Zelfgemaakte filmpjes moeten meer aandacht krijgen?

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Juni 11, 2015, 08:38:11
edit2Rapporteer  
Afgesplitst van: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=50936.msg712503;boardseen#new

Citaat
Persoonlijk vind ik dit net zo saai om naar te kijken

Weet je wat saai is ?? Kite high de laatste tijd (jaren) vroegah was het hier een stuk gezelliger  Grin


Neem nou deze topic, vroegah stonden er wat leuke zelfgemaakte filmpje op  ThumpsUp nu per dag 10 niets zeggende reclame filmpies van gesponserde badgastuh  ThumpDown



Mooi filmpie Bas  ThumpsUp
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Juni 11, 2015, 09:13:19
edit2Rapporteer  
Vroeger was alles beter.....

Toen had je nog geen Facebook, Twitter, app-groepen. Alleen de fora om je zelfgemaakte filmpje met bekenden te delen.
Tegenwoordig zie ik die zelfgemaakte filmpjes voornamelijk nog in vriendengroepen langs komen tenzij er gesponsorde riders in voorkomen of de kwaliteit bovengemiddeld goed is zodat de rest er ook van kan genieten.

Op enkele aandachts geile personen na snap ik wel dat de meesten het delen van de filmpjes beperken tot hun vrienden kring en niet een openbaar forum.

Ik ben het met je eens dat het jammer is dat ze niet meer publiek gedeeld worden.
PieterK

Berichten: 264
Logs: 0 | 241 uur
Antwoord #2 Juni 11, 2015, 09:24:46
edit2Rapporteer  
Af en toe komen ze nog voor bij; die mannen die naar Indonesië waren geweest vorig jaar. Leuk filmpje van mensen die heen en weer cruisen over het rif. Misschien een of twee sprongetjes. En ik herinner me ook dat filmpje op strand Horst. De grootste truc was dat er hoogte werd gehouden en in november zonder handschoenen varen  Cheesy. Maar ook daar spatte het plezier er wel van af.

Dat soort filmpjes geeft voor mij weer hoe de gemiddelde kiter vaart, en hoeveel hij/zij er van geniet.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #3 Juni 11, 2015, 10:06:29
edit2Rapporteer  
Citaat
Ik ben het met je eens dat het jammer is dat ze niet meer publiek gedeeld worden.

En als ze in dit topic staan  ThumpsUp worden ze ondergesneeuwd  door de moderators van Kite High  ThumpDown  die hier per dag 10 filmpjes van die reclame,   20 in een dozijn,  gesponsorde  k..dt filmpies op zetten.  ThumpDown

Zodat deze leuke fillmpies binnen 2 dagen op pagina 3 staan en nooit  meer worden bekeken  ThumpDown,
Eeuwig zonde  ThumpDown




Citaat
Dat soort filmpjes geeft voor mij weer hoe de gemiddelde kiter vaart, en hoeveel hij/zij er van geniet.
En dat bedoel ik nou  ListenToMe  ThumpsUp Joepie YeSS Joepie YeSS


Jij snap het tenminste  ThumpsUp kan jij geen moderator van Kite High worden ? wordt het tenminste weer gezellig op Kite high  Grin
 
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #4 Juni 11, 2015, 10:15:47
edit2Rapporteer  
Misschien is het een idee om de filmpjes te splitsen in 2 subforums? 1 met pro filmpjes en 1 met zelfgemaakte filmpjes?
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #5 Juni 11, 2015, 10:19:30
edit2Rapporteer  
Dat heb ik al voorgesteld maar dat willen ze niet ??? Ik snap ook niet waarom ??

Ze vinden die andere filmpies belangrijker dan de zelfgemaakte   ThumpDown
PieterK

Berichten: 264
Logs: 0 | 241 uur
Antwoord #6 Juni 11, 2015, 11:29:05
edit2Rapporteer  
Dat heb ik al voorgesteld maar dat willen ze niet ??? Ik snap ook niet waarom ??

