|
|
|
HarryM
|
Mogge, ik ben nu op Medemblik strakke wind, voor mn 6 maar ik zie ervan af Kkkouudddd. Richard succes koffie staat klaar
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Kouw is een emotie en die ken je uitschakele Ik word onder de 4gr helaas te emotioneel om deze de baas te worden totdat ik bij de kachel of warme douche ben. Wacht dus maar tot het wat warmer wordt volgende week.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik word onder de 4gr helaas te emotioneel om deze de baas te worden Het is in mijn achtertuintje 4,1 gr dus dat ken net ! Mogge, ik ben nu op Medemblik strakke wind, voor mn 6 maar ik zie ervan af Kkkouudddd. Richard succes koffie staat klaar Zijn er nog meer kiters ? Eerst hier nog maar even een klein bakkie pleur om er even goed over na te denken
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik wacht nog wel een weekje ...net even in Hoorn geweest en het waaide daar erg hard ..het Markermeer spookte aardig ik denk zelfs dat het teveel was voor mijn 7 mtr ...En het was echt te koud 0.5 graden .
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was net al een sessie geboekt in medemblik dus gewoon gaan Richard Had eigenlijk wel heel veel zin en met een droogpakkie mot het lukke, maar ik mot vanvond nog competitie pingponge en moet daar nog wat energie voor over hebben Daarom maar een rondje geskaat, ook erg lekkah . Morgen misschien in de herkansing Henk ?
|
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Minimale vereisten deelnemer •Wel eens 40 tot 50 km gedownwinderd •Is zich bewust van het verplichte sponsorgeld van € 750,- •Is in goede fysieke gesteldheid •Kan goed en veilig kitesurfen •Kan self-rescue •Kan andere kiters redden •Is op de dag van het evenement niet onder invloed van verdovende middelen Zo te zien heb je nog wat te doen
|
|
|
|
KiteShallow
|
Gave filmpje Ri, alleen fam. concert mag wel langer. Is de pianist je vrouw samen met je dochters. Als je 130 km gehaald hebt dan doneer ik achteraf.
|
|
|
|
Giertje
|
Tobias bikkel! Ongelofelijk gaat het nog wel helemaal goed met je? Of ben je nog ingevroren.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Toch ook maar ff de kou getrotseerd tobias haha. Morgenmiddag nog beetje wind miss
|
|
|
|
TableTopje
|
Ik leef nog Ger! ;-) Vond het minder koud dan dat ik dacht dat het zou zijn.
|
|
|
the littleman
|
(wendy_kitesmiley)Morgen eindelijk wat wind voor schellie Helaas klopt de voorspelling niet, geen wind.....
|
|
|
KiteFEEL
|
Toch nog wel lekkere wind gehad in de middag vanaf 15:00 uur. Maar pas toen hij meer naar oost draaide, dan heb je daar weinig aan gehad op Schellinkhout !
|
|
|
|