Hua-Hin / Cha-am Thailand.

Martin1991

Berichten: 59
Augustus 11, 2011, 01:10:38
edit2Rapporteer  
Wie heeft er wat info over het kiten in thailand op betreffende spots?
Ik weet dat de PKRA er gehouden is maar voor de rest is er niet heel veel te vinden aangezien je in Thailand echt windloze maanden kan hebben schijnbaar.

De bedoeling is dat ik in Oktober een rondreisje ga maken door Thailand en vervolgens aan het einde daarvan 5 dagen aan het strand verblijf bij Cha-am.

Ik heb alleen geen flauw idee wat ik daar in Oktober kan verwachten?

Alvast bedankt voor de info.
lowietje

Berichten: 644
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #1 Augustus 11, 2011, 01:46:02
edit2Rapporteer  
ik ben in 2008 in oktober in hua hin geweest en er was weinig wind te bekennen. alleen in de ochtend een beetje. varen met een 12 m is daar heel gebruikelijk. het is er wel warm, dus wetsuit is niet nodig. maar pas op voor de zon natuurlijk.
huren van gear is prijzig, ik dacht zo rond de 60 euro per dag of 1000 baht voor een uurtje. kopen van gear kun je daar dan wel weer goed doen.
destijds was er in hua hin 1 kiteschool en die voer met cabrinha's. ik weet niet of dat nu nog zo is.
Martin1991

Berichten: 59
Antwoord #2 Augustus 11, 2011, 01:48:13
edit2Rapporteer  
Oke, ik was gewoon van plan om zelf gear mee te nemen dus moet even kijken welke kitematen dan..
vinnievega78

Geen avatar

Berichten: 9
Antwoord #3 Augustus 11, 2011, 14:51:28
edit2Rapporteer  
He Martin,

Ik had in 2007 een huis gehuurd in Hua hin tijdens reizen door azie!
 Dit om in no time een pro te worden ;-)
Ben ik helaas nog steeds niet.
Helaas 1 dag  wind gehad, toen begon het met regenen en dat hield niet meer op voor 3,5 week.
Ben na twee weken wachten maar op ko tao gaan chillen.
De school die er zat heet http://www.kiteboardingasia.com/
Ze varen met airrush en cabrina, ik heb me inder tijd een cabrinha switchblade 14m2 2007  en een airrush switch board 2007 aan  laten smeren, daar heb ik in Nl eigenlijk nog nooit mee gevaren helaas. Op zich oke gasten, een beetje pusherig ( de eigenaren raam en nog een andere israelier).
Ik ga zelf over een paar weken naar phuket, dat is in principe qua wind het beste in deze tijd. Op de site staat ook wat info http://www.kitesurfthailand.com/wind/

Maar iig grote maten meenemen dus.

Het is dat mijn vriendin mee gaat en he tdus geen 100% kitevakantie is, maar anders zou ik niet thailand op eerste keus hebben.
Gewoon omdat de wind daar te onvoorspelbaar is.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

S6

lowietje

Berichten: 644
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #4 Augustus 15, 2011, 17:47:02
edit2Rapporteer  
He Martin,

De school die er zat heet http://www.kiteboardingasia.com/
Ze varen met airrush en cabrina, ik heb me inder tijd een cabrinha switchblade 14m2 2007  en een airrush switch board 2007 aan  laten smeren, daar heb ik in Nl eigenlijk nog nooit mee gevaren helaas. Op zich oke gasten, een beetje pusherig ( de eigenaren raam en nog een andere israelier).



eens, is ook mijn ervaring. ze willen je graag iets verkopen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.