Keyboardtas ervaring

Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
September 06, 2013, 21:01:44
edit2Rapporteer  
Ik heb ook maar eens zo'n keyboardtas gekocht voor op reis. Hier op KH was er nog geen topic over, dus bij deze Smiley

Gaat om de deze tas:

http://www.muziekshop24.nl/piano-keyboard/accessoires/classic-cantabile-keyboard-bag-size-d.html

140x40x15, dus prima formaat, en kan iets bol staan. Zijkanten zit schuim in. Tas oogt erg degelijk.

Wat kreeg ik er in:

- Board 130x39, vinnen en straps in zijvakje, pads passen onder de tips dankzij de rocker.
- Kite 11 meter
- Kite 9 meter
- Pomp
- Impact vest
- Harnas
- Bar
- Kitetas
- Schoentjes, (werk)handschoentjes, reservelijnen, gereedschap.
- En nog 2 handdoeken

Alles bij elkaar weegt de boel 21,5 kg.

Was erg lastig om de tas dicht te krijgen, maar wel gelukt. Er zou nog wel een bar bij kunnen passen denk ik in het zijvakje.

Reiservaring post ik later Smiley

feddomw
Gast
Antwoord #1 September 06, 2013, 21:07:04
edit2Rapporteer  
Voor het geld hoef je het niet te laten. Geen wieltjes alleen, maar daardoor wel weer lichter.

Ik denk dat het pas interessant wordt als je met Varkefly goed er mee wegkomt.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #2 September 06, 2013, 21:28:18
edit2Rapporteer  
Voor het geld hoef je het niet te laten. Geen wieltjes alleen, maar daardoor wel weer lichter.

Ik denk dat het pas interessant wordt als je met Varkefly goed er mee wegkomt.

Ik heb m'n kleren in de handbagage zitten (ben maar weekje weg) dus hopelijk doen ze niet al te moeilijk...
[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #3 September 07, 2013, 10:43:01
edit2Rapporteer  
En waarom een keyboardtas? Om onder extra kosten voor bijzondere bagage uit te komen?
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #4 September 07, 2013, 10:57:35
edit2Rapporteer  
Omdat de tas beter padded is, goedkoper en lichter. 
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #5 September 07, 2013, 15:12:14
edit2Rapporteer  
Ik ga geen 150-200,- betalen voor een Ammobox oid, die ook nog eens een stuk zwaarder is.

Misschien op de lange termijn, als ik merk dat ik toch wel vaak reis. Maar wellicht is de keyboardtas daar al goed genoeg voor.
berttt

Berichten: 307
Antwoord #6 September 07, 2013, 15:48:13
edit2Rapporteer  
Ik ga geen 150-200,- betalen voor een Ammobox oid, die ook nog eens een stuk zwaarder is.

Misschien op de lange termijn, als ik merk dat ik toch wel vaak reis. Maar wellicht is de keyboardtas daar al goed genoeg voor.

wacht maar tot je gear beschadigd terug komt =) ik heb in de ammobox 3 kites 1 board 1 bar 1 trapeze en nog wat stuff gekregen en onder de 21 kg gebleven Smiley met wieltjes dus chillax cruzen
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #7 September 07, 2013, 16:03:12
edit2Rapporteer  
Ik ga geen 150-200,- betalen voor een Ammobox oid, die ook nog eens een stuk zwaarder is.

Misschien op de lange termijn, als ik merk dat ik toch wel vaak reis. Maar wellicht is de keyboardtas daar al goed genoeg voor.

wacht maar tot je gear beschadigd terug komt =) ik heb in de ammobox 3 kites 1 board 1 bar 1 trapeze en nog wat stuff gekregen en onder de 21 kg gebleven Smiley met wieltjes dus chillax cruzen

Bertje niet lullen je hebt mijn boardbag / keyboard bag ook gezien die is meer padded dan die ammobox Smiley
Simpelweg omdat de gemiddelde keyboard duurder is dan een kite
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #8 September 07, 2013, 19:15:24
edit2Rapporteer  
Ik heb niet het idee dat de bescherming onvoldoende is. Ik heb m'n boardrail ook met buisisolatie beschermd voor de zekerheid, maar denk dat ik dat op de terugweg achterwege laat.

Overigens kreeg ik er ook nog wat badspulletjes bij aan de zijkanten, en m'n oude stuntvlieger voor als het te weinig waait om te surfen Smiley
bramvk

Berichten: 118
Antwoord #9 September 09, 2013, 17:35:43
edit2Rapporteer  
Zo'n kitebag is geen overbodig luxe en dan zelfs kan het stuk.
Maatje van mij had mijn Mystic bag geleend,drie weken geleden,  voor trip  naar Portugal.

Heen reis niks aan het handje.
Terugreis: Echte grote scheur/snee in de tas en zijn board beschadigd (deukje in de zijkant).
Board zal nog goed varen, ondanks de deuk in de zijkant, maar toch...
Met zwakkere tas was zeker zijn board in een ergere staat van de bagageband gekomen.

Nu even kijken of de reisverzekering de schade dekt.......
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #10 September 09, 2013, 19:31:14
edit2Rapporteer  
Die Keyboard tas is meer padded dan menig boardbagje Wink
Kunnen we nog wat van leren

ik zweer bij die keyboard tasjes
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #11 September 16, 2013, 12:37:24
edit2Rapporteer  
Tas heeft het wel aardig overleefd. Vooral wat vuil geworden. Aan de bovenkant bij de handvaten zit een heel klein scheurtje (1 cm)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.