zuid-Kreta

Hessel

Berichten: 575
Juli 02, 2008, 04:12:38
edit2Rapporteer  
Ik ga deze vakantie (21 juni tot 7 augustus) gezellig met de familie mee naar Kreta, het zuiden wel te verstaan (vlakbij Ierapetra) en nou vroeg ik mij af of het zin heeft mijn spullen mee te nemen. Ik kan namelijk zelf erg weinig vinden over de windkracht, windrichting, windzekerheid en of er goede stranden zijn om te launchen.

Ik heb slechts 1 kite (Takoon Furia 9m) maar door mijn gewicht en aardig groot boardje kan ik hiermee al vanaf 16 knopen varen.

Dus wie kan mij vertellen of het het waard is om mijn spullen mee te nemen, bedenk hierbij dat ik liever de pech heb dat ik wel mijn spullen bij me heb en ik niet kan kiten dan dat ik de pech heb dat ik geen spullen heb en er kan wel gekite worden (ook al is het maar 1 van de 14 dagen). En mocht je zelf ervaring hebben met kiten op zuid-Kreta, kun je mij dan misschien ook vertellen over mogelijke spots en als het even kan ook wat over die spots vertellen (denk aan vlak water of golven, vlagerige wind of constant etc.)

Daarnaast nog een paar kleine dingen:

Heb ik een wetsuit nodig die periode (21 juni tot 7 augustus)?
Zijn er dingen (welke dan ook) waar ik rekening mee moet houden?

BVD

Hessel

Berichten: 575
Antwoord #1 Juli 05, 2008, 22:44:41
edit2Rapporteer  
Niemand die mij iets over Kreta kan vertellen? Ook al is het maar of het het waard is om mn spullen mee te nemen, iets is beter dan niets
Hessel

Berichten: 575
Antwoord #2 Juli 11, 2008, 20:15:16
edit2Rapporteer  
Echt helemaal niemand die mij ook maar iets over de wind in kreta kan vertellen? Heb namelijk ook geen boardbag ofzo dus zou ik die ook nog moeten/kopen lenen, dus wel handig om te weten of dat zin heeft.

Dus echt helemaal niemand?
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #3 Juli 11, 2008, 20:20:10
edit2Rapporteer  
ik zou het ff ook op hanglos posten. grote kans dat je daar wel antwoord krijgt...
Super Cooper

Berichten: 257
Antwoord #4 Juli 16, 2008, 11:49:35
edit2Rapporteer  
check anders even kitebeaches.com wellicht dat daar info opstaat
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.