@LaurenS
|
Zeikerd , heb zalig gevaren met de 10 en power zat, ik vond de golven juist super mooi lopen vooral voor de windmolens althans tussen 14:00 en 16:00
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Zo dat was een mooi test daggie gisteren, 's ochtends naar Zandvoort en daar de 9m edge gevaren. Daarna 's'middags naar Bloemendaal en toen nog aan de 11m Edge gehangen. wooh wat een heerlijke kites. en Zwafra ik kan niet goed vergelijken met de bardruk van de vorige versie, maar zelfs met de 11m flink gepowered ( de meeste voor met 9 of 10) voelde ik vrijwel geen bardruk, in elk geval flink minder dat met mijn catalysts.
het lijkt wel weer te waaien, dus nu maar naar good old (zandvrij) schellinkhout.
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Komt wel goed met de wind....er staat wel wat minder als gisteren .. Maar met mijn 11 mtr moet het wel lukken ..ben om 12.00 op Schellie.
|
|
|
joosie
|
nou t is net aan windje maar ga toch ff aan de 11m proberen hoop rond 11:30 wat meer wind
|
|
|
Langbeest
|
Gewoon lekker Wijk pakken....zat wind
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
De kust en vooral zeeland heeft de meeste wind vandaag , schell wordt matigjes straks toch ff proberen
|
|
|
Haring High Richardt
|
Gewoon lekker Wijk pakken....zat wind Heb je niet gezien ? Was lekkel met Coos Zok op Wijk met de 11, spiegelglad en lekker varen na Wijk dorp, alleen na de pauze kakte de wind er helemaal uit
|
|
|
zwafra
|
Tja het was inderdaad niet ideaal op schellinkhout ...maar toch weer een paar uurtjes op het water gestaan. Als iemand nog een casio horloge mist.. ik heb er een gevonden op het grasveld ..
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
he Frank er staan foto's van jou op FB Dat is niet zo bijzonder hoor, als je Frank zoekt kijk waar de fotograaf staat Oh ja Frank heeft volgens mij geen facebook
|
|
|
Langbeest
|
Beetje raar bewerkte foto's...
|
|
|
zwafra
|
he Frank er staan foto's van jou op FB Dat is niet zo bijzonder hoor, als je Frank zoekt kijk waar de fotograaf staat Oh ja Frank heeft volgens mij geen facebook Kan ik er wat aandoen dat ik zo fotogeniek ben... Maar het waait weer aardig ...nog mensen naar Edam vanmiddag.
|
|
|
|
onderaqua
|
Was net op Enkhuizen was nog niet veel net an.
|
|
|
|
|
DM2008
|
Hoe laat en hoeveel zie jij eraankomen qua wind?
|
|
|
@LaurenS
|
Ben er ook rond 15 a 16 , waveboardje mee.
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Jij zal het weten Zwaf , 15:00 op Wijk
|
|
|
|