review droogpak Gul Enforcer

[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #1075 November 30, 2009, 15:46:35
edit2Rapporteer  
Brackenwood ik heb inderdaad dezelfde en hij zit super. Gewoon over je nekseal van je pak dus niet eronder en er komt absoluut niks binnen (zonder cap ook niet overigens). Doe wel altijd het zonneklepje in de cap want die vind ik irritant.

Ik ga dat zonneklepje er nog even af punniken want:
a. het ziet er niet uit,
b. het is irritant en
c. zodra ik die cap draag ben ik blij met ieder zonnestraaltje dat de aarde (en mij) bereikt.
thelorrr

Geen avatar

Berichten: 37
Antwoord #1076 November 30, 2009, 17:40:02
edit2Rapporteer  
> 1 x Gul 3mm Dry Glove () = £27.30
>    Size Medium
> 1 x Gul Enforcer Kitesurf / Waterski NEW 2009/10 free
> underfleece
> () = £286.00
>    Sizes Large
> 1 x Gul Flexor 5mm Round Toe Boot () = £27.30
>    Size 11
> 1 x Gul 3mm Twin Neck Neo Hood 09 () = £30.00

ben benieuwd of het wat is Smiley


heb echt exact hetzelfde bestelt Smiley
nu maar hopen dat het wat is idd

haha, zeker bij het GUL pak alleen gekeken naar: 'klanten die dit product bestelden, bestelden ook...'
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #1077 November 30, 2009, 20:57:28
edit2Rapporteer  
@ Michiel

Ik heb gisteren toevallig voor het eerst met dat konijnpak eronder gevaren dan is het schuiven al iets minder!! Maar het blijft schuiven en eveneens makkelijk terug te schuiven!!

Zonder cap krijg ik met mijn kippenek wel ietsje water binnen zeker na wat hardere crashes gisteren!! Gisteren wel begonnen met cap maar dat is niet mijn ding!!
Ik heb een cap van O'neill met zo'n langere schouderflap maar ik wordt er niet gelukkig van. Ik zit er aan te denken een deel van die hele schouderflap eraf te knippen.

Of hebben jullie nog suggesties??

Als je zonder cap wilt varen, kan je natuurlijk ook die cap gewoon over je hoofd trekken, zodat die flappen je nekseal overlappen. Vervolgens trek je die cap naar achteren over je hoofd, dan heb je die cap wel aan en heb je profijt van die flappen die de boel afsluiten en overigens niet meer flapperen, aangezien je het hoofdgedeelte van je cap naar achteren hebt getrokken.

Nou lees ik het net terug en zie ik dat het niet echt heel duidelijk omschreven is Grin.
Komt er op neer dat je die cap dus om je nek hebt zitten, maar niet op je hoofd.
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #1078 December 01, 2009, 00:05:11
edit2Rapporteer  
Wordt het dan geen zak gevuld met water na een crash????
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #1079 December 01, 2009, 00:14:46
edit2Rapporteer  
Ik heb mijn cap op maar dat is met die schouderflappen niet lekker die dan helemaal over je pak heenvallen!! Doe je dan je cap af als je het na ff proberen helemaal zat bent dan krijg je het effect wat langebeest omschrijft en krijg ik het ook via mijn nekseal iets binnen.

Als ik iets water binnen krijg via mijn cap als ik hem op heb kan ik ook niet zeggen dat dit comfotabel is. Klink nu mss als een zeikert maar heb dan ook het gevoel dat het water in die cap blijft staan. Mss hoort het wel allemaal zo en is het een kwestie van wennen............geen idee
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #1080 December 01, 2009, 00:28:20
edit2Rapporteer  
je moet een cap nemen die ruim over je neck seal valt, meer is niet nodig. Ik zou die schouderflappen er lekker ritueel afknipsen. Die zijn voor de rubberren robbies!
martijnc

Berichten: 669
Antwoord #1081 December 02, 2009, 16:19:56
edit2Rapporteer  
Net alles binnen gehad

alles zit PRECIES goed, ben er echt blij mee

zondag knalle zonder kou woehoee
Loekster

Berichten: 11
Antwoord #1082 December 02, 2009, 16:47:15
edit2Rapporteer  
Vrijdag jl. besteld. Joepie ...had gehoopt dat het pakketje vandaag binnen zou komen...zit er denk ik niet meer in...morgen nog maar een keer in het natte pak...
martijnc

Berichten: 669
Antwoord #1083 December 02, 2009, 17:02:34
edit2Rapporteer  
had hem maandag bestelt en nu al binnen, wel erg snel!
Retard

Berichten: 782
Antwoord #1084 December 02, 2009, 17:11:55
edit2Rapporteer  
Gefeliciteerd martijn chill man Grin!

