Op de brouwersdam is er een nieuwe rage, afdobberen en dan met je kite in de lucht over de (stenen & basaltblokjes) dam terug te lopen. Soms zelfs gezellig in groepjes. Dat kan nooit lang goed gaan..
Trouwens, als je wacht tot iemand valt, kan je er onderlangs varen en dan zijn safety trekken - werkt extra goed bij overpowerde 12u kiters
Ik had dat dus afgelopen dinsdag, ik was zo enthousiast bezig dat ik uiteindelijk niet meer upwind kon varen (ben dat nu aan het oefenen) dat ik dacht nou dan moet t maar. ik over die rotsen, me hele poten opgehaald. (gewoon stom eerder die walk of shame aan moeten gaan)
gelukkig was er een heel gezellig oudstel (70 denk) die me hebben geholpen de kite aan te nemen.
leeg laten lopen tussen me trapeze en lopen maar met je goeie gedrag. gelukkig heeft de beste man me opgepikt en me terug gebracht naar het eerste strandpaviljoen (bij bewarebeach)
half uurtje pauze kite weer opgegooid en deze keer gewoon eerder terug gevaren (upwind ging ook stukken beter haha)
gevalletje eigenschuld dikke bult. doe je 1x nooit meer