Verslaafde meiden

Audrey

Berichten: 67
Antwoord #25 Juni 22, 2011, 21:53:37
edit2Rapporteer  
Weet je, het is een goed innitiatief en als je kijkt naar die dagen dat je die clinic hebt, dan is 100 euro idd helemaal niets!!
Dat moet toch best te doen zijn!!
Ik hoop dat het nog eens in NL komt, ik wil er graag bij zijn..
bikiniisuit
Gast
Antwoord #26 Juni 23, 2011, 11:05:38
edit2Rapporteer  
[quote wazzaah] Leuk verslag Grin heb je toch kunnen spotten op de groepsfoto, was ff zoeken Wink
[quote wazzaah]

@wazzaah, toen die camera r aan kwam wilde ik wegrennen, mocht niet, geprobeerd op de grond te zitten, ben overeind getrokken, zei dat mn KB4girls lycra onder me wetsuit zat: boeide ze niet, dan maar achter n blonde kop verstoppen

Verslag v Kristin: http://www.kiteforum.com/viewtopic.php?f=1&t=2370847

@ann, @audrey. Die meiden voor de clinic komen voor Boese. Ze is .mmm., charismatisch, gedreven, streng, down to the ground, super bijzonder. Dit gevoel gaat over in de hele groep. We steunen en pushen elkaar. Best wel veel meiden waren op eerdere clinics (Egypte, Hawaii, Dtsland, UK) geweest, en toch vormen ze geen “kliekjes“. Er worden banden gesmeed, 2 van die meiden hadden elkaar ook zo leren kennen. De 1 woont 4 uur rijden vd ander en vaak vertrekt ze middernacht vanuit haar woonplaats, komt om 4 uur a.m. aan bij de ander stort in op de bank, en gaat r vriendin om 7 uur wakker trappen om in t water te springen. Deze meiden kennen geen afstand. Kristin vertelt vrij zakelijk op KF wat r is gebeurd, echter tis echt veel maffer. Niks was overgeorganiseerd. Heb in tijden niet zo gelachen maar vooral verbaasd gestaan wat meiden doen. T is maar goed dat r mannen zijn op deze wereld, wordt de wereld normaler van.

Er is E 1.300 opgehaald door 22 meiden, 3 dagen lagen lang plezier. Probeer daar maar van te leven. Schaam me echt rot om voor dit bedrag. Je wilt niet weten wat de meiden in NY doen, als je t wilt horen…

Voor ieder die dit leest: als je werkt in een internat. bedrijf op t gebied van ICT, voedingsmiddelen, wind/olie/gas industrie, EU subsidies zend mij een PM, ik wil graag lobyen voor KB4girls en kan dat op n professionele manier doen. Sta op uit die luie stoel en zend me die pm  YeSS
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #27 Juni 23, 2011, 11:36:25
edit2Rapporteer  
@Hard2Handle Ze waren van Kb4Girls gisteren op Oostvoorne vandaar Wink

O vandaar, ik dacht al, het kiten is opeens wel heel populair geworden onder de meiden.
Ik ben iig een voorstander van meer meiden op het water!  ThumpsUp
Audrey

Berichten: 67
Antwoord #28 Juni 25, 2011, 09:15:46
edit2Rapporteer  
Mijn vriend vertelde mij net dat hij me heeft opgegeven voor Kitechix Zandvoort 23, 24 juli.
 Cheesy
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #29 Juni 25, 2011, 13:23:16
edit2Rapporteer  
Mijn vriend vertelde mij net dat hij me heeft opgegeven voor Kitechix Zandvoort 23, 24 juli.
 Cheesy

Zeker zodat hij foto's kan schieten van alle kite meiden... Grin Tongue
Bart13

Geen avatar

Berichten: 589
Antwoord #30 Juni 26, 2011, 12:01:40
edit2Rapporteer  
Die pakken hadden ze in zweden ook allemaal! Hoe heten ze ook alweer?
Plainjane

Geen avatar

Berichten: 7
Antwoord #31 Juni 29, 2011, 10:09:41
edit2Rapporteer  
Hey Bikinisuit,

Super stukje en leuk om te zien dat er nog meer chix zijn op dit forum!!!

KB4girls moet wel terugkomen hoor volgend jaar, ik heb er een hoop geleerd en ook mijn vriendenkring is internationaal enorm uitgebreid. Super om te zien dat er zoveel meiden zijn!

De Hyggepiece (one piece suit) ook op mijn FB een groot succes en ik ga er ook zeker 1 aanschaffen voor na het kiten...

Btw nog op zoek naar een buddy, level waterstart! ben je ook op zoek, laat dan even wat horen!

an

Geen avatar

Berichten: 20
Antwoord #32 Juli 11, 2011, 03:09:41
edit2Rapporteer  
Ik ben helemaal voor de clinics in nederland hoor!!! Ben er kei enthousiast over!!! kosten maken niet uit dan toch?? als het maar gezellig is en leerzaam!!! We hebben ten slotte toch een dure sport uitgekozen??
en mannen... fijn dat jullie meer chicks op het water willen!!!! haha.. het is tenslotte een echt retevette sport!!!!I'm totally addicted!!!!!!!!!!

greetzzzzz
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #33 Juli 11, 2011, 15:40:39
edit2Rapporteer  
oh, in dat geval organiseer ik ook een event voor chicks, 3000euro inschrijfgeld. waarvan 2900 naar het noodfonds-voor-morres gaat
an

Geen avatar

Berichten: 20
Antwoord #34 Juli 11, 2011, 16:39:43
edit2Rapporteer  
nou morres... moet zeggen, ik ben wel selectief hoor Wink
bikiniisuit
Gast
Antwoord #35 Juli 11, 2011, 18:24:54
edit2Rapporteer  
@an, je gaat echt helemaal uit je dak als je dit meemaakt. Wat die meiden (gaan) doen kan ik niet eens posten op dit forum. Planejain gaat in ieder geval naar kitechix en Silke naar KB4girls Duitsland. Je zult inspirerende verhalen horen over wat er in New York georganiseerd wordt en begrijpen dat je de mogelijkheid krijgt om in een ongelooflijk netwerk te komen. Je kan er van alles uithalen. Dit concept bestaat nog niet bij de heren, die komen niet verder dan PKRA.

Dit is silke, een kitesurf meisje dat haar avonturen in een blog beschrijft: "following the wind" >
http://www.silky-way.de/travel/following-the-wind-kite-safari-around-the-world-%E2%80%93-in-sardinia/
(ze schrijft aan mij: "ik hoef geen vriendje die niet kitesurft" Smiley

De avonturiers pakken gewoon een ticket en gaan vet ver weg, Kristin legt de contacten en onderhoudt ook persoonlijk contact met je. Ze zit nu in Madagascar waves te rippen. Het is meer dan kitesurfen alleen (dit forum leent zich niet daarvoor)...miss tot volgend jaar
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.