WANTED: Wimt

Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Maart 06, 2016, 22:05:56
edit2Rapporteer  
Ik ben mij er van bewust dat dit topic gemengde gevoelens bij menig Kitehighbezoeker zal oproepen want Wimt is (was?) in alle opzichten op zijn minst bijzonder te noemen.  Shocked

Afgelopen kiteseizoen ben ik hem op geen enkele kitespot tegengekomen en en ook op KH heb ik het afgelopen jaar geen topic of reactie van hem mogen lezen.

Uit bezorgdheid en interesse vraag ik me af hoe het met Wimt is.

Iemand?
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Maart 06, 2016, 22:18:08
edit2Rapporteer  
Maand geleden kwam ik hem nog tegen op Ouddorp, hij had niet meer de behoefte om online te komen zei hij.
barry

Berichten: 361
Antwoord #2 Maart 07, 2016, 10:41:45
edit2Rapporteer  
Goed topic Loek, ik vroeg het mij ook al af, zonder meer een kleur rijk figuur op KH


Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #3 Maart 07, 2016, 11:16:00
edit2Rapporteer  
Ach , als je kijkt hoe hij hier op de site door sommigen...................... is het niet zo vreemd dat hij niets meer post hè .....
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #4 Maart 07, 2016, 12:15:59
edit2Rapporteer  
Luchtbellen zijn er ook om te worden weggeblazen  Tongue
Giertje

Berichten: 1230
Antwoord #5 Maart 07, 2016, 17:03:22
edit2Rapporteer  
Wees toch eens wat aardiger voor elkaar!
Mensen die de gebaande paden niet volgen geven vaak wat kleur aan het leven
en zo een man was Wimt zeker, ik mis hem op het forum.
Gelukkig lees ik dat hij wel is blijven kitesurfen. Joepie

Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #6 Maart 07, 2016, 19:04:55
edit2Rapporteer  
Wees toch eens wat aardiger voor elkaar!
Mensen die de gebaande paden niet volgen geven vaak wat kleur aan het leven
en zo een man was Wimt zeker, ik mis hem op het forum.
Gelukkig lees ik dat hij wel is blijven kitesurfen. Joepie



zo is dat ..... ThumpsUp
Gewoon Ron

Berichten: 645
Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #7 Maart 07, 2016, 21:17:33
edit2Rapporteer  
Wim Trump for president.
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #8 Maart 07, 2016, 23:23:07
edit2Rapporteer  
Wim Trump for president.

 schater
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #9 Maart 07, 2016, 23:32:58
edit2Rapporteer  
Of was t nu Donald Teernstra?
Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #10 Maart 10, 2016, 16:20:51
edit2Rapporteer  
Ik mis WimT ook.

Ik stel voor dat:
1 KH hem een eretitel verleent.
2 Alle forummers die hem ooit pijn hebben gedaan hun welgemeende excuses aanbieden (incl het bloemetje)

Dan komt hij vast terug op het forum.
P e t e r

Berichten: 458
Logs: 0 | 145 uur
Antwoord #11 Maart 10, 2016, 19:53:51
edit2Rapporteer  
WimT is een kunstenaar met onnavolgbare gedachten en acties, het  dobberavontuur en daarbij volgende tv optreden deed m de das om maar is wat mij betreft allang weer vergeven. Het forum was in ieder geval leuker met WimT. De serieuze tips en topics zijn/komen er toch wel. (Zoals Peer al aan geeft) Mischien een idee voor moderators van Kitehigh om WimT met een bloemtje op te zoeken op het strand??Is wel wat voor Marc denk ik haha
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #12 Maart 10, 2016, 21:18:33
edit2Rapporteer  
Hij is altijd welkom geweest hier, en is dat nog steeds.
Maar door zijn media optreden heeft hij bij veel mensen kwaad bloed gezet.

En ik vermoed dat hij pas achteraf heeft ingezien wat een impact die media optredens hebben gehad.

Evan's praatje met hem onlangs bevestigd dit al min of meer.

