Haring High Richardt
|
Top sessie op Andoik , eerst inspringen met de 11 meter begin van de middag en daarna afmaken met de 9 meter . Zoodt bekende badtgastuh en heerlijk weer. 3 sessie gemaakt en de Woo registreerde alleen de eerste 2 sessies terwijl de laatste de echte top sessie was en niet werd geregistreerd, wat een ellende Gelukkig deed de Woo in mijn kop het nog prima en die beweerde dat ik de aller aller aller hoogste van heul Andoik en omstreken was, koik daar heb je tenminste wat an
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Andijk was een goeie keus echt een topsessie .zag je precies 10 mtr springen richard
|
|
|
Repete
|
Dat gedoe met die woe! Vandaag lekkere sprongen @IJmuiden met de 11
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Idd Andijk is lekker met Noord ..heerlijk gevaren En op het kleine meertje werd heftig geloopt heb mooie dingen gezien van de "new kids"...en Stan heeft zeker het hoogte record gehaalt vandaag die ging echt sky high met zijn FS 11mtr. Maar Richard jij ging ook lekker...jij ging stukken hoger dan die 10 mtr ...alleen jammer dat je Woo het niet geregisteerd heeft....volgende keer beter.
|
|
|
|
TableTopje
|
Er werd door iemand 23m op Muiderberg gesprongen... Lang leve de WOO 3.0! Goed te zien dat mensen die eerst 8m sprongen nu met de WOO 3.0 opeens 17+ metertjes de hoogte in gaan... ;-) WOO 3.0 = Sterke Verbetering van je Kite Skills! :-D
|
|
|
|
|
|
zwafra
|
Vandaag weereens wat wind verwacht...hopelijk genoeg voor een lekkere kitesessie . Ben om 12.00 op Edam.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Ben er bijna Frank,sta voor open brug...
Nu op Enkhuizen (Edam te druk te klein) maar veel minder wind dan Edam. Wel genoeg voor 18
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Yeehh jippie dit jaar al 5 keer aan de kite gehangen met een totaal van 12 uren Toch maar eens zo'n 18 meter matras aanschaffen denk
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Theo heeft wel eens avond dienst he dus dan houdt het op Maar je heb gelijk waar een wil is is een weg, moet zeggen ik mis het niet eens, vermaak me prima in de sportschool
|
|
|
zwafra
|
Vandaag was het weer lekker op Edam zonnig en een lekker windje . Top dagje..
|
|
|
bredo
|
met welke maat heb je gevaren Zwafra? Klopt de verwachtingen een beetje? Het is moeilijk in te schatten als je aan de kust woont...
|
|
|
zwafra
|
Ik heb de hele middag goed met mijn 11 mtr kunnen varen...en heb nog redelijk kunnen springen mijn WOO gaf zelfs nog 7.5 mtr aan.. Oostenwind is niet altijd goed te voorspellen en is vaak boven land sterker dan boven het water ... Maar morgen is het nog zo,n dagje dus hou de wind in de gaten.
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Zo weer een top daggie met de Sonic2 18m Op Medemblik, niet erg druk behalve veel les kites die niet meer geherstart konden worden
|
|
|
|
bredo
|
Was lekker knallen hoor op castricum aan zee! top dag!
|
|
|
|
|