wetsuit

onzin

Berichten: 451
Mei 15, 2009, 21:08:55
edit2Rapporteer  
beste kiters

vandaag mn nieuwe wetsuit ontvangen de prolimit evo 4/3 mm hiervoor had ik een prolimit global 4/3 mm wat mij opvalt is dat de evo veel dunner is dan de andere en mn enkels niet goed afsluit (ja de maat is goed) hoort dit zo heeft iemand anders deze wetsuit en wat zijn jullie ervaringen ermee

alvast bedankt

onzin
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #1 Mei 15, 2009, 21:50:16
edit2Rapporteer  
Oke ! Meneer heeft een nieuw pakkie.  Grin Gaan we dus binnenkort maar ff samen het water op.
We zouden geloof ik nog iets met springen ofzo gaan doen dan  ThumpsUp
onzin

Berichten: 451
Antwoord #2 Mei 16, 2009, 08:15:47
edit2Rapporteer  
ja hebt helemaal gelijk ik zit alleen nog steeds met vervoer ik heb nog steeds geen auto ben dus ook een beetje afhankelijk van andere mensen maar we doen het zeker ga wat regelen om naar mirns te komen
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #3 Mei 16, 2009, 10:34:58
edit2Rapporteer  
Wetsuit altijd passen en goed vergelijken....
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #4 Mei 16, 2009, 10:51:45
edit2Rapporteer  
idd het is niet zo snugger om er eentje blind te bestellen
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #5 Mei 16, 2009, 11:16:39
edit2Rapporteer  
tja, ik snap wel dat hij hetzelfde merk in dezelfde maat besteld
Lude

Berichten: 1420
Antwoord #6 Mei 16, 2009, 16:53:21
edit2Rapporteer  
klitteband om je enkels doen?
onzin

Berichten: 451
Antwoord #7 Mei 16, 2009, 19:29:45
edit2Rapporteer  
ja was ook niet zo slim van me maar ik dacht dat het wel goed zat zelfde maat en de zelfde dikte maar hij is gewoon veel dunner dan mn vorige terwijl de mm ook op die evo staat en er zit geen rubbere rand aan de onderkant om mn enkels mee af te sluiten

maar goed vandaag heb ik hem de hele dag aangehad op mirns en hij zit wel lekker maar de benen van het pak trekken heel erg omhoog komt doordat er dus geen afsluiting op zit wat best wel eri kan zijn  maar wordt het ook wat kouder kan ik hem echt niet aantrekken want dan bevries ik denk ik

het zou mischien wel wat beter zijn als de shops in nl wat meer info geven over zoiets om miskopen te voorkomen zeg niet dat het pak slecht is want hij zit verder wel lekker maar als je een wetsuit koopt mag je er toch wel vanuit gaan dat ie je polsen en enkels goed afsluit zit het er niet op zeg dat dan tegen een klant

of zie ik dat verkeerd
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #8 Mei 16, 2009, 19:43:03
edit2Rapporteer  
ja was ook niet zo slim van me maar ik dacht dat het wel goed zat zelfde maat en de zelfde dikte maar hij is gewoon veel dunner dan mn vorige terwijl de mm ook op die evo staat en er zit geen rubbere rand aan de onderkant om mn enkels mee af te sluiten

maar goed vandaag heb ik hem de hele dag aangehad op mirns en hij zit wel lekker maar de benen van het pak trekken heel erg omhoog komt doordat er dus geen afsluiting op zit wat best wel eri kan zijn  maar wordt het ook wat kouder kan ik hem echt niet aantrekken want dan bevries ik denk ik

het zou mischien wel wat beter zijn als de shops in nl wat meer info geven over zoiets om miskopen te voorkomen zeg niet dat het pak slecht is want hij zit verder wel lekker maar als je een wetsuit koopt mag je er toch wel vanuit gaan dat ie je polsen en enkels goed afsluit zit het er niet op zeg dat dan tegen een klant

of zie ik dat verkeerd
                                                                                                                                                     je moet toch zelf weten wat je koopt ik vind dit echt onzin                                                                        nu geef je de shop de schuld                   loser
onzin

Berichten: 451
Antwoord #9 Mei 16, 2009, 19:47:08
edit2Rapporteer  
ik geef niemand de shuld maar ik verwacht een pak een nieuwere maar wel de zelfde eigenschappen als mijn vorige en als dat niet zo is kan dat teleur stellend zijn
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #10 Mei 16, 2009, 19:52:07
edit2Rapporteer  
dat soort dingen check je toch voordat je wat koopt.
Youri Blokdijk

Berichten: 230
Antwoord #11 Mei 17, 2009, 19:03:22
edit2Rapporteer  
altijd passen je koopt ook geen paar schoenen blind omdat de vorige keer ook maatje 43 goed was van hetzelfde merk.
internet bestelling geweest? dan is het natuurlijk helemaal lastig passen en kan je ook niet zien hoe de afsluitingen zijn bij de enkels
onzin

Berichten: 451
Antwoord #12 Mei 17, 2009, 19:09:00
edit2Rapporteer  
het was ook een internet bestelling ja
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #13 Mei 18, 2009, 18:11:53
edit2Rapporteer  
Mischien een tip voor je volgende pak. Indien hij via internet veel goedkoper is ga je gewoon naar je plaatselijke kitewinkel en pas je dat pak. Als hij dan lekker zit kan je gewoon aan de winkel vragen of ze hem voor die prijs kunnen leveren. Vaak doen ze dat wel en zo niet dan bestel je hem gewoon via internet. Maar op die manier heb je hem wel gepast en gezien.
onzin

Berichten: 451
Antwoord #14 Mei 18, 2009, 19:44:44
edit2Rapporteer  
bedankt
Iman

Geen avatar

Berichten: 179
Antwoord #15 Mei 19, 2009, 11:07:32
edit2Rapporteer  
Wet kopen op afstand, volgens mij mag je alles wat je op internet koopt binnen 7 dagen terug sturen.
alleen weet ik niet of dat ook geldt voor een wetsuit dat gebruikt is...
onzin

Berichten: 451
Antwoord #16 Mei 19, 2009, 19:12:36
edit2Rapporteer  
ga hem niet terug sturen heb niet gezegt dat ik het een slecht pak vind verwachte alleen wat anders verder zit ie wel lekker op de enkels na maar ga gewoon klitteband gebruiken om het af te sluiten
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.