Daar kan geen enkel bloemetje tegenop ben ik bang.
chico

Berichten: 1112
Antwoord #13 Maart 10, 2016, 22:37:11
edit2Rapporteer  
Ik heb destijds de melding gemaakt en zie Wim nog zo zitten in Erasmus MC onder z'n isolatie deken. Ik vindt Wim een waardevol figuur met z'n opmerkingen en techniek dingetjes. Ik ben zelf zo ongeveer gestopt en misschien Wim ook wel met een aantal dingen. Veel van de aanvallende reacties op Wim  zou ik ook niet prettig hebben gevonden. Blijkbaar zijn niet alle kiters vrij in hun gedachten en voelen hun belangen aangetast door afwijkende mening/gedrag
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #14 Maart 10, 2016, 23:12:04
edit2Rapporteer  
Off-topic: Wat is er loos, Chico?

On-topic: Op social media is het bekend dat niet iedereen terughoudend reageert.
Zo makkelijk vanachter je veilige PC...Tongue

Echter, wat Wimt toen is overkomen is heel veel voer voor discussie!
En niet alle tegenargumenten waren onterecht.

Nog steeds zie ik het verhaal van Wimt bijna als bewijs dat er meer is tussen hemel en aarde.
Zoveel geluk is wetenschappelijk niet meer te verklaren
bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #15 Maart 11, 2016, 01:29:24
edit2Rapporteer  
(‘Iemand schade aandoen is immers gemakkelijk, dat kan iedereen; maar een ander helpen, dat is helemaal niet iedereen gegeven.’ Plato.

in april is het 2 jaar geleden dat Wim Teernstra een ongeval kreeg. Zijn kite viel uit de lucht, kon niet meer gestart worden, dreef ver af, en werd gered op t moment dat hij in coma dreigde. De reddingsbrigade was op zoek naar een andere vermiste kiter en ze vonden hem.)
Gebeurt  dit vaker? Ja!  Zeker in het buitenland, waar men soms 2 dagen zoekt, niks vindt, en staakt.


Als ik Wim zou zien zou ik met 1 gesloten hand met m boxen, en mijn andere arm over zn schouder heen doen. Ik zou zeggen: hey maatje wat fijn je te zien, Hoe gaat t met je vriendin, je moeder?  YeSS

Dus Wim als je dit leest, je bent van harte welkom in Amsterdam, en als jij en je vriendin voor een nacht een slaapplek zoeken, dan heb ik op dit moment, mooi plekje voor jullie beiden.

Fijn dat je onder ons bent.  InLove
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #16 Maart 12, 2016, 16:46:02
edit2Rapporteer  
(‘Iemand schade aandoen is immers gemakkelijk, dat kan iedereen; maar een ander helpen, dat is helemaal niet iedereen gegeven.’ Plato.

in april is het 2 jaar geleden dat Wim Teernstra een ongeval kreeg. Zijn kite viel uit de lucht, kon niet meer gestart worden, dreef ver af, en werd gered op t moment dat hij in coma dreigde. De reddingsbrigade was op zoek naar een andere vermiste kiter en ze vonden hem.)
Gebeurt  dit vaker? Ja!  Zeker in het buitenland, waar men soms 2 dagen zoekt, niks vindt, en staakt.


Als ik Wim zou zien zou ik met 1 gesloten hand met m boxen, en mijn andere arm over zn schouder heen doen. Ik zou zeggen: hey maatje wat fijn je te zien, Hoe gaat t met je vriendin, je moeder?  YeSS

Dus Wim als je dit leest, je bent van harte welkom in Amsterdam, en als jij en je vriendin voor een nacht een slaapplek zoeken, dan heb ik op dit moment, mooi plekje voor jullie beiden.

