georganiseerde reis oid in de kerstvakantie?

shannon18
Gast
Augustus 09, 2008, 18:43:55
edit2Rapporteer  
ik herrinner dat er een paar maanden terug een groep kiters naar egypte gingen, waar je je gewoon voor kon aanmelden.

Zijn er zulk soort tripjes ook in de kerstvakantie? een beetje betaalbaar? zou dan graag de zon opzoeken. Heb al op de kitechix site gekeken, maar daar staat sowieso nog niets op voor tegen die tijd.
TtHoM@s

Berichten: 1558
Antwoord #1 Augustus 09, 2008, 20:00:56
edit2Rapporteer  
ik herrinner dat er een paar maanden terug een groep kiters naar egypte gingen, waar je je gewoon voor kon aanmelden.

Zijn er zulk soort tripjes ook in de kerstvakantie? een beetje betaalbaar? zou dan graag de zon opzoeken. Heb al op de kitechix site gekeken, maar daar staat sowieso nog niets op voor tegen die tijd.

Zo georganiseerd was dat niet..

der was gewoon een aanbieding voor een bepaalt hotel in el gouna,
daar gingen een stuk of 4 mensen heen
en later hebbe nog meer mensen(groepen) die zelfde reis geboek
waardoor er een flinke groep ontstond

was iig leuk!  Grin

kijk even op www.vakantiestunt.nl

en dan naar egypte> el gouna     
k weet alleen niet hoe de wind is in December
CHRIZZZZ

Berichten: 1090
Antwoord #2 Augustus 10, 2008, 10:48:55
edit2Rapporteer  
slecht, beter in mei,juni of september gaan geloof ik. Als het warmer begint te worden of weer wat afbegint te koelen komt de wind ook...

We hadden idd al 2x gewoon een toppic geopend en dan gezegt wij gaan dan en dan wie nog meer. en dan maar checke wat het wordt... 1x een groep van 10 man ofzo 2x veel minder maar kwam je half kitehigh en de rest nog tegen op het strand.
shannon18
Gast
Antwoord #3 Augustus 14, 2008, 18:45:49
edit2Rapporteer  
hoe is de wind in tarifa?

en heb je andere spullen nodig dan in nl? ik weet niet in hoeverre de omstandigheden anders zijn. Ik ben nu nog een uberbeginner, maar hoop er tegen die tijd toch wel verandering in te brengen. ben 1,67 en60 kg

ps, zijn er nog mensen die weg gaan in de kerst? zou dan graag mee willen, want ben niet van plan om in m'n uppie te gaan Undecided Roll Eyes
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #4 Augustus 14, 2008, 21:36:56
edit2Rapporteer  
Weet niet of je alleen in de kerstvakantie kan?
Maar oa Coraaltje en kartaboardsports hebben kitetrips naar t buitenland en er zijn wel meer. Kijk ook s bij kitechix.com
shannon18
Gast
Antwoord #5 Augustus 14, 2008, 21:58:14
edit2Rapporteer  
had al gekeken, kitechix heeft nog niets voor december staan
-Mark-

Berichten: 451
Antwoord #6 Augustus 21, 2008, 17:12:18
edit2Rapporteer  
denk dat er tegen die tijd wel weer topict gaan beginnen met plannen en reisjes., ik blijf denk ik ook niet thuis met de kerst maar verweg ga ik ook niet.

dat doe ik wel weer in mei dat is me zo geod bevallen nog lekker ff voor de zomer vakantie en dan is het weer ook al weer een stuk lekkerder
DaRe

Berichten: 125
Antwoord #7 Augustus 24, 2008, 18:56:32
edit2Rapporteer  
Hallo Shannon , ik heb plannen om richting kaapstad te gaan in die tijd. Maar hoe lang kun jij en zit je vast aan de schoolvakantie ofzo?
shannon18
Gast
Antwoord #8 Augustus 24, 2008, 20:01:58
edit2Rapporteer  
ja, want ik heb na m'n kerstvakantie direcht tentamens! van twintig december tot 4 januari, maar ik kan ook nog wel een paar daagjes eerder erbij sjoemelen denk ik.

Wil je dan een all inclusive reis of alles zelf regelen? ik (nouja, m'n pa) heeft namelijk airmiles. VEEL airmiles (zo'n platina card ofzo)
xxedguyxx

Berichten: 443
Antwoord #9 September 02, 2008, 08:46:53
edit2Rapporteer  
Aloha daar,
Ik zit nu ook in kaapstad, zou leuk zijn als jullie met kerst komen! Laat maar weten, ik wil jullie wel helpen met het regelen.
Stuur me maar een prive bericht of op me mail.
Greetz,
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.