beginners uit de bollenstreek gezocht

markde3

Geen avatar

Berichten: 16
September 06, 2012, 17:38:13
edit2Rapporteer  
hallo!

Ik heb een paar weken geleden 3 lessen gehad en heb mijn eigen spullen aangeschaft. Nu is het dus zaak om veel te gaan oefenen. Ik woon nu nog in Amsterdam, maar zal per oktober in Lisse wonen. De komende tijd zal ik naar Schellinkhout gaan om te surfen, maar zodra het kan zou ik het liefst de zee op willen.

Zijn er op dit forum nog meer mensen bij mij uit de buurt die ook echte beginners zijn? Misschien kunnen we elkaar helpen om progressie te boeken. En het is nog gezellig ook Grin

groetjes!

zimmie

Geen avatar

Berichten: 9
Antwoord #1 September 07, 2012, 00:36:11
edit2Rapporteer  
Hi Markde3

Ik ben ook beginner regio Heemskerk.

Hopelijk sluiten hier nog meer beginners aan!
BingN

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #2 September 10, 2012, 22:33:38
edit2Rapporteer  
Ik vertrek meestal vanaf Hoofddorp, ben nog nooit in Schellinkhout geweest maar lijkt me relaxed om daar wat te spelen. Als beginner is de Noord-Zee niet heel relaxed ivm waterstarten en de branding.
bobby-jean

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #3 September 15, 2012, 22:07:06
edit2Rapporteer  
Hey,

Ook ik ben een beginner uit hillegom. Ik heb in de vakantie wat lessen genomen (Silvaplana).

En ben nu ook in het bezit van eigen materiaal. In Schellinkhout ben ik nooit geweest, ga nu naar Oostvoorne.

Maar het lijkt me zeker gezellig.

Ik weet niet wanneer je van plan was te gaan?
pewpew

Berichten: 779
Antwoord #4 September 26, 2012, 21:31:07
edit2Rapporteer  
Hee Mark, wel wat laat maar ik kite ook als beginner in schellinkhout. Ik woon in omgeving van Heerhugowaard (Broek op langedijk).
 ik ben van plan om morgen (do) te gaan. Weet niet of jij ook kan. Ik denk dat ik er rond 11 uur ben
Wiel

Geen avatar

Berichten: 23
Antwoord #5 Juni 16, 2013, 14:58:52
edit2Rapporteer  
Nieuw seizoen, nieuwe kansen voor dit topic Smiley

Ik ben dus ook nog beginnend (kan wat stukjes varen maar nog geen hoogte lopen) en op zoek naar gezellige mensen om van elkaar te leren en te helpen. Ik kom zelf uit Sassenheim dus op zee is katwijk, noordwijk of langevelderslag voor mij het handigst, maar carpooolen naar vlakwaterspots als muiderberg of de zandmotor kan natuurlijk ook.

Het lijkt me vooral leuk om eens een klein downwindertje te doen om flink te kunnen oefenen zonder constant energie te verspillen aan walks-of-shame.

Zijn er nog beginners uit deze regio die zin hebben om samen aan de slag te gaan?

Ps. Ik heb geen eigen auto maar kan zo nu en dan wel een auto lenen en kan altijd een mywheels-auto pakken (wat redelijk betaalbaar is als we kosten splitten).
Redmond

Berichten: 11
Logs: 0 | 96 uur
Antwoord #6 Juli 01, 2013, 22:17:21
edit2Rapporteer  
Hoi,

Ik kom uit Hoofddorp, ben ook een beginner (Stukjes varen, nog geen hoogte lopen) en wil ook aan de slag. Heb helaas niet altijd tijd maar probeer wel zo veel mogelijk tijd voor vrij te maken Smiley Ik kite op Zandvoort, maar Noordwijk en Langevelderslag kan ook (auto). Mochten nog meer mensen uit Hoofddorp komen kunnen ze mee rijden.



rsnn

Berichten: 48
Antwoord #7 Juli 01, 2013, 22:47:55
edit2Rapporteer  
Heey!

Ik ben een studente van 21 en ik vaar officieël sinds 1 april dit jaar. Heb dit jaar spullen aangeschaft en een opfriscursus gedaan (volledige cursus 1,5 jaar geleden volbracht). Heb al aardig wat gevaren dit seizoen, maar ben van plan om deze zomer ook zoveel mogelijk te varen!

Ik woon in Amsterdam en ben in 't weekend vaak bij m'n ouders (Den Helder) zodat ik naar Medemblik, Andijk, Schellinkhout kan rijden. Ook vanuit Amstedam ga ik graag naar Muiderberg. Verder dan Muiderberg kom ik helaas vanuit Amsterdam niet (geen auto hier).

