Voor de eerste keer weg met de Kamperdt ! Vanaf de camping op Hoek van Holland via OostVoorne en Rockanje naar de slufter
Al jaren op het Bukket lijsie, de Maasvlakte met de Slufter (hufters)
Veel over gehoord en gelezen, nu dus heen geweest met de Kamperdt
Schijnt dat ze de spot helemaal vol willen bouwen met windmolens, ? eeuwig zonde zou dat zijn. Zelfs moderator Marc van Kite High gespot op deze prachtige spot actie actie, gaat tie gaat tie !
Vandaag weer op mijn "homespot" Schellinkhout de wind viel tegen en veel regen ,en toen liet er ook nog eens iemand die mij tegemoet kwam varen en het nodig vond om vlak voor mij ook nog eens een sprongetje te maken en daarbij zijn kite boven op mijn hoofd liet crashen gevolg zijn LE knalde stuk en ik kreeg zijn lijnen in mijn nek.????????
Klepje van de woo 3 afgebroken op schellinkhout daarmee de woo verloren . Volgende woo gaat weer in de woo 2 mount met de elastiekjes . Wel goede wind vandaag vanaf 3 af en toe 20 + miss
Voor de eerste keer weg met de Kamperdt ! Vanaf de camping op Hoek van Holland via OostVoorne en Rockanje naar de slufter
Al jaren op het Bukket lijsie, de Maasvlakte met de Slufter (hufters)
Veel over gehoord en gelezen, nu dus heen geweest met de Kamperdt
Schijnt dat ze de spot helemaal vol willen bouwen met windmolens, ? eeuwig zonde zou dat zijn. Zelfs moderator Marc van Kite High gespot op deze prachtige spot actie actie, gaat tie gaat tie !
Prettig weekendt
prachtig daar richard! leuk om weer een filmpje van je te zien. Wat geniet jij toch altijd van je uitstapjes..!
Vandaag was het een stuk beter dan verwacht. Aangekomen eerst de 13 opgepompt maar dat was toch een maatje te veel. Verder heerlijk met de 9 gekite. Top meer van dit soort dagen.
Heerlijk 2 weken op Kite surf vakantie geweest in Duitsland (Wiek-Rugen- Lubeck- St Peter Ording en Busum) met de kamperdt.
Mooie ruime kite spots gespot waar ik geen Nederlander gezien heb, ongelofelijk. Neem Wiek Rugen als voorbeeld : overal staan en alle ruimte. Mooie schone cleane campings waar je wel een mondkapje binnen op moest. Overal trouwens de mondkapjes, supermarkt, restaurants, drukke straten en openbare gelegenheden.
Je snap niet dat alle Duitsers naar Nederland komen om te kite surfen, terwijl ze zelf zon prachtig land habben .
Het weer een TOP dagje op schellinkhout pittig windje (full power met de 9 mtr) het was wel weer erg druk en helaas ook weer een ernstig ongeval iemand ging over het gras na een val van zo,n 4 mtr .. Hij had daarna een hartstilstand en werd ter plekke gereanimeerd de ambulance heeft heb met hartslag meegenomen ..ik hoop dat het weer goedkomt met hem.. Maar door de drukte en harde wind was het wel erg goed opletten zelfs in het "kommetje"was het erg druk. Mischien morgen nog een dagje ..
SCHELLINKHOUT Een kitesurfer is zaterdagmiddag zwaargewond geraakt bij een ongeluk in Schellinkhout. Hij moest ter plekke worden gereanimeerd.
Hij werd even voor 15:30 uur boven het land de lucht ingetrokken en kwam hard ten val. Personeel van de kiteschool Kitefeel in Schellinkhout was er snel bij en begon met de reanimatie. Daarmee werd bereikt dat de onfortuinlijke kitesurfer weer zelf begon te ademen. Daarna nam personeel van de hulpdiensten het over. Een woordvoerder van de politie meldt dat hij na de reanimatie met hartslag en ademhaling naar het ziekenhuis is gebracht.
,,Het was geen bekende van onze kiteschool”, aldus een woordvoerder van Kitefeel de dag na het incident. ,,We zijn al enorm blij en opgelucht dat de man nu in een stabiele toestand in het ziekenhuis is.”