Giertje
|
Her ziet er voor morgen weer veelbelovend uit! Gaan er nog badgasten naar Schellinkhout?
|
|
|
Tony-G
|
Hoe laat Giertje? Rond 11 uur?
|
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Live schell. Lichte regen miezer. Wind 5 kiters op het water 10 auto's
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hoe staat het met de wind ? Beetje de moeite waard of is hij alweer ingekakt...daar lijkt het hier wel op.
|
|
|
|
zwafra
|
Thanks Henk ...ga ik vandaag wat anders doen ...ben een beetje klaar met die low wind sessies ...voor morgen ziet het er beter uit .
|
|
|
|
zwafra
|
18 knp moet genoeg zijn en de verwachting is dat de wind nog gaat toenemen..ben onderweg
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was weer lakkah met de 11 meter vanmorgen op Schel , net op tijd weg voor de drukte, wat een gekkehuis weer, leek wel zomer.
|
|
|
onderaqua
|
Niet leuk meer lijkt wel of men schijt aan iedereen heeft. Lijnen worden weggetrapt,kites worden over andere startende kites heen opgelaten.Een zooitje dus.
|
|
|
|
zwafra
|
Ja het was weer behoorlijk druk met veel beginners ,maar het was dan ook een lekker kitedagje de wind was wel wat minder dan voorspeld maar toch lekker gevaren met mijn 9 mtr..
|
|
|
audi
|
Prima middag. Handjes vol aan de edge 13. Maar geen moment paniek,heerlijk
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Was zeker een lekker weekendje(kitehigh_kitesmiley)zaterdag lekker aan de Soul 15m gehangen wat een heerlijke kite is dat toch, heerlijke hangtime en heerlijk stabiel. Zondag waaide het wat harder en twijfelde of ik de 15m wel moest pakken iedereen vaarde in het rond met 10 - 11 -12m. Toch de Soul 15m gepakt en het verbaasde me dat ik hem nog zo makkelijk kon houden, wat me dan ook weer verbaasde is dat ik de WOO helemaal niet meer vertrouw op zijn nauwkeurigheid, zaterdag gaf de woo als hoogste sprong 9,6m, zondag ben ik daar zeker (dik) overheen gegaan en geeft de woo 8,4m als hoogste sprong door. Maakt niet uit ik heb lekker genoten van de Flysurfer Soul 15m. Ik snap niet dat er gasten zijn die hem weer hebben ingeruild voor een tubekite, maar ja ieder zijn ding(kitehigh_kitesmiley)
|
|
|
Giertje
|
Wat een heerlijke rustige dag op Schellinkhout. Ruim voldoende woei voor de 9.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was even lekker uitwaaien met de 9 meter op het altijd mooie Petten met op het eind van de sessie zelfs de zon in de Zee zien zakke, ongelofelijk
|
|
|
Giertje
|
Het ziet er goed uit voor de komende dagen met een heerlijke frisse bries! Gaan er morgen nog badgasten naar Edam?
|
|
|
Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
dacht ik ook al ! Hoewel voor morgen toch al weer wat mindere verwachting... Ga denk ik even naar muiderberg
|
|
|
BdB
|
Morgen nog mensen ergens het water op?
|
|
|
Giertje
|
Zeker weten om een uur of 12 Edam.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Topsessie vanmiddag op Blikkie met de 9 meter Jammer van kite ongeluk van dame waarbij 2 ambulances kwamen. Dame vaarde uit en haar lijnen raakte een boom waarbij ze in een deathloop kwam. Is over de stenen getrokken na het kleine poeltje, safety getrokken. Kiters hebben haar geholpen en ambulance gebeld. Achteraf waarschijnlijk goed af gelopen, zwaar gekneusde (gebroken) ribben, klaplong. Sterkte
|
|
|
Giertje
|
Wat een naar ongeluk hopelijk komt het allemaal weer goed, sterkte een een goed herstel toegewenst. Op Edam was het heerlijk rustig 7 man op het water en top kunnen varen met de 9.
|
|
|
BdB
|
Medemblik, was top gister lekker rustig met 4 man. Sterkte en een goed herstel voor betrokkene
|
|
|