Haring High Richardt
|
Zeker en overmorgen ook. Ik heb nog een paar dagen vrij jij ga naar Edam ?
|
|
|
Giertje
|
Natuurlijk Edam de parel van het zoete water! Tom gaat naar Enkhuizen morgenochtend.
|
|
|
|
Tony-G
|
Enkhuizen ????
|
|
|
|
|
|
|
Giertje
|
Richard zeker een beginner die zijn kite in de boom had geparkeerd?
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Stuk meer wind dan gister, vandaag op medemblik , topsessie wel koude vingers zonder handschoentjes aaah
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
2 dagen lekker 's avonds gekite op Medemblik, gisteren iets minder hard dan eergisteren. Het lijkt er op dat de wind 's avonds echt even aantrekt in ieder geval. Gisteren een goeie 25kn en eergisteren tegen de 30kn aan in de vlagen.
|
|
|
Haring High Richardt
|
sneeuw, 4 graden, hagel zon en regen, kortom soksessie op Medemblik
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Volgende keer even blijer koike Henk, Kouw is een emotie , en die ken je uitschakele staan nog veel meer foto,s van je op face boek
|
|
|
|
|
|
bredo
|
morgen in de ochtend iemand naar edam? ben er rond 10:00
|
|
|
Haring High Richardt
|
Vroege, lakkare, rustige, ochtendsessie op Blikkie met de 11 meter, heerlijk zonnetje erbij, Wat wil een mens nog meer ? Hoe was het op Edam Bredo ?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik was om 15.30 op Edam ....en het was weer lekker ....goed gepowerd met mijn 11 mtr Edge en de wind trok na 17.00 nog even lekker aan tot zo,n 20 knp..hopelijk van de week nog wat van deze dagen.
|
|
|
bredo
|
Vroege, lakkare, rustige, ochtendsessie op Blikkie met de 11 meter, heerlijk zonnetje erbij, Wat wil een mens nog meer ? Hoe was het op Edam Bredo ? ja was goed te doen Rich..genoegen mensen op het water...Dit keer was ik het gevaar met mijn foil..kan nu wel al banen trekken met ups en downs..!
|
|
|
|
bredo
|
Foilen Bredo, ongelofelijk en dat op jou leeftijd, respect na al die klappen op het water had ik gisteravond het gevoel alsof ik uit de boxring was gestapt... morgen weer opnieuw proberen! Edam 10 uur..
|
|
|