Meerdere kitespots rondom Tarifa

joepje

Berichten: 206
Maart 21, 2009, 13:57:59
edit2Rapporteer  
Hoi Allemaal,

Over 2 weekje heb ik het geluk dat ik weer naar Tarifa moet. Ik ben dr al een paar keer geweest en wilde nu wel eens kijken of er meer mooie spots zijn. Ik ben al een keer naar Cadiz gereden maar die dag was er geen wind en dus geen anderen op t water gezien.

Iemand ervaringen waar je nog meer i- in de buurt- van tarifa de kites de lucht in kunt gooien?

Thanks!
hoeksjuut

Geen avatar

Berichten: 73
Antwoord #1 Maart 26, 2009, 17:53:27
edit2Rapporteer  
Deze spot Getares is aan te raden, is met de ooste wind goed te doen, is dan one shore. dit ongeveer 20-25 km van tarifa, richting de stad Algeciras rijden, en van af daar staat het strand aan gegeven.

Veel plezier daar..

Groetjes,

Michiel
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #2 April 01, 2009, 07:50:24
edit2Rapporteer  
Palmones ofzo heet die spot daar toch bij Algeciras?
el bio

Berichten: 39
Antwoord #3 April 01, 2009, 12:43:35
edit2Rapporteer  
Als ge richting Cadiz gaat hebt ge Caños de Meca, is wel een 50km. Afslaan bij Vejer de la Frontera.
Daar staat meestal een beaufort of 2 minder dan in Tarifa. Niet zo'n grote spot, met een paar scherpe rotsen op bepaalde plaatsen, maar met windstoten tot 45 knopen in Tarifa kunt ge hier wel terecht.
Hav phun!
joepje

Berichten: 206
Antwoord #4 April 01, 2009, 17:31:34
edit2Rapporteer  
Hey Hoeksjuut, jou spot klinkt goed. Ik vlieg as zaterdag en voor de zondag en maandag wordt oostenwind voorspeld. ....
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #5 April 01, 2009, 21:42:10
edit2Rapporteer  
Klopt, met die wind(richting) is Palmones ook top!

Check :http://www.kitebeaches.com/kitesurf/loc/palmones.html

En voor alle locaties in Spanje: http://www.kitebeaches.com/kitesurf/country/Spain.html
richard

Berichten: 381
Antwoord #6 April 04, 2009, 09:33:56
edit2Rapporteer  
He Joepje, ik vlieg ook morgen die kant op (sevilla) en ga vermoedelijk dinsdag naar Tarifa afzakken

Anders kunnen we misschien afspreken. Ik dacht zelf aan valdevaqueros of los lances,

Stuur anders een PB'tje als je nog niet in het vliegtuig zit
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.