Inserts plaatsen

pimpoldi

Berichten: 818
Antwoord #25 December 12, 2012, 21:16:11
edit2Rapporteer  
Ah!! i get it now! dankjewel Evan

Ik zat namelijk telkens in mijn hoofd dat die glue caps er bovenuit staken zodat de insert zelf level lag met de kern. Maar ik snap hem nu! Na het lamineren kan ik dus met een verzink boortje boren zodat je als het goed is een mooi gaatje krijgt! Nice ik heb hem helemaal. Sorry voor de onduidelijkheid van mijn kant maar ik kon er effe niet bij haha

Thanks allemaal ik ga zodra mijn stufi weer binnen is lekker aan de slag! yeah
Matthijskite

Berichten: 53
Antwoord #26 December 14, 2012, 19:43:39
edit2Rapporteer  
Ja volgens mij moet het nou toch echt gelukt zijn..
Misschien is dit je probleem..ben je misschien bang dat je de inserts niet meer ziet zitten.. Wees gerust want glas met epoxy wordt gewoon doorzichtig dus dan zie je de inserts gewoon zitten. Even boren met een dun diameter boortje zodat je niet het schroefdraad van de insert kapot maakt en klaar is kees..
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #27 December 14, 2012, 19:46:43
edit2Rapporteer  
Even boren met een dun diameter boortje zodat je niet het schroefdraad van de insert kapot maakt en klaar is kees..
Wat bedoel je met dun? Verzinkboor of anders een 8mm staalboor (rvs boor zou nog mooier zijn, geen roestaanslag) is het beste en dan boren totdat je op de insert zit. Kan niet misgaan.
HaPe
Moderator

Berichten: 2655
Logs: 0 | 273 uur
Antwoord #28 December 14, 2012, 19:56:47
edit2Rapporteer  
Heb bij mijn board inderdaad ook gewoon de inserts uitgeboord met een grote boor, zo boor je alleen de gleucap weg en boor je niet in de inserts zelf
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.