ;-)
TimLimbo

Berichten: 241
Antwoord #2413 September 06, 2010, 10:19:34
edit2Rapporteer  
OMG.....Kunnen we niet een slingshot topic starten voor Glenn zodat die daar verder kan draven.... Het was net gezellig in dit topic....
Kitemen

Berichten: 370
Antwoord #2414 September 06, 2010, 12:33:15
edit2Rapporteer  
Ik ga nu kijken of kessie te doen is met mijn Naish kites...
Wind is alleen maar toenemende tot nu toe...

Witte ik hoop dat je al aan zee bent want het ziet er verdomd goed uit voor jou en je nieuwe Naish kites vandaag!
GlennHeijnen
Gast
Antwoord #2415 September 06, 2010, 12:36:13
edit2Rapporteer  
Ik zoek me wel een andere forum  loser ers!!!!

Very stupid but i don't care Whahahaha

Latersss
TimLimbo

Berichten: 241
Antwoord #2416 September 06, 2010, 12:48:19
edit2Rapporteer  
 YeSS YeSS YeSS
NinoBrownz

Berichten: 81
Antwoord #2417 September 06, 2010, 13:26:06
edit2Rapporteer  
@HoeHaHennie: volgens mij hebben we de oorzaak gevonden van het uit de lucht vallen van mijn kite vorige week op Kessenich!
Het is geen Slingshot, maar een F-one kite! Ben ik blij dat ik het eindelijk snap... YeSS

It's all love!  InLove
GlennHeijnen
Gast
Antwoord #2418 September 06, 2010, 13:31:06
edit2Rapporteer  
Ik denk eerder dat het een combinatie van is ....
Verkeerde plek, verkeerde kite en verkeerde persoon Whahahaha

Heb je geen reactie vermogen ofzo.... loser

super nerds ( zijn de perfecte woorden voor jullie )

NinoBrownz

Berichten: 81
Antwoord #2419 September 06, 2010, 13:45:10
edit2Rapporteer  
Dank voor je oplossend vermogen Glenn!
Ik denk dat ik inderdaad maar een andere hobby ga zoeken...jongens, bedankt voor alle super fijne momenten samen, maar ik ga me nu toch maar toeleggen op mijn enige, echte passie: extreem origami. Heb een super merk papier gevonden daarvoor, veeeeeeeel beter dan dat van jullie!
Jan.H

Berichten: 7
Antwoord #2420 September 06, 2010, 15:16:15
edit2Rapporteer  
'Extreem origami'   schater
Ik doe mee  ThumpsUp
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #2421 September 06, 2010, 15:35:58
edit2Rapporteer  
Slingshot papier Huh schater loser
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #2422 September 06, 2010, 17:13:17
edit2Rapporteer  
Glenn mag inderdaad wel even een toontje lager zingen. Met elke kite kun je namelijk hoog springen, dat hangt gewoon voor 90% van de rider af.

Dat je zo blij bent dat je eidelijk een foto hebt dat je boven de 5m uitkomt kun je ook op een andere manier uitten Glenn.....
Basjuh

Berichten: 388
Antwoord #2423 September 06, 2010, 18:01:48
edit2Rapporteer  
nee Evan,

meegaan in de belevingswereld heeft soms meer effect..........en die andere 10%? van de wind.....
marving60

Berichten: 256
Logs: 0 | 5 uur
Antwoord #2424 September 06, 2010, 18:46:45
edit2Rapporteer  
hahahaahahahahahahahahhahhahaa.... wat grappig om de laatste 2 pagina's te lezen. Heerlijk. Dank u vriendelijk glenn voor het amusement dat je me de afgelopen minuten hebt gegeven.

Tot slot: MUhahahahahahahhahahaa
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.