Peter Lynn Bridled C-kite

Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Januari 22, 2016, 10:25:32
edit2Rapporteer  
Zie de onderstaande foto:
Kemperman

Berichten: 491
Antwoord #1 Januari 22, 2016, 11:03:11
edit2Rapporteer  
Dezelfde kite waarmee Willem van der Meij in zijn KOTA filmpje meer vaarde? Ik ben wel benieuwd!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 Januari 22, 2016, 15:30:48
edit2Rapporteer  
Vet!
Mooi design ook.

En we mogen best een beetje chauvinistisch zijn: deze is van Nederlandse makelij, en ook nog eens ontworpen door een Nederlander: Pepijn Smit!
pewpew

Berichten: 779
Antwoord #3 Januari 22, 2016, 17:11:13
edit2Rapporteer  
Zian is toch ook nederlands?
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #4 Januari 22, 2016, 21:46:38
edit2Rapporteer  
Zian is toch ook nederlands?

Van een Nederlandse eigenaar die hier niet woonachtig is.
En ook de ontwerpen zijn of waren niet van een Nederlander (nog steeds niet helder wie dat is).
Er zit een Nederlands randje aan, dat zeker! Wink
Slis

Berichten: 563
Antwoord #5 Januari 22, 2016, 22:08:29
edit2Rapporteer  
PL is 100% NL ontworpen in Denhaag!
Kite ziet er top uit.
pewpew

Berichten: 779
Antwoord #6 Januari 25, 2016, 23:06:17
edit2Rapporteer  
Zian is toch ook nederlands?


Van een Nederlandse eigenaar die hier niet woonachtig is.
En ook de ontwerpen zijn of waren niet van een Nederlander (nog steeds niet helder wie dat is).
Er zit een Nederlands randje aan, dat zeker! Wink


Ik kwam dit tegen met wat zoekwerk http://www.velumtec.com/. Geen idee wie velemtec is maar zij zijn blijkbaar verantwoordelijk voor het design?
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #7 Januari 26, 2016, 10:04:25
edit2Rapporteer  
PL is 100% NL ontworpen in Denhaag!
Kite ziet er top uit.

en dat ken je ook horuh ........

bij een loop hoor je: " Oh, Oh De Haag ......mooie stad achtur du duinuh ..."
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #8 Januari 26, 2016, 11:23:23
edit2Rapporteer  
Van een Nederlandse eigenaar die hier niet woonachtig is.
En ook de ontwerpen zijn of waren niet van een Nederlander (nog steeds niet helder wie dat is).
Er zit een Nederlands randje aan, dat zeker! Wink

Ik kwam dit tegen met wat zoekwerk https://www.velumtec.com/. Geen idee wie velemtec is maar zij zijn blijkbaar verantwoordelijk voor het design?


Laatste reactie op een ander merk, daar dit topic over de nieuwe kite van Peter Lynn gaat.
Dit is blijkbaar het moederbedrijf van Zian, zoals zoveel bedrijven meerdere holdings en BV's hebben. Zegt niets over de ontwerper.

PL is 100% NL ontworpen in Denhaag!
Kite ziet er top uit.


en dat ken je ook horuh ........

bij een loop hoor je: " Oh, Oh De Haag ......mooie stad achtur du duinuh ..."


Met jou oren is niets mis Wink
Ik heb hier de nieuwe Fury thuis liggen, en als ik stil ben dan hoor ik het ook  Grin
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #9 Januari 26, 2016, 12:47:19
edit2Rapporteer  
Zian is toch ook nederlands?

Van een Nederlandse eigenaar die hier niet woonachtig is.
En ook de ontwerpen zijn of waren niet van een Nederlander (nog steeds niet helder wie dat is).
Er zit een Nederlands randje aan, dat zeker! Wink

ik heb een keer (dec. '15) een kitegast gesproken op de parkeerplaats van de 2e Slag (Rockanje) en die vertelde mij het volgende:
- dat de ontwerper van Zian in Oostenrijk zit en een NL achtergrond heeft;
- dat Zian een eigen productiefaciliteit (zeg maar gewoon fabriek) heeft opgezet op Sri Lanka;

aardige gast en wat mij betreft is Zian zeker een optie ofschoon ik nog steeds zeer tevreden ben over mijn Ocean Rodeo gear .....
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #10 Januari 26, 2016, 14:06:01
edit2Rapporteer  
ik heb een keer (dec. '15) een kitegast gesproken op de parkeerplaats van de 2e Slag (Rockanje) en die vertelde mij het volgende:
- dat de ontwerper van Zian in Oostenrijk zit en een NL achtergrond heeft;
- dat Zian een eigen productiefaciliteit (zeg maar gewoon fabriek) heeft opgezet op Sri Lanka;

aardige gast en wat mij betreft is Zian zeker een optie ofschoon ik nog steeds zeer tevreden ben over mijn Ocean Rodeo gear .....

Echt de laatste reactie over Zian in dit topic, anders moet ik het op gaan splitsen Tongue
Maar dat is vast Kite2Fly (Sebastiaan), verantwoordelijk voor de wereldwijde verkoop van het merk Zian. Aardige gozer idd.  Wink

Hopelijk snel meer informatie over deze nieuwe kite van Peter Lynn. Ik ben erg benieuwd hoe hij zal varen
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.