fitna ...

Morres

Berichten: 9427
Antwoord #50 Maart 28, 2008, 06:13:10
edit2Rapporteer  
Er staat ook van alles n de bijbel, wat ook door extremistische christenen e.d. wordt uitgevoerd, elk geloof heeft zn idioten.
Punt is dat er meer islamitische idioten zijn, puur door het feit dat er nou eenmaal meer islamieten zijn..
Daar komt bij dat armoede en oorlog mensen doorgaans ook wat extremistischer maakt.
leeany

Berichten: 844
Antwoord #51 Maart 28, 2008, 06:13:24
edit2Rapporteer  
Whaha hoe kan ik nu nog hetro zijn na dik een jaar en bijna 3000 pots @ kitehigh  loser       Lips Sealed Lips Sealed  Tongue

Maar ergens heb je wel gelijk, alleen denk ik dat er wel een duidelijk verschil zit tussen christendom en moslims.

Ik wil hier verder niet te ver op ingaan omdat ik een vooroordeel heb maar (jups I'm one of them) En ik niet super veel verstand heb van tha islam

De koran is wel heel ernstig gericht op negatieve dingen. Dit zie je ook heel erg misschien wel te duidelijk in de film naar boven komen.
Ik vermoord haar en die kerel omdat zei vreemd gingen. dit is de wil van allah. Kom op doe normaal het is een fucking mens, we leven in 2008 hier vermoord je geen mensen meer omdat er een scheet dwarsligt. We praten tegen woordig

In het christendom is het zoveel meer gericht op de liefde, je vrouw gaat vreemd. Vergelijk geen kwaad met kwaad, keer hem je andere wang toe. Praat het uit, maar wees nooit aggresief ook al zou je die kerel het liefste op zijn kanus rammen.

klinkt een beetje alsof christen alle maal lieverds zijn maar dit is natuurlijk ook absoluut niet waar. Ik denk wel dat  ''liefder voller'' tegen bijv. homo huwlijken, vreemdgaan aankijken. Goed keuren? absoluut niet, maar ik zou er ook nnooit iemand om vermoorden.

Verder snap ik jou reactie ontzettend goed en eigenlijk is het best raar dat waarneer er in het filmpje staat: basis scholen vrij met mslims feestdagen iedereen raar opkijkt. De kinderen zijn immers ook vrij met pasen, kerst etc. Mja dit komt natuurlijk weer door de nederlandse regering.

Ik denk niet dat je ooit een iemand ter wereld mag dwingen tot een geloof

damn wat een gelul, dat allemaal door één kerel met een super dom kapsel......

Laten we gewoon gaan surfen allemaal aan de BBQ met de waterpijp en ik weet zeker dat alles er een stuk relaxter uit ziet.

Ik ga maffen morgen vroeg naar mijn openbare school  Tongue Grin  ThumpsUp
 




je hebt echt gelijk.
wie houdt hier nu wie voor de gek als we elkaar gaan lopen afslachten om iets wat nog niemand heeft gezien, en niemand kan bewijzen.
uberhaupt als het nog nooit bewezen is, zijn de mensen dan echt zo dom dat ze erin gaan geloven of kijk ik nou zo zwart/wit?

ik geloof liever in dingen die ik kan waarnemen.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #52 Maart 28, 2008, 06:19:22
edit2Rapporteer  
amen! (figure of speech Wink)
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #53 Maart 28, 2008, 06:23:01
edit2Rapporteer  
inderdaad.... ThumpsUp

Maar wat heeft meneer wilders nu bereikt?

Islam pik op nederland? nee.
Wilders op handen en voeten gedragen? nee

Dus het was weer een echte ouderwetse oer nederlandse MEDIA HYPE  ThumpDown ThumpsUp

Truste  Grin
thomasr

Berichten: 1127
Antwoord #54 Maart 28, 2008, 06:29:48
edit2Rapporteer  
inderdaad.... ThumpsUp

Maar wat heeft meneer wilders nu bereikt?

