Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo zeg daar zitten lekkere vlagen bij wind plusminus 26 kn. vlagen van 40 - 43 knopen. Ik hoop dat het nog wat bijgesteld wordt. Inderdaad HJ IJmuiden vind ik geen optie voordat je het weet lig je op de pier. Volgens mij gaan die fietsers het strand weer op bij de eerste parkeerplaats en niet bij de bunker, bij de bunker wordt dat mijn inziens een gevaarlijke situatie. Je was met net voor Timmie
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
IJmuiden wordt denk ik niks met zuid. Zoals je zelf al zegt.........als het dan fout gaat met die wind, lig je op de pier. Bunker wordt denk ik, gezien de fietsertjes, ook een drama. Dan maar een beetje vlagerige wind achter de pier op Wijk. Volgens mij heb je daar het minste last van de fietstocht. Ik denk dat ik zelf naar Wijk-Pier ga en zorg dat ik daar een beetje vroeg ben, gezien de drukte die er zeer waarschijnlijk gaat komen op de parkeerplaats van mensen die gaan kijken naar de fietstocht.
|
|
|
Teigetje
|
Hey John, voor kijkers hoef je denk niet bang te zijn hoor. Denk dat die allemaal in Egmond zelf rondbanjeren.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hoe laat hoe laat hoe laat hoe laat
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
uurtje of 9 heren ? wijk of ijmuiden ?
|
|
|
|
Jelle
|
Is Schellinkhout al ijsvrij?
|
|
|
|
Teigetje
|
Ik ben tussen 9 en half 10 op Wijk Pier Hey John Mijn advies is om met de wind die wordt voorspelt niet naar de pier te gaan maar bij de bunker. Je krijgt achter de pier een heel erg onvoorspelbare wind, dat is behoorlijk trickie vooral met dat hele stuk lopen met je vlieger boven je. Hij kan in een dip bijna uit de lucht vallen en dan een vlaag eroverheen, hoef ik jou niet te vertellen wat er dan gebeurd. Weet zelf nog niet wat ik doe, wind is behoorlijk zuid en wind niet echt constant. Misschien gaat ik wel thuis klussen, ik kijk het morgen even aan.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De voorspelling voor morgen is niet echt lekker ...echt hard en vlagerig en dan die Fietstocht nog ..ik wacht wel een dagje . Zondag ziet er een stuk beter uit .. Hier het plaatje voor zaterdag: en voor Zondag
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Zondag ziet er idd een stukkie beter uit, een beetje veiliger ook... Ik kijk het nog ff aan voor zondag, morgen kan ik zoiezo niet...
|
|
|
Tim_GTS5
|
Voor morgen weet ik het ook nog niet, als de vlagen echt hard zijn dan is het ook niet leuk kiten en dan ook nog wat regen. Dat ziet er top uit zondag, eindelijk de 9m de lucht in
|
|
|
Retard
|
Wat een kite ziet er agressief & netjes uit .. Excact die kleuren combinatie ? dat gif groen lijkt me zo hard in de lucht Gefeliciteerd !
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo wat doen we john gaan we ook zondag ? maakt me niet uit hoor het wel
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ja weer een rib uit me lijf richard maar ben nu eindelijk compleet en tevreden haha, is precies zo als op het plaatje ja Zondag Pier ? Vind de golven daar altijd mooier dan bij de bunker waar het vaak een klotsbak is.
|
|
|
FlyingHigh
|
Morgen gaat het hem voor mij niet worden hoor met die fikse vlagen. Zondag ziet er goed uit en zijn die fietsers er niet meer. Deze gast gaat dus mooi zondag weer eens het water op, met kans op zonnetje ook nog
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Ziet er goed uit hoor Tim, maar niet zo zeiken over een klotsbak Dat is het echt niet met wzw!!! , misschien alleen met laag water, heb nog niet gekeken
|
|
|
TBK
|
Bunker, geen bunker. Pier of geen pier. Wat een geouweneel. Waar en welke dag gaan we nou kiten. Zaterdag, zondag , 9uur of 10uur, bunker of pier ?
|
|
|
Idefixe
|
Morgen doe ik Harlingen ( is ff wat minder tricky met combinatie ijskoud water / zuid)
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
hallo wat doen we john gaan we ook zondag ? maakt me niet uit hoor het wel
Ik kan één van de twee dagen. De dag dat ik niet ga kiten, ga ik lekker shoppen met de meiden. Als ik de voorspellingen zo zie, ga ik ook liever zondag. Droog, beter windje en geen fietsertjes. Lekker de hele dag met de 9m spelen op Wijk Pier. Tenzij ik plotseling moet werken natuurlijk. Maar ik ga er van uit dat ik gewoon kan hoor. Kortom, morgen ga ik niet en ga zondag lekker vroeg. Ga je nou nog mee naar Fehmarn Frankie. Ik hoor maar niks. Je wilt niet he. En die kite is echt kicken Tim. Valt gelukkig niet zo op.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
dan gaan we lekker zondag hoor wel hoe vroeg we gaan
|
|
|
PeeWee
|
Jihaaa morgen lekker beulen, Op de mountainbike wel te verstaan Lekker met windkracht 7 tegen, joepie Zondag lekker kiten, het leven goed. See joes
|
|
|