Raar gedrag kite

Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #25 Augustus 23, 2010, 10:29:04
edit2Rapporteer  
Als de kites prima zijn gewoon met een bar van een ander merk varen. Hoef je iig niet alles te vervangen.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #26 Augustus 23, 2010, 10:58:44
edit2Rapporteer  
Praat er maar overheen Maurice, maar je gaat hier toch wel af als een gieter als het waar is. Laten we hopen dat het niet weeer een QR soap word rond Gaastra.
En waarom ga ik dan af? Irritant cutjoch. Ik probeer tenminste mensen te helpen, kan ik van jou niet zeggen, altijd een beetje de irritante omniscient uithangen. Overal gaastra afzeiken waar mogelijk ,maar wel zo subtiel mogelijk, want anders verlies je gezicht. Flapdrol.

Maar je had gelijk, ik had beter niks kunnen zeggen en ze lekker laten smoren, ze hebben toch al een Jekyll gekocht, dus het geld is binnen. Goed idee man, bespaart me heel wat gezeur, tijd en soms geld... Net als toen ik aanbood GRATIS een nieuwe QR te verzenden naar Duitsland, omdat 1tje daar zn QR brak...maar nee, jij nam liever het ik-regel-alles-voor-je-want-ik-ben-het-hart-van-de-kite-community voortouw door een veel brutaal mailtje te sturen, alsof gaastra express slechte QR's de wereld in had geholpen. Je bent een PINO.

[edit] probeer ff niet te schelden [/edit]
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #27 Augustus 23, 2010, 11:54:42
edit2Rapporteer  
Je kan schelden wat je wilt maar je weet dat ik gelijk heb. Het gaat mij hier niet om Gaastra maar om het feit dat er WEER een slechte QR op de markt gebracht is. Gaastra speelt met mensenlevens.

Wat heeft het Duitsland verhaal hiermee te maken? Dus Marvin had moeten wachten met kiten tot er uit Nederland een QR naar een camping in Duitsland werd verzonden? En dat terwijl er daar een Gaastra dealer was die hem had liggen? En dat Tom en ik dat geregeld hebben was omdat wij de organisatie van het KiteCamp waren en we de buurt beter kennen dan de betroffen persoon. Het mailtje weet ik niks van. Er is enkel een discussie geweest omdat er 50 euro betaald moest worden voor iets wat garantie zou moeten zijn maar dat is een half jaar geleden.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #28 Augustus 23, 2010, 12:07:52
edit2Rapporteer  
p....i....n...o......
Je hebt geen gelijk, dat denk je alleen maar, heb je überhaupt gelezen wat ik gepost heb, iets met omniscient....weet je nog.
Is er weer een slechte QR? Oh mensen, reflexx weet het, hij was erbij, heeft het gezien, heeft de foto's en de sterke verhalen!
Gaastra speelt niet met mensenlevens, idioot, anders hadden ze de QR in de eerste instantie al niet vervangen.

Mijn god, wat zou jou agenda vol staan als je bij elk merk zo idioot doet als bij gaastra

Ga jij maar lekker mailtjes ontkennen, dat de dealer geld rekende voor de QR is de fout van de shop, en jij met je domme kop gaat daar iemand 1000km verderop de schuld van geven, zeker te vaak kiteloops geoefend en op je botte kop geland.

En volgens mij zitten we niet op 1e naam basis, ik zeker niet bij jou.
CorH

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #29 Augustus 23, 2010, 13:06:17
edit2Rapporteer  
Hmm, mijn vraag krijgt op deze manier wel een eigenaardige wending...... mijn QR is ook gratis vervangen, dus dat is netjes van Gaastra... wel slecht dat de lengte van de backlines vanaf de fabriek veel te lang zijn....
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #30 Augustus 23, 2010, 13:22:51
edit2Rapporteer  
Let er maar niet teveel op hroc, een lange geschiedenis van gaastra-bashing aan de kant van reflex gaat hier aan vooraf + Het QR verhaal van gaastra deed veel stof opwaaien, dat hebben ze ook zelf opgezocht door niet stiekem de boel te vervangen, maar gewoon openbaar. (ookal vind reflex van niet..)
Maargoed, pigtail verhaal is idd vervelend, vooral voor beginners omdat die niet weten wat je dan moet doen. gelukkig is het opgelost met een knoopje, maar het zou mooier zijn als ze standaard volledig goed zijn afgeleverd.
SvdH

Geen avatar

Berichten: 35
Antwoord #31 Augustus 23, 2010, 13:32:21
edit2Rapporteer  
Ik geniet hier van Morres!..

"Mijn god, wat zou jou agenda vol staan als je bij elk merk zo idioot doet als bij gaastra" en daar heeft Morres een punt.. [waar niet]

Dan heb je het echt druk.. 
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #32 Augustus 23, 2010, 17:16:44
edit2Rapporteer  
Er is maar 1 merk dat nu al 3 of 4 verschillende quick releases naar buiten heeft gebracht die niet werken of breken. Dus ik moet maar 1 merk bashen tot het opgelost is Wink
Dutchy

Berichten: 337
Logs: 0 | 9 uur
Antwoord #33 Augustus 23, 2010, 17:17:13
edit2Rapporteer  
@ morres

ja klopt maar heb nog een 12m 2009 en die blijft die vind ik super !!!
de kite (2010 9m) op zichzelf heb ik opzich geen problemen mee je moet het alleen fijn vinden dat het neigt naar een c-shape qua eigenschappen.... mijn voorkeur gaat net als de 12m uit naar een kite die wat smooth is in de lift dat heeft de 12m wel....lekker op je gemak je landing bepalen en de aardbol overzien :-)
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #34 Augustus 23, 2010, 23:53:25
edit2Rapporteer  
Er is maar 1 merk dat nu al 3 of 4 verschillende quick releases naar buiten heeft gebracht die niet werken of breken. Dus ik moet maar 1 merk bashen tot het opgelost is Wink
welk merk dan, bij gaastra zijn het er namelijk 'maar' 2(2 teveel) 2009 die niet goed was, en daarna 2010v1.
Maargoed, bash-se, neemt niemand meer serieus joh.

@ Dutch, maar kleine maten gaan veel hoger(zweven idd minder smooth dan 12, maar wel veel hoger, loopen is ook geweldig met 7-8-9, 10.5 is weer heerlijk uitgehaakt.

anyway, check je pm ajb ff, gaastra baas Int. wil weten waar je email is gebleven (zij verblijven al maanden in china/vietnam/zuidafrika) voor 2011 gear.
thomasr

Berichten: 1127
Antwoord #35 Augustus 26, 2010, 17:17:38
edit2Rapporteer  
@ morres, een extra knoopje leggen bij de kite is dus de beste oplossing?
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #36 Augustus 27, 2010, 00:59:59
edit2Rapporteer  
jup. en je hebt gelijk, vooral de grote maten 12-14 hadden het, heb zelf iemand geholpen die had het met de 7meter.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.