Blanes Spanje kiten?

sjef

Berichten: 599
Februari 02, 2011, 19:12:45
edit2Rapporteer  
Jonge lui, nu is het zo dat er 4juni een busje vanuit nederland vetrekt met 7 midlife crisis gasten (Gem. 26 jaar) en geen affiniteit met kiten hebben maar wel met mijn andere hobby's chillen en bier drinken!

Nu is er een plek voor mij gereserveerd maar mijn vraag is het er Kitebaar anders laat ik Blanes aan mij voor bij gaan!

Op kitebeaches staat wel info maar het gaat mij om de ervaringen van anderen.

U zijt gegroet
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #1 Februari 02, 2011, 19:21:06
edit2Rapporteer  
hallo ben afgelopen jaar richting blanes geweest maar omdat het strand daar geheel bijna weg is
ben je verplicht om richting malgrat te gaan
het strand is gewoon te smal en te scheef  zonde
sjef

Berichten: 599
Antwoord #2 Februari 02, 2011, 19:27:02
edit2Rapporteer  
Ten eerste Dank voor uw reactie

Ze zitten op zo'n vacansoleil camping in het zuiden van blanes, is zo te zien niet gek ver van malgrat. Hoe vond je het daar hebben ze daar nog voorzieningen voor kiters?
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #3 Februari 02, 2011, 19:51:56
edit2Rapporteer  
je hebt daar niet veel en het is er ook niet druk met kiters maar ben er nooit in juni geweest
dus misschien is de wind dan wat harder als in de zomer 
s-t-e-v-e-n

Berichten: 12
Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #4 Februari 11, 2011, 13:38:43
edit2Rapporteer  
Er is inderdaad vrij weinig wind, De dagen dat het er wel is ligt het strand (bij mooi weer) Bom vol.

Een plek om je kite op te laten is er ook niet echt, Zoals eerder verteld in Malgrat gaat dit beter., Maar dat is wel een stukje met de bus.
bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #5 Februari 11, 2011, 14:14:22
edit2Rapporteer  
ik ben er vorig jaar geweest, was er toen om te werken, en heb toen even nagevraagd.

het is in blanes verboden, en het is een stukje rijden waar het pas wel mag, bij blanes kan je het wel proberen, maar denk dat je er zo vanaf wordt gestuurd, en het is op een zonnige dag focking druk!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.