Klein gaatje Naish Bolt.

Martin1991

Berichten: 59
Juli 26, 2011, 18:59:52
edit2Rapporteer  
Bij het schoonspuiten van mijn kite's kwam ik er achter dat er in mijn 10.5 Bolt een klein gaatje van 3 bij 3mm zit. is dit erg en is er wat aan te doen en of waar moet ik dit anders laten maken?
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #1 Juli 26, 2011, 19:03:39
edit2Rapporteer  
Gewoon spinnaker tape halen in de juiste kleur. Je kite netjes schoon maken
op de plekker waar de gaatjes zitten en dan een plakker erop plakken waarvan
de hoeken netjes rond geknipt zijn.

Edit, en kites schoonspuiten raad ik je ook niet aan. Het is namelijk nergens
voor nodig en hierdoor slijt het alleen maar extra. En ook komt het weer er namelijk
eerder in.
Marcel~

Berichten: 2657
Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #2 Juli 27, 2011, 15:32:55
edit2Rapporteer  
En als je het echt onzichtbaar wilt doen dan Mylartape kopen. Met een muntstuk rondje aftekeken op de achterkant, uitknippen, met schuurpapier  400/600 mat schuren zodat je het niet meer ziet glimmen. Doek ontvetten en plakken maar. gaat nooit meer los...
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #3 Juli 27, 2011, 15:45:03
edit2Rapporteer  
Wel de goede mylartape halen, die rolletjes van mystic bleven bij mij niet goed zitten. De spinnakertape van hun weer wel, dus aan het ontvetten kan het ook weer niet liggen.
Martin1991

Berichten: 59
Antwoord #4 Juli 29, 2011, 17:56:13
edit2Rapporteer  
als ik 3 sessie's heb gehad dan spuit ik ze meestal even af hang ze gewoon op onder de carpoort en laat ze daarna goed drogen en pak ze in, ze vertelde me in egypte dat dit goed is om te doen aangezien zout in gaat vreten..

ik heb spinnaker tape gehaald bij de zeilmakerij dus ga het gaatje eens dichten.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.