Jekyll 2008 / 2009

ZOAB

Berichten: 35
September 14, 2012, 21:28:01
edit2Rapporteer  
Hi kiters !

Na jaren veeel plezier beleefd te hebben aan mn Gaastra Jekyll 2008 (!) heb ik onlangs een nieuwe Jekyll 2009 gekocht. Ik nam aan dat de lijnen wel even lang zouden zijn, zodat ik dezelfde bar kon gebruiken, maar er bleek 40 cm lengteverschil te zijn (kortere stuurlijnen). Verder gaan de knijpers op de strutslangetjes niet goed open. lastig oppompen en leegduwen. Maar bovenal vind ik de 2009 veel minder varen dan de 2008. Hij stalt sneller, minder depower, en soort aan/uit gevoel.

Iemand zelfde ervaringen ?

groeten,
Boaz
Erik@Spijk

Berichten: 861
Logs: 0 | 459 uur
Antwoord #1 September 15, 2012, 07:19:32
edit2Rapporteer  
Het is ook mijn ervaring dat de 2009 Jekyll snel stalt en dat het one pump systeem niet snel leeg te krijgen is. Hij springt daarin tegen wel lekker.

Dat van die lijnen verbaasd me. Als je de bar naar je toe trekt worden de lijnen dan even lang? Er was trouwens ooit een terug roep actie geweest mbt de chickenloop, heb jij de nieuwere gekregen? (te herkennen aan het elastiekje dat boven langs loopt)

Erik


« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.