zo goedemorgen nog mensen naar schell morgenvroeg ben er morgen al lekker vroeg zou ik nog in mijn korte broek kunnen peter ? jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Tuurlijk kan jij morgen in je pendek varen vriend. Zoveel kouder is het hier niet hoor in vergelijking met Marsa. Gewoon knallen. Morgen lekker naar Schellie
Volgens was dit echt de drukste dag op Schellie ooit ..rond 14.00 denk meer dan 100 kite,s op het water. .Waarvan vele beginners en lessers . Achteraan het kommetje was het nog redelijk te doen . voor bij het strandje was het niet te doen . Wind trok wel lekker aan goed met mijn 9 mtr kunnen varen. Komende week ziet er ook goed uit moet zeker nog wel een sessie inzitten.
was inderdaad heel gezellig weer op schelL samen met john en herman alle oude bekende weer gesproken we gaan er weer voor de rest van het jaar marsa was de opstap zal zo effe het videootje van marsa erop zetten JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Leuke sessie @ Schell, idd erg druk en ook veel lessers. Maar de instructeurs hebben het in goede banen weten te leiden. Mooi foto overzicht van de drukte en filmpje van mijn sessie.
Gisteren maar weer eens ervaren dat kiten met een kater voor geen meter gaat in mijn geval..... :-D. Ik was daarentegen wel van mijn koppijn af na de eerste spoelbeurt.