Boardbag Dakhla Royal Air Maroc

der Torch

Berichten: 488
Augustus 07, 2014, 00:20:31
edit2Rapporteer  
Iemand ervaring met boardbags bij Royal Air Maroc?

Je mag 10kg handbagage mee en 23 kilo ruimbagage...

Ipv je koffer je kitebag tot 23 kg vullen... gaat dat problemen opleveren? Iemand recente ervaringen?

Dat het niet mag weet ik, maximale afmeting koffer is 153 voor L+B+H.

Laatste week september weekje vlammen daar  YeSS

Hoor graag!

Ciao
feddomw
Gast
Antwoord #1 Augustus 07, 2014, 07:39:34
edit2Rapporteer  
Ik snap je vraag niet helemaal. Je zegt dat je weet dat uit de regels van AirMaroc het eigenlijk niet mag?
Als je een moeilijke persoon bij de incheckbalie treft, houdt die zich aan de regels en mag jij betalen.

En 9 van de 10 keer is het duurder om iets op dat moment te regelen dan vooraf te boeken/betalen.
bubbeltje

Berichten: 35
Antwoord #2 Augustus 07, 2014, 09:01:49
edit2Rapporteer  
Nope werkt niet.
Bij transavia ook niet. Dacht t ook zo te doen, het was mijn enige koffer/tas dus volgens de regels gewoon een odd-size bagagestuk.

Helaas.... Had vooraf aangemeld moeten worden en als ze doorhebben dat er kitestuff in zit en niet is aangemeld en ook extra voor betaald, kunnen ze het weigeren. Ja het is discriminatie, als je je schoonmoeder erin had gepropt was t wel gewoon odd-size.

Moet je ook niet willen, helemaal niet in dat soort landen. Stel je krijgt t met een beetje mazzel wel mee die kant op, sta je op de terugweg daar. Moet ook nog met een binnenlandse vlucht dus... Lekker aanmelden als kitebag, betalen en zonder troubles meenemen.

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.