Shore
|
Maar de 3.0 spring waarschijnlijk wel weer een meter hoger dan met zijn voorganger
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Kreeg vandaag een aanbod om een nieuwe Woo 3 te kopen voor 89 euro via Woo Wat is wijsheid ?. Woo verkopen en de Woo 3 nemen ? Heb deze Woo 2.0 net 5 keer gebruikt
|
|
|
Beng
Geen avatar
|
Je geeft de WOO 2.0 aan de Hr. Sok en gaat zelf met de nieuwe varen. Is dat wat ? Volgens Henk ga je dan ook automatisch hoger, is mooi meegenomen
|
|
|
Helmond
Geen avatar
|
Mocht iemand zijn aanbiedingscode niet gebruiken dan hoor ik het graag. Vind het wel vreemd van Woo dat ze zo'n actie doen. Dan weet je ook meteen hoeveel winst ze wel niet maken op 1 Woo.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Je geeft de WOO 2.0 aan de Hr. Sok en gaat zelf met de nieuwe varen. Is dat wat ? Volgens Henk ga je dan ook automatisch hoger, is mooi meegenomen Goed plan alleen Sok houdt van een sok sesiie, op en neer varen zonder gekke dingen, dus ??
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik kreeg een aanbieding van 59,-euro ...heb ik gelijk gedaan natuurlijk ...een WOO 3.0 plus de nieuwe waterdichte mount besteld . Hopelijk kom ik nu weer eens een metertje hoger . Het is me alleen niet helemaal duidelijk wat ik met mijn oude WOO kan doen ,wordt die gedeacitiveerd ? Of kan ik die gewoon doorverkopen ?
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik kreeg een aanbieding van 59,-euro Vreemd, hoe kan dat nou ? Jij heb toch de Woo 1 ? Mijn bod was 89 euro ??? Pfff €89 in mijn mail is de aanbieding €69 En gelijk gekocht ? Wat is eigenlijk het verschil tussen 2 en 3 ?
|
|
|
jacob B
Logs: 0 | 1201 uur
|
Zou het allemaal wel echt zijn? Of is de boel bij WOO gehackt??
Dan zou het oplichterij kunnen zijn.....
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Dat hoop ik niet ..heb net betaald . maar Richard ik kreeg hetzelfde aanbod als jij 89,-euro (59,-euro was een geintje ) Met verzendkosten 15,- euro kwam de WOO 3.0 op 104,-euro maar dat heb je wel weer een nieuwe en die is volgens WOO nieuw ontwikkeld is en betrouwbaarder .. En je kan gelijk zien hoe hoog je heb gesprongen (met de apart te bestellen "polshorloge " )
|
|
|
Haring High Richardt
|
Komt nog 10 euro bij voor mount en 20 euro voor de oplader totaal 134 euro Wat kost zo,n horloge ? Word wel weer een stuk gevaarlijker op het water als iedereen op zijn horloge zite te kijken tijdens het varen. Zelfde als in het verkeer gevaarlijker is geworden door het gebruik van al die mobiele telefoons Ik stel dan ook voor om in de ouwe lulle hoek geen horloges te gebruike
|
|
|
spijker
|
De woo 3.0 is inclusief de lader en mount.. Had ze een mail gestuurd met die vraag. Onderstaand hun antwoord:
"Yes! The WOO 3.0 comes along with a waterproof Frequent Flyer mount as well as a new charging cable. Let me know if you need anymore help."
|
|
|
eenzwemvijver.be
|
zou beter zijn dat je niet moest switchen tussen freestyle en big air , maar dat hij gewoon beiden registreert !
|
|
|
Kitemenn
|
Is er iemand die niet van het aanbod gebruik maakt? Ik zou graag in zijn plaats de nieuwe WOO 3.0 kopen...ik hoor het graag. Laat even weten of PM me.
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
€69 was bij mij geen geintje. Waarschijnlijk WOO 1 69 WOO 2 89
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Ik kreeg een aanbieding van 59,-euro ...heb ik gelijk gedaan natuurlijk ...een WOO 3.0 plus de nieuwe waterdichte mount besteld . Hopelijk kom ik nu weer eens een metertje hoger . Het is me alleen niet helemaal duidelijk wat ik met mijn oude WOO kan doen ,wordt die gedeacitiveerd ? Of kan ik die gewoon doorverkopen ? Denk dat je de oude woo weer moet terugsturen .Dit was bij de woo 2.0 ook zo
|
|
|
Kitemenn
|
Denk dat je de oude woo weer moet terugsturen .Dit was bij de woo 2.0 ook zo
Ja naar jou adres zeker! Vandaar ook dat heel marktplaats overstroomd van de WOOs. Genoeg die er zelfs nog een slaatje uit willen slaan!
|
|
|
Leon van Bergen
|
Ik kreeg een aanbieding van 59,-euro ...heb ik gelijk gedaan natuurlijk ...een WOO 3.0 plus de nieuwe waterdichte mount besteld . Hopelijk kom ik nu weer eens een metertje hoger . Het is me alleen niet helemaal duidelijk wat ik met mijn oude WOO kan doen ,wordt die gedeacitiveerd ? Of kan ik die gewoon doorverkopen ? Je hebt toch niet die mount er apart bij besteld want dan krijg je er nu 2?
|
|
|
bredo
|
Ik wacht op 4.0 die gaat vast nog hoger..
|
|
|
Haring High Richardt
|
Iemand nog een Woo 2 nodig ? Is van een oud mannetje geweest, bijna altijd binnen gelegen en zo goed als nieuw. Gekocht in januari voor 200 euro, bon ter inzage !
|
|
|
|