Fijn dat je onder ons bent.  InLove

 ThumpsUp Grin ....... zo denk ik er ook over!
north020

Berichten: 22
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #17 Maart 13, 2016, 10:46:31
edit2Rapporteer  
Top gozer die Wimt. Kwam hem soms tegen op Wijkiki met zijn droogpak uit 1964. Hij gaf vaak een andere kijk en kleur op zaken, en dat veroorzaakte flinke dialoog. Ik mis hem ook mik bied hem een gratis lunh aan bij Aloha of Timboektoe.  ThumpsUp ThumpsUp YeSS YeSS
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #18 Maart 13, 2016, 12:59:08
edit2Rapporteer  
Wimt is juist iemand die het leven kleur maakt
Wimt is er niet een van 13 uit een dozijn.
Wimt heeft een andere kijk op dingen en dat maakt in mijn ogen juist iemand interessant.

Wimt kom ajb terug op dit forum
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #19 Maart 14, 2016, 10:29:09
edit2Rapporteer  
Wimt is een kleurrijk figuur, dat zeker.

Echter de commotie n.a.v. zijn opmerkelijke redding door de KNRM moeten we ook niet vergeten: hij heeft gigantisch geluk gehad op een zeer gevaarlijke spot (in die weersomstandigheden en getij), en hoe hij daarmee omging heeft veel ophef veroorzaakt.

Nogmaals, hij is altijd welkom geweest. En heeft nooit een ban gehad.
Maar zoals onze admin hierboven al aangeeft: Wimt heeft zelf geen behoefde meer om online te komen.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #20 Maart 14, 2016, 10:51:24
edit2Rapporteer  
Citaat
En heeft nooit een ban gehad.

Geen eens een nominatie ? zoals ik meerdere keren ? ongelofelijk hoe heeft hij dat gedaan ?  Grin

Vraagie off topic, hoeveel mensen hebben er een ban gehad van kite High ?



Tja................ Wim,t ik mis hem ook op dit forum, alhoewel ik soms weinig van hem begreep maakte hij dit inmiddels zeer saaie forum tot een nog enigszins leesbaar forum. ThumpsUp

Vroegah was Kite high voor mij een aantrekkelijk en gezellig forum, mede door Wim T.

Tegenwoordig gaat het alleen maar over dat je met die Woo een halve centimeter hoger sprong dan gister en dat de een weer een nieuwere kite heeft gekocht dan de ander met een nieuwer model uit 2018

Maar goed, ........................ Wim kom weer terug, alles is vergeten en vergeven  ThumpsUp ThumpsUp


Morres

Berichten: 9427
Antwoord #21 Maart 17, 2016, 13:40:42
edit2Rapporteer  
ik vind wim wel verfrissend
bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #22 Maart 17, 2016, 14:25:01
edit2Rapporteer  
Is Wimt Verbannen vh Forum????
Waarom zie je geen reacties meer van deze oud kitehigh gangster vraagt @oceanlimbo zich af.
In mijn email contact met hem schrijft hij:
"Kan niet meer inloggen, maar ook deze info mag je er wel op zetten".

Over bekende kiters op dit forum schrijft hij:
@X: we reden jarenlang samen om te kiten, heeft me bij het ongeluk en ook nu niet gebeld. @Bb kon mij toen wel schieten, en van de rest heb ik toen ook niks vernomen, durfden mij niet bij te staan, behalve @I een beetje en @E, een gouden hart heeft die kerel.

Waar is wimt?
ik ben met mijn vriendin naar Ecolonie. Om ons af te keren van deze criminele staat, en dus ook niet meer te subsidiëren met belasting betalen. Je kunt nu niet meer zeggen , ' wir habben ess nicht gewusst', want elke Nederlander weet wel dat je niet meer moet meedoen met dit ' het gaat nergens meer om' land
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #23 Maart 17, 2016, 17:40:10
edit2Rapporteer  
Hoe vaak moeten we het nog herhalen Grace?

Wim is op eigen initiatief stil, hij is niet verbannen of wat dan ook. Als hij zijn inlog gegevens niet meer weet kan hij ons gewoon een mailtje sturen.  veel meer dan dat moet je er niet achter zoeken.
Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #24 Maart 17, 2016, 19:48:49
edit2Rapporteer  
Waar is Ecolonie? Kennelijk heeft Wimt daar Email. Ik ga het hem via mail vragen. Klinkt idillisch!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.