Interview TV Rijnmond!

GlennVegas
Gast
Antwoord #25 Februari 26, 2008, 17:55:25
edit2Rapporteer  
hey Alex, je hebt het al wel tot de ANP geschopt, staat op nu.nl... goed gedaan! Laat de mensen maar oordelen, ik zeg kitesurfers +1, mw. augurk -1!!!!!

ja zat het net te kijken... beter die link Smiley

Gotdikkedulle was een guur klote vrouwtje... ... er zijn geen plannen.. er is plek zat aan de kustlijn...!! Jaaaa echttt.......
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #26 Februari 26, 2008, 17:56:46
edit2Rapporteer  
Ze geniet er gewoon van gvd wat een kolere mevrouwtje zeg...
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #27 Februari 26, 2008, 17:58:55
edit2Rapporteer  
gooi het er maar uit Shizzle
GlennVegas
Gast
Antwoord #28 Februari 26, 2008, 18:02:23
edit2Rapporteer  
gooi het er maar uit Shizzle

Jaa... moet wel...! Want het gaat nergens meer over..
ouddorp-rules

Berichten: 744
Antwoord #29 Februari 26, 2008, 18:06:25
edit2Rapporteer  
Arrggghhh,

Ik heb het interview nogmaals bekeken en ik vindt het echt mega jammer dat die ........... op het strand was want dat had een leuke discussie geworden!

En nogmaals heren en dames, ik geen mediatraining gehad(reactie op hanglos) en het valt echt niet mee met zo`n camara op je gezicht. Kan heel goed wezen dat het anders had gemoeten, maarja achteraf is het altijd makkelijk praten en oordelen.

Alex
JCS

Berichten: 259
Antwoord #30 Februari 26, 2008, 18:16:22
edit2Rapporteer  
Gut wat een figuur... kijk, dat je dan geen mediatraining gehad hebt ok, maar daardoor lijkt het mij niet dat je mening opeens drastisch verandert..

Verder ist stuk van Alex prima en ik vind die vrouw die je interviewt ook goed, trekt juiste conclusie ergens tegen het eind.
ouddorp-rules

Berichten: 744
Antwoord #31 Februari 26, 2008, 18:25:12
edit2Rapporteer  
Hoho,

 ListenToMe Mijn mening blijft hetzelfde, hier in ouddorp ziet het er niet toppie in de toekomst qua kiteplaatsen. Mijn favo spot is het zwarte hekje, als dat verboden wordt dan......

Alex
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #32 Februari 26, 2008, 18:25:56
edit2Rapporteer  
precies JCS, als je een stapje terug neemt en dan kijkt zie je vooral iemand met liefde voor zijn sport die geslachtofferd wordt aan regelnichterigheid van zo'n witte boordjes criminette.
JCS

Berichten: 259
Antwoord #33 Februari 26, 2008, 18:41:07
edit2Rapporteer  
Wacht, ik heb het over die groen-vrouw hè?!
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #34 Februari 26, 2008, 19:06:44
edit2Rapporteer  
iemand met liefde voor zijn sport die geslachtofferd wordt aan regelnichterigheid van zo'n witte boordjes criminette.

Grin Grin Grin Grin
Nick van Kampen

Berichten: 242
Antwoord #35 Februari 26, 2008, 20:40:36
edit2Rapporteer  
Wat een ongelooflijke graftak dat groenvoorzieningen trutje. Samengeknepen otter-bek van haar.
gijsv2

Berichten: 248
Antwoord #36 Februari 26, 2008, 21:08:06
edit2Rapporteer  
... staat dat lelijke kiteverbod bord er!! Pff... leuk..


Wil natuurlijk niemand aanzetten tot ongeoorloofde handelingen, maar dat bord staat waarschijnlijk best stoer in de garage Smiley
JCS

Berichten: 259
Antwoord #37 Februari 26, 2008, 21:14:27
edit2Rapporteer  
... staat dat lelijke kiteverbod bord er!! Pff... leuk..


Wil natuurlijk niemand aanzetten tot ongeoorloofde handelingen, maar dat bord staat waarschijnlijk best stoer in de garage Smiley

Wat denk je van de dienblad-functie? Tongue
GlennVegas
Gast
Antwoord #38 Februari 26, 2008, 21:53:26
edit2Rapporteer  
... staat dat lelijke kiteverbod bord er!! Pff... leuk..


Wil natuurlijk niemand aanzetten tot ongeoorloofde handelingen, maar dat bord staat waarschijnlijk best stoer in de garage Smiley

Wat denk je van de dienblad-functie? Tongue

hahah jaa dat is ook het eerste wat ik dacht toen ik de dijk over kwam en het in mijn gezichtsveld kwam... Smiley
marcus aurelius

Berichten: 157
Antwoord #39 Februari 26, 2008, 22:24:35
edit2Rapporteer  
wat een achterlijke vogelneuker zeg! laat ze eens iets doen tegen andere sporten die de rust verstoren...laat ons gewoon even met rust...het is gewoon weer een geitenwollensokken figuur zonder hobby en nu is ze jalours op ons dat wij wel plezier in ons leven hebben!
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #40 Februari 26, 2008, 23:09:32
edit2Rapporteer  
Hoeveel overlast is er niet van het Nederlandse voetbal, en hoeveel maatregel worden daar niet voor getroffen...
Autoracen op zandvoort, of de superbikes op TT in Assen.
Denk dat daar geen enkele vogel meer te bekennen is, in de weekenden dat er zo'n evenement is...

En zo kan je nog wel uren doorgaan....