Islam pik op nederland? nee.
Wilders op handen en voeten gedragen? nee

Dus het was weer een echte ouderwetse oer nederlandse MEDIA HYPE  ThumpDown ThumpsUp

Truste  Grin


ik denk dat meer mensen het gevaar in de islam hebben of nog zullen ontdekken, of er in ieder geval meer over nadenken! ThumpsUp

truste Grin
Davidov

Berichten: 896
Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #55 Maart 28, 2008, 06:58:39
edit2Rapporteer  
Meneer Wilders heeft nu bereikt dat een hoop meer mensen achter hem gaan staan.

Gasten, back to reality. We leven in 2008 en dit soort dingen gebeuren nog steeds.
De moslim rukt steeds verder op en binnen 10 jaar zijn ze ingeburgerd in Europa.
Plezant? Neen.

Als ik de film bekijk is mijn conclusie: Join them or Die.
Ze zeggen hetzelf: Iedereen die de Islam ook maar 1 haartje in de weg legt moet er aan. Ben je zelfs niet gelovig, of christelijk. Dan ga je er aan.

Snap deze mensen echt niet. En zie hier ook maar 1 oplossing voor. Maar goed, Europa is weer veel te braaf en dit soort dingen gaan enkel maar toenemen. Tot er terug een oorlog komt.

Wacht maar af, ik zie binnen dit en 2 jaar nog een zware aanslag gebeuren in Europa. Of er dan actie ondernomen gaat worden? Neen. Aangezien alle politicussen een goede indruk willen maken in de andere landen gaan ze korte maatregelen nemen maar deze gaan zeker niet goed genoeg zijn.

Deze gasten leven voor hun geloof. Ze geloven echt dat ze 5034035435143 maagden in de hemel krijgen en dat ze de rechterhand van Allah zullen worden.
Niet moeilijk als het er vanaf jongs aan in geperst wordt.

Ach, ik zie het wel gebeuren.
kitebart

Berichten: 431
Antwoord #56 Maart 28, 2008, 07:08:15
edit2Rapporteer  
Zeg's guy's, ik kom hier wel ff relaxen he.
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #57 Maart 28, 2008, 07:18:58
edit2Rapporteer  
relaxe wtf HOE GAAT HET MET DIE KIKKER!!!!
Moradius

Berichten: 149
Antwoord #58 Maart 28, 2008, 07:29:02
edit2Rapporteer  
Zal ik als moslim zijnde dan ook maar even reageren. Ik ben WOOOOEEEEDEND!!!! Ik ben BOOOOOOOOS!!!! Vlagjes in de fik!!!! Gamelaaaa gamelaaaaa!!!! Angry

@Davidov
Laat je niet bang maken. Er is geen 'de moslims' en dus ook geen 'ze'. Europa zal zeker veranderen. Jij denkt dan voornamelijk aan 'Islamiseren' maar ik denk eerder aan 'Chinesiseren' en 'Indianiseren' omdat Europa vergrijst en de wereld globaliseert.

En ik betwijfel dat Wilders dankzij deze film een heleboel mensen achter zich krijgt. Ik zie eerder dat het tegengestelde het geval zal zijn. Want die fitna film is gewoon één grote anti-climax, had dat eigenlijk ook wel verwacht Undecided Ik denk dat een heleboel mensen (zowel moslims als niet-moslims) 'een pffff is dit het?' of een 'moet je je hier nou druk om maken?' gevoel hebben.

Als er morgen moslims zijn die bijv. gaan demonstreren en zich hier druk om gaan maken of zich gekrenkt voelen dan zijn het echte dikke loser
Het enige advies wat ik ze dan kan geven is; bel een kiteschool, volg wat lesjes, koop een kiteset en laat je geloof/politieke voorkeur/gekrenkte troep lekker op het strand. Vaar wat rakjes en je voila! Bij terugkomst staat u op een 'schoon' strand en daarbij wordt u ook nog geholpen bij het neerlaten van uw kite door uw grote 'vijand'...  Wink

kitebart

Berichten: 431
Antwoord #59 Maart 28, 2008, 07:30:10
edit2Rapporteer  
waarschijnlijk opgeknoopt in Iran,
't was een homo kikker
thomasr

Berichten: 1127
Antwoord #60 Maart 28, 2008, 15:01:31
edit2Rapporteer  
@davidov: je zou er misschien wel eens erg dichtbij kunnen zitten met je voorspelling!
@kitebart: lol! YeSS
R.B.

