Nieuw, vakantie, alleen? Maatjes?

Jeroen25

Geen avatar

Berichten: 3
Juni 25, 2013, 21:36:32
edit2Rapporteer  
Sinds 4 weken aan het kitesurfen, en nu al redelijk verslaafd SmileyJoepie

Vakantie plannen zijn in duigen gevallen, met t kleine mooie voordeel dat ik nu op kitesurf vakantie kan!

Helaas ken ik (nog) weinig kitesurfers, dus er zijn geen mensen met wie ik dat kan doen. Zijn er mensen die wel eens alleen op kitevakantie zijn gegaan? Is dat bevallen?

Verder, zijn er nog mensen die ook alleen gaan, of met een groep, en mogelijkheden zien om misschien samen een deel op te trekken? (Ik kan weg vanaf over 1 week... Anywhere!).

- Jeroen
hotsauce

Geen avatar

Berichten: 15
Antwoord #1 Juni 25, 2013, 22:04:06
edit2Rapporteer  
Hallo,

Ik ben zelf al 2x alleen op vakantie gegaan. Een keer naar Dakhla (Marokko) en een keer naar Zanzibar (Tanzania). Beide zijn misschien wel mijn beste vakanties ooit geweest.
Je leert vast wel mensen kennen ter plekke. Je bent heus niet de enigste die alleen reist.
Vind je het toch wat te eng of gewaagd, dan zijn er nog groepsvakanties.
Eentje die ik onlangs zag passeren is : http://www.nederland-kitetravel.nl/

Heb er geen ervaring mee, maar de bestemmingen zien er wel goed uit.

Veel succes
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #2 Juni 26, 2013, 06:34:41
edit2Rapporteer  
Ik ga in September ook alleen op vakantie. Zal m'n eerste keer zijn.

Het lijkt me wel leuk eigenlijk. Ik ben een ouwehoer genoeg om daar mensen te treffen.
dani-el

Berichten: 88
Antwoord #3 Juni 26, 2013, 16:34:17
edit2Rapporteer  
Ik in oktober (of eind sept) alleen op vakantie. Vind het vervelender om in NL alleen te gaan naar spots.. Ben ook beginner en geen enkele vriend surft.. Cry
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.