zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ziet er weer goed uit voor vandaag ...nog mensen naar Schellie ..ben er om een uurtje of 12.00.
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik ook. Gisteren was al lekker dus vandaag nog maar een keer overdoen. Ik ben onderweg.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was weer eens leuk om op schellie te kiten. Mijn jump transition vlak voor de kant was wat minder handig, ging toch wat hoger dan verwacht en mooie landing op het strandje
|
|
|
@LaurenS
|
Zo maar ff kijken of ik schellie nog kan vinden , 10 uur daar . Nog Meer liefhebbers?
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Dan moet je wel echt vroeg gaan rond 12.00 zijn er al vlagen van 40/50 knp voorspeld...
|
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo te zien begint het ook al op tijd te regenen (down_kitesmiley)ja nat wor je toch, maar ik sla hem ff over. Voor die wel gaan bie seef
|
|
|
the littleman
|
Ik kom morgen wel ff Henk kiter uit hoogkarspel, als ik geen vette kater heb;)
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Ik kijk morgenochtend vroeg even hoe de actuele wind is. En beslis dan of ik ga kiten.(al is het maar 30min) Het geeft toch altijd een goed gevoel zo'n harde wind sessie.
Helaas zie ik wel dat op windfinder-pro de wind steeds harder wordt in de ochtend. Om 10.00uur al 30-49knp
|
|
|
Rood
Geen avatar
|
Vandaag op Schellinkhout een bar gevonden. Hebben hem meegenomen dus als je een berichtje stuurt met kleur en merk dan kan je hem komen ophalen.
|
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
We wachten af Henk, met een paar kiters en The littleman als strandbuddy zou het miss kunnen. En anders pech, blijft ook alles heel
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgenochtend rond 9 waarschijnlijk ook ff langs schellie met de 8XR , eerst maar even zien of het nog redelijk droog blijft (mooi weer kiter)
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Kom morgenochtend ook even kijken of er nog gekite kan worden! Ben benieuwd wie er nog meer het water op gaan.
|
|
|
the littleman
|
Wind is nu 25/30 knotse ik ben er 8 uur met Josti
|
|
|
audi
|
Ik ga ook naar schel
Het was weer lekker om tussen de golfjes te spelen. Had een 5 meter en dat ging prima. Weet iemand wie er aan het foto’s maken was en waar ze te zien zijn.
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Rond 9 uur waren er meerdere kiters +/-10 bezig 5-8M kites. En dat ging prima.
|
|
|
the littleman
|
Rond 11 uur op de vijver te vinden mooi windje vandaag. Wie gaat er nog meer?
|
|
|
@LaurenS
|
Rond 11 uur op de vijver te vinden mooi windje vandaag. Wie gaat er nog meer?
ff kaiken of de wind nog een beetje wil antrekken ,keep us popsted please
|
|
|
|