|
MEGALOOPBEUN
|
hey frank en jolanda alvast een lekkere vakantie in spanje gr beun
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
hey frank en jolanda alvast een lekkere vakantie in spanje gr beun
Bedankt Hans ...hoop je snel weer eens te zien.. Nog mensen vanmiddag naar Andijk ...ik ben er als de regen wat minder wordt en de wind aantrekt ....als het goed is om een uurtje of 14.00
|
|
|
Giertje
|
Vier weken vakantie het kan niet op! Frank en Jolanda geniet ervan veel kite en veel sangria. Kan vanmiddag zelf niet kiten (verkouden als een aap)
|
|
|
|
Tony-G
|
Ik ga Naar Muiderberg
|
|
|
|
Giertje
|
Henk ben je al in Engeland aan gekomen met die N/NO? Op Edam waren ze ook aan het varen.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Was niet aflandig ,perfect sideshore wel de golven ietste kort op elkaar, wat een goede afzet moeilijk maakt . Wel echt lekker gekite met genoeg power in de nieuwe 10 m
|
|
|
TableTopje
|
Muiderberg was top! Samen met Tony-G... Richting de vaargeul hadden we het rijk alleen! (op wat windsurfers na dan...) :-)
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Nooit gevaren muiderberg, maar jij springt bijna altijd 13 m dus zal wel ok zijn ????????
|
|
|
@LaurenS
|
Wijk was weer lekker, vrijdag weer een dag
|
|
|
Tony-G
|
Muiderberg was top! Samen met Tony-G... Richting de vaargeul hadden we het rijk alleen! (op wat windsurfers na dan...) :-) Inderdaad , dat was top dag en lekker windje. 13 meter?
|
|
|
Tim_GTS5
|
9m was beter kom je toch echt ff hoger Frank Topmiddagje ! 14,6m
|
|
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Wie heeft er een kiteboard/wakeskate/skimboard over voor morgen? Mijn boots zijn kapot gescheurd ??. Omgeving Heiloo.
|
|
|
ErikFanatic
|
Ik heb nog wel een complete twintip liggen in Heiloo 136/41. Stuur me maar een pm op Facebook. (Erik Blokker)
|
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Het was top op wijk met de 11m vanavond, prima power en zo'n 25 knoopjes. Mooie vlakke stukken tussen de golven ook.
|
|
|
|
Langbeest
|
was evengoed wel even lekker op Wijk.....beetje spelen,
|
|
|