Ze vinden die andere filmpies belangrijker dan de zelfgemaakte   ThumpDown
Wat heb je nodig om een topic Average Joe filmpjes te openen? Kun je toch gewoon doen? Jij plaatst er jouw filmpjes in, en je kijkt of andere mensen volgen. Dan komt zo'n topic vanzelf in het zicht (net als "Nieuwe speeltjes binnen" "Rotterdam" "Noord Holland" etc. Kijk, ik heb niet zo'n cam, moet het hebben van een toevallige fotograaf die passeert (heb jij mijn foto's al gewaardeerd Haring?), maar ik kan mijn waardering uitspreken voor al die bijdragen (for what it's worth  Wink ).
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #7 Juni 11, 2015, 11:35:56
edit2Rapporteer  
Ik denk ook dat een verzameltopic een beter idee is dan weer een subforum openen.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #8 Juni 11, 2015, 12:37:27
edit2Rapporteer  
Citaat
Ik denk ook dat een verzameltopic een beter idee is dan weer een subforum openen.

Is goed  ThumpsUp  maak maar   ThumpsUp


Citaat
(heb jij mijn foto's al gewaardeerd Haring?),
Nee............... ik heb even gezocht maar staan ze al op pagina 3456 ?  Grin Graag een snelkoppelingkje en dan koik ik even  Grin
PieterK

Berichten: 264
Logs: 0 | 241 uur
Antwoord #9 Juni 11, 2015, 13:04:41
edit2Rapporteer  
Citaat
Ik denk ook dat een verzameltopic een beter idee is dan weer een subforum openen.


Is goed  ThumpsUp  maak maar   ThumpsUp


Citaat
(heb jij mijn foto's al gewaardeerd Haring?),

Nee............... ik heb even gezocht maar staan ze al op pagina 3456 ?  Grin Graag een snelkoppelingkje en dan koik ik even  Grin

Jij kan zelf topics aanmaken  YeSS

En hier vind je de foto's: http://www.kitehigh.nl/gallery/Kitesurfing of hier: http://www.kitehigh.nl/members/PieterK  Cheesy
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #10 Juni 11, 2015, 15:22:50
edit2Rapporteer  
Citaat
Jij kan zelf topics aanmaken

Moet de moderator dat niet doen ?? anders verdwijnen ze zo weer op pagina 2345, toch ??



Citaat
En hier vind je de foto's:
Schitterende foto,s   ThumpsUp
audi

Berichten: 752
Antwoord #11 Juni 11, 2015, 16:27:35
edit2Rapporteer  
Volgens mij weten een hoop mensen niet hoeveel werk er in een filmpje van een paar minuten zit.
Soms ben je uren bezig geweest om wat te maken en dat wordt het door de moderators verwijderd.
Wees blij dat er nog mensen zijn die geheel gratis dit forum leuk willen maken.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #12 Juni 11, 2015, 17:22:59
edit2Rapporteer  
Citaat
Soms ben je uren bezig geweest om wat te maken
Ben er maanden (jaren) mee bezig voor een paar minuten  Grin



Citaat
Wees blij dat er nog mensen zijn die geheel gratis dit forum leuk willen maken.
En Zo is dat !!!  ThumpsUp Joepie YeSS Joepie YeSS
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #13 Juni 11, 2015, 22:25:11
edit2Rapporteer  
Zo, dit onderwerp (=topic) maar afgesplitst van het filmpje omdat dit wel wat meer aandacht verdient (net als de filmpjes).

@Haring: haal aub niet de woorden topic en (sub)forum door elkaar, is nogal verwarrend.
Waarom zou een topic dat door een mod gestart wordt minder snel op de achtergrond verdwijnen dan een die door een lig gestart wordt?

@audi, welke filpjes worden er verwijdert of bedoel je dat ze te snel op de achtergrond verdwijnen omdat niemand het de moeite vind om er op te reageren?
Enige dat verwijdert word zijn dubbelposts of filmpjes die echt niet door de beugel kunnen (sex, aanstootgevend etc)
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #14 Juni 11, 2015, 22:51:50
edit2Rapporteer  
Ik ben wel voor een topic met amateur filmpjes, zijn meestal wel leuk om te kijken Smiley. Als we die gewoon pinnen boven in het video/foto forum heb je ze daar altijd staan.
Calimero

Berichten: 244
Logs: 0 | 342 uur
Antwoord #15 Juni 12, 2015, 08:59:34
edit2Rapporteer  
Af en toe komen ze nog voor bij; die mannen die naar Indonesië waren geweest vorig jaar. Leuk filmpje van mensen die heen en weer cruisen over het rif. Misschien een of twee sprongetjes. En ik herinner me ook dat filmpje op strand Horst. De grootste truc was dat er hoogte werd gehouden en in november zonder handschoenen varen  Cheesy. Maar ook daar spatte het plezier er wel van af.

