O'neill psycho 2 2008/2009 hoe goed zijn ze?

Jelke

Berichten: 211
Antwoord #75 Maart 25, 2010, 19:52:37
edit2Rapporteer  
pak vandaag binnen gekregen van beachshack, had vrijdag middag besteld en eind van de dag betaald met paypal. lukt hun niet meer op vrijdag te versturen. is  maandag op de post gegaan en vandaag hier met TNT bezorgt aangetekend. netjes met bon  2010 model dus dat zit wel goed !

voor de mensen die nog met de maat zitten heb de L en ben 188cm en volgens het tabeltje zou de L tot 183cm gaan maar is zeker niet te kort voor mijn 188cm.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #76 Maart 26, 2010, 01:55:04
edit2Rapporteer  
ik had hetzelfde met S, zou te kort moeten zijn, maar zit echt perfect.
Thx dat je het ff liet weten!
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #77 Maart 28, 2010, 22:04:22
edit2Rapporteer  
http://www.edgeriders.com/product_info.php?products_id=6147 200euro! P2 5/3
Benjooh

Berichten: 572
Antwoord #78 April 09, 2010, 10:06:31
edit2Rapporteer  
Zo, ik wil binnenkort ook een P2 kopen! Twijfel alleen zoals iedereen aan de maat loser

Lengte:187,5cm
Gewicht: schommelt tussen de 75kg (veel kiten Tongue) en 80 kg (weinig kiten Tongue).
Taille: 82cm
Borstomvang: 94cm

Volgens de tabel past MT het best bij mij, twijfel alleen of een L of misschien zelfs een M niet beter is. Ben bang dat de MT wat te lang uitvalt ( in tegenstelling tot de M en de L) en misschien wat te krap is bij m'n taille (in tegenstelling tot de L)

Ik heb al verschillende shops gemaild en de meesten raden MT aan maar twijfelen ook wat.
Binnenkort ga ik waarschijnlijk een L van een kitemaat passen zodat ik iig weet hoe die zit (hij heeft ongeveer mijn lengte en gewicht alleen wat bredere taille en borstomvang).

Is er iemand met ongeveer mijn maten die mij kan vertellen welke maat hij heeft en hoe dat bevalt? (Nee, en passen in een NL-shop en kopen in Engeland is ook niet mijn manier van doen  Wink)

Alvast bedankt!
Michael van der Hoek

Berichten: 404
Antwoord #79 April 09, 2010, 10:14:48
edit2Rapporteer  
Ik heb zelf ook de P2, ben wel langer dan jou en zwaarder: 1.90m bij 85kg. taille en borstomvang geen idee.
Volgens de tabellen moest ik een LT hebben maar ik heb gewoon een L, zit perfect. Lijkt mij dat als jij volgens de tabel een MT moet hebben een M dan wel goed moet zitten.

Voordeel van dit pak is dat hij super rekbaar is. Dus al snel goed aansluit. Maar uiteindelijk moet hij overal gewoon goed zitten. En dat is toch lastig als je in het buitenland gaat bestellen. Ik zou iig dat pak van je maat eens passen dan weet je toch wel meer.

Kitemaster

Berichten: 365
Antwoord #80 April 09, 2010, 10:29:30
edit2Rapporteer  
ik heb m ook. ben 187 lang en weeg 75 kilo en heb de MT.

hopelijk heb je er wat aan...

..... misschien net iets te lang voor mij de MT, verder toppie pak!!!

super stretchy en lekker warm!

vaar m al vanaf een graad of 4
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #81 April 09, 2010, 10:30:24
edit2Rapporteer  
Ik ben ook 1,90 en weeg 88....

en heb de L en zit prima.
FS Marten

Geen avatar

Berichten: 11
Antwoord #82 April 09, 2010, 10:43:25
edit2Rapporteer  
Voor grote gasten vindt ik dit allemaal toch wel kleine maatjes heb ik het idee. Ik heb een 5/3 en een 3/2 psycho2 en weeg 90 kg en ben 1.94 maar heb toch zeker een XLT nodig in beide diktes.
Kitemaster

Berichten: 365
Antwoord #83 April 09, 2010, 10:58:09
edit2Rapporteer  
ik zou je een MT aanraden denk ik....
Michael van der Hoek

Berichten: 404
Antwoord #84 April 09, 2010, 11:11:27
edit2Rapporteer  
Vind ik toch jij juist grote maten nodig hebt FS marten. Ik hoor van veel mensen dat ze juist een maatje kleiner pakken omdat dit lekkerder zit.
Ik vond alleen dat het pak bij mijn enkels wat hoog zat, maar dat schijnt het model te zijn..

Verder echt een toppak! net als wat kitemaster zegt, vanaf 4 graden varen en gewoon niet koud hebben!
Benjooh

Berichten: 572
Antwoord #85 April 09, 2010, 11:29:07
edit2Rapporteer  
Heren, thx tot nu toe!  ThumpsUp

@ Kitemaster: Hoe uit zich dat te lang zijn? Pijpen tot over je enkels en mouwen tot halverwege je handen of valt dit mee? Weet jij je taille- en borstmaat ook? Qua lengte en gewicht zitten we erg dicht bij elkaar namelijk...

@ Michael van der Hoek: Hoge enkels heb ik niet zo'n problemen mee, lijkt me juist beter bestand tegen spatwater!
Michael van der Hoek

Berichten: 404
Antwoord #86 April 09, 2010, 12:28:28
edit2Rapporteer  
spatwater heb ik evengoed last van.. tenmiste als ik in de golven vaar, er zitten van die speciale rubber randjes in je pak die dit tegen moeten gaan maar dat werkt niet altijd. De laatste tijd vaar ik (met schoentjes) met een klittenbandje om me enkels. Zomers uiteraard blote voeten en zonder klittenband maar dan wil er af en toe nog wel is water inschieten.

Gevolg, klotsende kuiten na een tijdje varen.. Maar ik stoor me hier niet zo aan. gewoon af en toe even in het ondiepe legen en weer knallen Grin

Verder zit het pak gewoon prima bij mij. bij me armen precies tot aan me polsen en bij me enkels net op de enkel zeg maar.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.