Iedereen wil meedoen... Maarrrrrrr ...ook met organiseren? En maken we er een sponsor dingetje van? lets do this.. Ik bel Richard Branson wel ff.. hij gaf mij laatst zijn nummer......
Ik help je graag, ben alleen 13 dec tot 7 feb naar de zon.
Het ideale aantal kiters lijkt mij rond de 5-10 liggen.. Een beetje lullig om te zeggen omdat het niet mijn idee is en iedereen graag aanhaakt
Als je een draaiboek klaar hebt wat dan in de praktijk ook werkt, kun je het wel makkelijk herhalen daarna. Snacky, noordenwind is prima toch? Ik heb helaas geen wiskundeknobbel en kennis van het getij in Engeland, als ik even simpel kijk durf ik het met een halfwindse koers en een verval van 87 km wel aan, als je maar in die baai komt dan kom je zo downwind aan wal..
En inderdaad mijn weapon of choice zou een kite met stopperbal en een waveboard zijn
zittend naar engeland
Volgens mij heeft engeland een omgekeerde stroming. Dus als het daar vloed wordt zak je naar richting het kanaal. Heb je noorderwind dan kan dat teveel moeite hebt om hoogte te lopen / houden en zak je misschien te ver af. Maar goed de max. aantal deelnemers moet maximaal 15 personen zijn als je helemaal vanuit Engeland naar Nederland gaat. Pak het eerst klein aan en bouw het daarna uit.