Je weet zeker dat het goed gaat komen wat betreft de wind heb er nog een beetje een hard hoofd in ... ShockedTongue

@ Loekster als jij bet bij wetsuit outlet besteld heb ben ik bang dat er iets is fout gelopen , normaal gesproken levering van 3 max 4 werkdagen

EDIT : gaat denk wel goedkomen ! KNMI 5  Windguru GFS 21 en Windfinde 8, 9 knopen ( noppes nada )
Krizze

Berichten: 432
Antwoord #1085 December 02, 2009, 17:22:02
edit2Rapporteer  
Vorige week de nieuwe Mystic Force drysuit gekocht voor 299 euries!  Direct getest en is heel erg goed bevallen!  En ze zien er ook nog superkoel uit vergeleken met al die andere droogpakken Grin
Lekker rammen de hele winter door Joepie
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #1086 December 02, 2009, 17:28:47
edit2Rapporteer  
En ze zien er ook nog superkoel uit vergeleken met al die andere droogpakken Grin
Vindt je??  Huh
martijnc

Berichten: 669
Antwoord #1087 December 02, 2009, 17:34:12
edit2Rapporteer  
En ze zien er ook nog superkoel uit vergeleken met al die andere droogpakken Grin
Vindt je??  Huh
idd ze verdienen nou niet bepaald een schoonheidsprijsje

edit: sorry las verkeerd Grin dacht dat je enforcer bedoelde
Krizze

Berichten: 432
Antwoord #1088 December 02, 2009, 17:38:54
edit2Rapporteer  
Ja, dat vind ik ja!  Nix mis mee toch dacht ik zo ThumpsUp
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #1089 December 02, 2009, 18:32:40
edit2Rapporteer  
Loekster, als je inlogt bij wetsuitoutlet zie je bij de gegevens over je bestelling een trackingnumber staan die je weer in kunt vullen op de website van Parcel Force. Je kunt dan zien waar je pakketje is.
skyhigh as a

Berichten: 1414
Antwoord #1090 December 02, 2009, 18:55:12
edit2Rapporteer  
ben het helemaal met Krizze eens! zien er idd veel beter uit.  ThumpsUp


denk dak er ook maar 1 neem

 Joepie
 Joepie
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #1091 December 02, 2009, 20:15:51
edit2Rapporteer  
Wordt het dan geen zak gevuld met water na een crash????

Valt nog wel mee bij mij. Komt natuurlijk altijd wat water in, maar ja, je moet toch wat. Ik draag hem gewoon over mijn hoofd. Vind het ook niet geweldig, maar beter dat dan koud toch. Sad

Net alles binnen gehad

alles zit PRECIES goed, ben er echt blij mee

zondag knalle zonder kou woehoee

Jezus Martijn, dat heb je echt snel binnen zeg. Sneller dan verwacht, maar mooi op tijd. Het wordt nou toch wel koud buiten.  ThumpDown

Moet met mijn kale pannetje in het dagelijks leven toch alweer een mutsie op. Maar super hoor, hopen op wind zondag en dan met het rode pakkie aan over het water heen vliegen. Wat zal jij het warm hebben. Beter dan afgelopen zondag toen je gewoon zat te vernikkelen op dat bankie. Je werd nog net niet blauw. Grin Grin Grin
Remcoz

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #1092 December 02, 2009, 21:43:26
edit2Rapporteer  

Zat zelf te twijfelen tussen Gul Enforcer en de Pyro Lite van Ocean Rodeo. Ik heb ze daarom ff goed met elkaar vergeleken en moet zeggen dat de Pyro Lite er wel gewoon beter uitziet. Ook de rits is van een zichtbare betere kwaliteit en is op verschillende plaatsen ook extra verstevigd.