Dat soort filmpjes geeft voor mij weer hoe de gemiddelde kiter vaart, en hoeveel hij/zij er van geniet.

Dat was idd mijn filmpje van Indo....super genoten, inmiddels wel weer wat ervaring verder en filmpjes trouwens ook, maar kreeg ook een hoop negativiteit over mijn niet-skills, dus denk nog wel drie x na voordat ik een filmpje post  Grin
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #16 Juni 12, 2015, 09:16:42
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=49600.msg699941#msg699941

Welgeteld 1 negatieve reactie die ook iedereen afkeurd, laat je je zo makkelijk uit het veld slaan?
Calimero

Berichten: 244
Logs: 0 | 342 uur
Antwoord #17 Juni 12, 2015, 09:19:19
edit2Rapporteer  
das wel weer waar....nou binnenkort mijn vorderingen dan ;-)
PieterK

Berichten: 264
Logs: 0 | 241 uur
Antwoord #18 Juni 12, 2015, 09:21:35
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=49600.msg699941#msg699941

Welgeteld 1 negatieve reactie die ook iedereen afkeurd, laat je je zo makkelijk uit het veld slaan?

Je was me net voor Evan. Voor elke negatieve reactie heb je natuurlijk vier positieve reacties nodig, maar ik dacht dat de balans die laatste kant wel opsloeg. Gewoon weer posten - inclusief vorderingen! Open een average joe filmpjes topic en met genoeg reacties blijft dat goed zichtbaar.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #19 Juni 12, 2015, 09:43:27
edit2Rapporteer  
Citaat
Haring: haal aub niet de woorden topic en (sub)forum door elkaar, is nogal verwarrend.
Waarom zou een topic dat door een mod gestart wordt minder snel op de achtergrond verdwijnen dan een die door een lig gestart wordt?


http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=50910.0
Deze blijft gewoon staan, hoe doe je dat ?? Dat kan toch alleen een moderator ?? Ik kan hem hier niet zetten , toch  ?



Citaat
audi, welke filpjes worden er verwijdert of bedoel je dat ze te snel op de achtergrond verdwijnen omdat niemand het de moeite vind om er op te reageren? Enige dat verwijdert word zijn dubbelpos


Bij mij zijn filmpjes verwijderd omdat ze zowel in Vimeo als  You troep waren gepost.  ThumpDown

Sommige kunnen geen vimeo zien op hun tablet of I pot en bij You troep zit reclame wat erg hinderlijk is.  ThumpDown

Ik vind het een kansloze actie van Kite High,  ThumpDown Wat maakt het uit ??

even scrollen en je heb er geen last van, maar nee er mag maar een filmpje op staan, ????  ThumpDown

Laat de consument zelf beslissen waar ze naar kijken en niet de moderator  Grin  ThumpsUp

wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #20 Juni 12, 2015, 10:41:23
edit2Rapporteer  
Die filmpjes van jouw zijn niet te missen hoor Haring Grin
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #21 Juni 12, 2015, 11:01:02
edit2Rapporteer  
Eerst klagen dat er teveel andere filmpjes geplaatst worden die jou niet interesseren , maar als we al jouw dubbelposts weghalen moet de consument ineens zelf maar beslissen wat hij wel of niet wilt zien. Dat is meten met twee maten Richard.

Sticky zetten kunnen inderdaad alleen moderators, maar wat heeft dit met het wegzakken van zelfgemaakte filmpjes te maken? Moeten we elk zelf gemaakt filmpje Sticky maken of zo?
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #22 Juni 12, 2015, 11:20:23
edit2Rapporteer  
volgens mij was het idee dat er 1 (sticky) thread zou zijn waarin alle average joe filmpjes geplaatst worden.
Calimero

Berichten: 244
Logs: 0 | 342 uur
Antwoord #23 Juni 12, 2015, 11:31:12
edit2Rapporteer  
Lijkt me een puik plan!!!
gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #24 Juni 12, 2015, 11:54:51
edit2Rapporteer  
Richard, je gedraagt je als een verwende meid van 11 die haar zin niet krijgt. Grow up, jongen, je bent toch een volwassen kerel?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.