Lijkt mij leuk om deze zomer ook eens Zandvoort te proberen! (moet ook goed te doen zijn met OV). Dus als er mensen zijn voor Muiderberg/Zandvoort dan hoor ik het ook graag natuurlijk Grin! Altijd gezellig!
Wiel

Geen avatar

Berichten: 23
Antwoord #8 Juli 01, 2013, 23:33:56
edit2Rapporteer  
Ik ben de afgelopen weken een keer in schellinkhout en in muiderberg geweest om m'n eigen gear uit te proberen, en ik moet zeggen dat dat het eindje rijden voor mij meer dan waard is. Stuk minder slopend dan constant gespoeld te worden in de branding en dus veel relaxter om waterstart te perfectioneren en te oefenen op hoogtelopen en keren.

Bij goede wind ga ik dus zsm zeker weer een keer die kant op en kan er eventueel gecarpoold worden, al zijn de voorspellingen voor de komende week aardig ruk  Angry
Redmond

Berichten: 11
Logs: 0 | 96 uur
Antwoord #9 Juli 04, 2013, 21:25:18
edit2Rapporteer  
Klinkt allemaal goed en wil zeker mee! Ik kan vanaf Hoofddorp/Schiphol wel mensen mee nemen met de auto. Of doordeweeks einde van de middag/s'avonds vanaf Amsterdam-Noord waar ik werk.

Ik heb nu alleen nog maar een 11 mtr bandit 5.. waar varen jullie mee?
Redmond

Berichten: 11
Logs: 0 | 96 uur
Antwoord #10 Juli 08, 2013, 12:45:50
edit2Rapporteer  
Vanavond nog iemand? Zandvoort? Noordwijk?
Steeph

Berichten: 3
Antwoord #11 Juli 08, 2013, 18:45:07
edit2Rapporteer  
Ik heb binnenkort mijn lessen, en wil dan zeker veel oefenen om een goede basis neer te legen voor mijzelf dit seizoen (ben al aardig laat begonnen natuurlijk). Ik woon in Leuven (belgie), maar ben ook veel in Beverwijk te vinden. Als er iemand vanuit die omgeving naar een rustig beginnersplekje rijd (schellinghout en muiderberg, etc.) en mij een beetje zou willen assisteren bij die eerste paar keer zelfstandig kiten, ik ben zeer bereid om mee te betalen aan de benzine Wink.
Wiel

Geen avatar

Berichten: 23
Antwoord #12 Juli 09, 2013, 22:00:37
edit2Rapporteer  
Ik heb gisteren met het mooie weer andere dingen gedaan Redmond, ben jij nog wel geweest?

Ondanks de noordenwind zijn de voorspellingen voor Muiderberg me morgen te onzeker om naartoe te rijden, maar voor Noordwijk ziet het er morgenavond wel goed uit.
Iemand zin om mee te gaan? Ik wil proberen om rond 17.00 te beginnen om zo in ieder geval het uurtje voor en het uurtje na hoogwater mee te pakken.

Ik vaar trouwens met een switchblade 8 en 11 m².
Redmond

Berichten: 11
Logs: 0 | 96 uur
Antwoord #13 Juli 09, 2013, 22:42:50
edit2Rapporteer  
Was gisteren wel in Zandvoort maar wind was me iets te aflandig.

Morgen Noordwijk lijkt me prima, hopelijk red ik het met de tijd. Stuur wel even PM met me nr kunnen we even contact houden.

PhilipD

Berichten: 2
Antwoord #14 Juli 12, 2013, 11:04:18
edit2Rapporteer  
Hier nog een beginner uit de bollenstreek:) Ik ben van plan om de komende tijd veel in de avonduren naar Muiderberg te gaan, top spot voor beginners. Ik werk net als Redmond ook in Amsterdam Noord en kan eventueel mensen meenemen.
Redmond

Berichten: 11
Logs: 0 | 96 uur
Antwoord #15 Juli 12, 2013, 12:39:30
edit2Rapporteer  
Welkom!

We kunnen wel een whatsapp groep starten om wat vaker te meeten (PM je nr maar). Vond Muiderberg wel druk en daarom wat lastiger met oefenen, maar daarin tegen is de zee ook niet altijd alles.
dani-el

Berichten: 88
Antwoord #16 Juli 12, 2013, 13:58:24
edit2Rapporteer  
Ben ook een beginner :-)
Woon in A'dam en moet vooral waterstart nu onder de knie gaan krijgen. Lijkt me leuk met anderen af te spreken! Zandvoort, IJmuiden, Muiderberg etc.
Ik werk in A'dam Zuidoost maar woon in het centrum. Heb geen auto (behalve connect car lidmaatschap) dus meerijden/kosten splitten zou fijn zijn!

Zal mijn 06 even sturen Redmond!
PhilipD

Berichten: 2
Antwoord #17 Juli 12, 2013, 16:52:52
edit2Rapporteer  
@ Redmond, nummer verstuurd. Voorspellingen voor woensdag/donderdag zien er goed uit voor Muiderberg, hopelijk blijft dat zo:)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.