Ik dacht eerst dat ie echt een stuk duurder zou zijn, maar toen ff prijsje opgevraagd en het scheelde maar een paar tientjes! Toen dus maar voor De Pyro Lite gegaan en echt nog geen moment spijt van gehad.

KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #1093 December 02, 2009, 22:06:04
edit2Rapporteer  

Zat zelf te twijfelen tussen Gul Enforcer en de Pyro Lite van Ocean Rodeo. Ik heb ze daarom ff goed met elkaar vergeleken en moet zeggen dat de Pyro Lite er wel gewoon beter uitziet. Ook de rits is van een zichtbare betere kwaliteit en is op verschillende plaatsen ook extra verstevigd.

Ik dacht eerst dat ie echt een stuk duurder zou zijn, maar toen ff prijsje opgevraagd en het scheelde maar een paar tientjes! Toen dus maar voor De Pyro Lite gegaan en echt nog geen moment spijt van gehad.


En toen vroeg Stormchaser je wel hier even een berichtje te plaatsen! Wink

Ocean Rodeo is inderdaad gewoon goede kwaliteit! Zeker als je genoeg geld heb gewoon voor die duurste van OR gaan! Gelukkig had ik um vorig jaar nog voor omgerekend 250 euri Wink
gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #1094 December 02, 2009, 22:18:22
edit2Rapporteer  
De jongens die enkele weken geleden hun Pyro pro's (duurdere variant) via Marktplaats verkochten, varen nu met de Enforcer, omdat ie veel makkelijker aan en uittrekt. Ieder z'n ding.
Remcoz

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #1095 December 02, 2009, 22:28:19
edit2Rapporteer  
Hahaha.... nee geen aandelen in Stormchaser Smiley Ik heb ze echt goed vergeleken en ik vind het echt een beter pak. Maar dat geef je eigenlijk ook een beetje aan. En een hoop mensen denken dat het echt veel duurder is, terwijl als je een prijs opvraagd maakt het bijna niets uit.

Daarom denk ik wel van toegevoegde waarde om dat even te delen, maar het is net wat die jongen boven me zegt; ieder z'n ding.
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #1096 December 02, 2009, 22:34:20
edit2Rapporteer  
Toppie! Dacht het omdat het je eerste post was. Misschien handig om dan te vermelden wat de prijs was die je voor de OR betaald hebt?
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #1097 December 02, 2009, 23:23:18
edit2Rapporteer  
Prijs scheelt volgens mij toch welw at meer dan een paar tientjes tenzij je ergens een super aanbieding krijgt (laatste pak in die winkel ofzo).

Enforcer is dan weer wel beter als de mystic zoals hierboven beschreven vind ik. De rits van dat mystic pak gaat niet zo lang mee.
gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #1098 December 02, 2009, 23:30:19
edit2Rapporteer  
Klopt, is van plastic. OR en GUL gebruiken metalen ritsen en die zijn volgens mij identiek. Ze zitten alleen op n andere plaats.
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #1099 December 03, 2009, 01:09:19
edit2Rapporteer  
De jongens die enkele weken geleden hun Pyro pro's (duurdere variant) via Marktplaats verkochten, varen nu met de Enforcer, omdat ie veel makkelijker aan en uittrekt. Ieder z'n ding.

Waarschijnlijk ben ik een van de nieuwe, happy bezitters van bovengenoemde OR Pyro Surf drysuit.

Het klopt idd dat je een academische cursus "drysuit-aantrekken" moet hebben gevolgd om ze -de eerste keren- aan te krijgen, maar dan heb je uiteindelijk ook echt iets aan.

Een super pak!  Afgelopen zondag heb ik een stevige crash gemaakt waarna ik een behoorlijke tijd heb moeten draggen omdat mijn kite geinverteerd was. Resultaat? KURKDROOG!

Doordat je de lycra overtrek omhoog kunt doen, kun je het onderpak goed leggen. Uiteindelijk 100% fit!

Laat de kou maar komen ..... ThumpsUp

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.