Berichten: 951
Antwoord #61 Maart 28, 2008, 16:30:45
edit2Rapporteer  
Maar mensen behoudens dit filmpje wat weten of denken we nou te weten van Wilders?

Heeft iemand van jullie wel is gehoord wat hij in een debat zegt?

Ik zelf niet hoor maar ik hoor om me heen dat hij af en toe dingen aansnijdt waar hij een punt mee maakt.

Terwijl ik dit nu heb getikt voel ik me ook een nono die er nog op ingaat ook wat een tjap ben ik haha.

Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #62 Maart 28, 2008, 16:47:57
edit2Rapporteer  
Blij dat je het zelf inziet...


 Roll Eyes


 ThumpsUp ThumpsUp
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #63 Maart 28, 2008, 22:02:55
edit2Rapporteer  
fitnooooooooooot ThumpDown wat is fitna?  Grin

dit is een kiteforum hoor loser

morge loss! YeSS Joepie YeSS
thomasr

Berichten: 1127
Antwoord #64 Maart 28, 2008, 22:16:49
edit2Rapporteer  
hehe idd martijn!!
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #65 Maart 28, 2008, 22:28:11
edit2Rapporteer  
Is trouwens wel om eng van te worden...

Thomas morgen nog even van kite wisselen?? ThumpsUp
thomasr

Berichten: 1127
Antwoord #66 Maart 29, 2008, 01:12:29
edit2Rapporteer  
wie weet.... Grin
maar dit is off-topic loser
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #67 Maart 29, 2008, 03:00:32
edit2Rapporteer  
Citaat
wat is fitna

Fitna betekent beproeving/test, maar wordt in de Islamitische Wereld gebruikt om aan te duiden als 'het kwaad dat leidt tot oorlog'.

En als je fitna omdraait krijgje: anti (f)  ThumpsUp  Grin
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #68 Maart 29, 2008, 05:03:55
edit2Rapporteer  
WTF, filmpje staat niet meer op live leak omdat medewerkers ernstig bedreigt zijn  ThumpDown ThumpDown

Wat een muppets, eerst beweren dat het filmpje niks aan is en niet erg bla bla maar wel mensen gaan lopen bedreigen ZWAK  ThumpDown

Maar we zouden het er niet meer over hebben he  Grin Grin
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #69 Maart 29, 2008, 05:49:47
edit2Rapporteer  
Matjas, het was sarcastisch Tongue
leeany

Berichten: 844
Antwoord #70 Maart 29, 2008, 06:01:05
edit2Rapporteer  
WTF, filmpje staat niet meer op live leak omdat medewerkers ernstig bedreigt zijn  ThumpDown ThumpDown

Wat een muppets, eerst beweren dat het filmpje niks aan is en niet erg bla bla maar wel mensen gaan lopen bedreigen ZWAK  ThumpDown

Maar we zouden het er niet meer over hebben he  Grin Grin

video google biedt uitkomst Grin is nog sneller ook Wink
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #71 Maart 29, 2008, 06:56:05
edit2Rapporteer  
ja......bombt mij verder ook niet heb hem op mijn PC staan (lang leve Torrents  ThumpsUp)

Maar het is gewoon zwak....

@ martijn kweet toch swa konyo ThumpsUp Tongue
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #72 Maart 29, 2008, 16:06:40
edit2Rapporteer  
ja ik weet man, kono die mama Grin
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #73 Maart 29, 2008, 19:23:38
edit2Rapporteer  
Eigenlijk is wilders ook een islamiet, en zit er een verborgen bestand in het filmpje waardoor je puter ontploft!



Trouwens, gister zou wilders: Ik generaliseer moslims niet, ik generaliseer de islam en haar extremen.

Nu wist ik 99% zkr dat islam=moslim, dus een quote van wikipedia:
Citaat
Een synoniem voor een moslim is islamiet.
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #74 Maart 29, 2008, 19:57:04
edit2Rapporteer  
Ik denk dat wilders er zelf nu ook de Ballen niet meer van snapt  loser schater

Citaat
ja ik weet man, kono die mama Grin

 ThumpsUp Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.