Azijnpissers zijn het... Bah, zo typisch nederland!!! Zum Kotsen jaaaaa
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #41 Februari 26, 2008, 23:56:26
edit2Rapporteer  
De pest is dat die zure bever denkt dat ZIJ het voor elkaar heeft dat er een verbod is. Maar het komt gewoon door die Maasvlakte II, en de daarbij door de Europese regels noodzakelijke natuurcompensatie  Angry

Laat ze lekker 30km uit de kust nog een zandplaat opspuiten. Lekker voor de vogeltjes en voor de zure bever, kan ze daar mooi haar tentje opzetten  Tongue

Ik biedt €50,- voor het bord!  Grin
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #42 Februari 26, 2008, 23:58:27
edit2Rapporteer  
En nogmaals heren en dames, ik geen mediatraining gehad(reactie op hanglos) en het valt echt niet mee met zo`n camara op je gezicht. Kan heel goed wezen dat het anders had gemoeten, maarja achteraf is het altijd makkelijk praten en oordelen.

Alex, je hebt het fantastisch gedaan!  ThumpsUp
Ik weet hoe het voelt om geinterviewd te worden met zo'n camera op je giegel!

Je hebt het er top vanaf gebracht, en ik sluit me volledig aan bij Rudo dat je passie voor de sport eraf druipt  ThumpsUp

Na nu.nl RTL nieuws, NOS Journaal? Kom op!
ouddorp-rules

Berichten: 744
Antwoord #43 Februari 27, 2008, 00:42:02
edit2Rapporteer  
Heren en dames,



Ik heb contact gehad met RTV Rijnmond en goed duidelijk gemaakt dat een hoop mensen al gereageerd hebben op de uitzending. Tevens heb ik gevraagd of het misschien mogelijk is om hieraan een vervolg te maken(uitzenden) want des te meer reageren dus te leuker wordt het voor de media!



Ik moet zeggen dat ik in 1st instantie had van 1 maal is leuk maar nu ik die mevrouw heb horen spreken laat ik het hier niet bij zitten.



Kortom, reageer lekker en wacht af wat de reactie is van RTV Rijnmond.



Alex



P.s het NKV is ook hierbij betokken.
arjanschip

Berichten: 311
Antwoord #44 Februari 27, 2008, 00:51:35
edit2Rapporteer  
Goed bezig:D
Die vrouw moet in ieder geval uitleggen waarom wel kitesurfen en niet windsurfen ( onderbouwen met cijfers graag)
Waarom niet een klein stukje voor de kiters. De grevelingen is groot maar een stuk van 500 meter breed is al heel wat.
Ze zegt aan de zeezijde een heleboel mogelijkheden en daar moeten ze het even mee doen. Maar wanneer komt de spot grevelingen dan weer terug want hoe lang duurt dat even?

Echt vreselijk irritant en ik zou echt proberen nog te reageren in de media!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #45 Februari 27, 2008, 00:56:19
edit2Rapporteer  
Die vrouw moet in ieder geval uitleggen waarom wel kitesurfen en niet windsurfen ( onderbouwen met cijfers graag)

Precies! Wetenschappelijke onderbouwing graag, inclusief de bewijzen in de vorm van scripties en publicaties!
Spike_L

Berichten: 269
Antwoord #46 Februari 27, 2008, 03:13:39
edit2Rapporteer  
Alex, super gedaan!

Juist, laten ze eerst maar eens met bewijzen komen! Ik vaar op Oostvoorne en ik heb nog nooit vogels zien weg vliegen als er ca. 50 man aan het kitesurfen zijn. D'r gaan nog meer vogels dood doordat ze tegen die glazen geluidsschermen aanvliegen, laten ze daar lekker om gaan zeuren!
RV-Grevelingen

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #47 Februari 27, 2008, 03:39:12
edit2Rapporteer  
Alex, prima interview!

Situatie Grevelingen.

Het is vanaf 2004 volgens het BPR officieel verboden om te kitesurfen op de Grevelingen. Wij strijden er al lange tijd voor om meerdere spots aangewezen te krijgen. Tot op heden is er nog geen officiële vergunning afgegeven of spot aangewezen. De Grevelingendam zou de meest gunstige en voor de handliggende spot zijn. Op Nautische gronden zou dit geen probleem zijn voor het BPR.
Tot onze ergernis wordt de aanvraag tegengehouden i.v.m. de Natura2000 beheerplannen en de hevel bij de dam die weer openstaat om het getijde terug te brengen.

Zolang de aanvraag loopt, wordt een gedoogbeleid gevoerd op de spots Grevelingendam en Herkingen. Vooralsnog hebben wij geen officiële mededeling gekregen dat dit gedoogbeleid is opgeheven.

Nu heeft de gemeente en recreatieschap op eigen initiatief een kiteverbod op Herkingen geplaatst. Dit zonder ons te informeren. Wij voelen ons daarom ook zeer gepasseerd en zijn bezig verhaal te halen bij de provincie. Zodra wij meer weten zullen wij dit op de div. fora posten.

Kiters, houdt er rekening mee dat dit topic gevolgd wordt door de media, houdt het netjes!
 
Vincent

Mede RV Grevelingen
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #48 Februari 28, 2008, 20:09:53
edit2Rapporteer  
... amahoela.. Waar slaat dit nou weer op. Zomaar op eens is dit verboden? ongelooflijk
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #49 Februari 28, 2008, 22:34:01
edit2Rapporteer  
Is het niet een idee om zelf een video te maken waar we dingen uitleggen? We zouden dit dan naar bepaalde instanties kunnen sturen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.