hey, als het waait, ga ik morgenmiddag nog even uurtje of 2 kiten. nu maar hopen dat er nog wat wind over is na `t weekend wie gaat waar heen (omgeving oost gr), zit zelf aan blauwe stad te denken (strandje)
hoi, ben een nieuwe student in groningen en wil graag een kite les nemen. bestaat er een kite school vlakbij groningen? en zijn er vlakbij groningen goede spots? ik windsurf al sinds drie jaren en ben nu toch een verrader en wil graag kiten leren enn studentenvereniging van kitesurfers bestaat er in groningen niet, of toch? heb alleen van en studentenvereniging voor windsurfers gehoord ben duits maar dat zal denk ik geen probleem zijn, had nederlands op school en mijn studie is nu ook op nederlands zou blij zijn als mee iemand informaties via email oder pm stuurd groetjes, matthias
Kijk anders even op http://www.antixsports.com/ Zij geven vaak les op Mirns. Daar kun je lessen boeken.Vlakbij groningen zijn wel wat spots zoals: Zuidlaardermeer, Blauwe stad, Termuntenzijl, Delfzijl, Lauwersoog, Mirns, Workum.
Er zijn een aantal mensen die geprobeerd hebben een kitesurfvereniging op te richten in Groningen, maar helaas.
voor de lessen is workum denk ik een mooi spot de lessen bij antixsports zijn denk ik in groepen? weet je of iedereen in de groep een kite kreegt of moet je afwisselen? had hier iemand al een les bij antixsports genomen? heb veel negative dingen over kite lessen gehoord en ben een beetje sceptisch als de kick bij het kiten echt groter is dan bij windsurfen koop ik me zeker nog een goede kite+board ben al met een oeroud kite van een vriend op een veld geweest, hoort hier niet zo bij maar was echt grappig (
ja dat klopt maar dat video zal ook niet serieus zijn, wisten wel dat dat dom en gevaarlijk was maar de hoofdzaak was plezier te hebben en dat was het wel
Tussen Workum en Mirns zit niet heel erg veel verschil. Op Mirns kan je ook overal staan. Ik ben zelf instructeur bij Antix. Je kan ook prive les nemen bij ons, maar dan betaal je wel iets meer. Wij zijn allemaal IKO-gecertificeerd, wat inhoud dat de lessen volgens een internationaal standaard worden gegeven en dat je na de lessen een kiteboardercard krijgt waar je behaalde niveau op staat. Met deze kiteboardercard kan je overal ter wereld materiaal huren. Wat voor negatieve dingen heb je gehoord over het lessen? Ik kan je uit ervaring vertellen dat de kick bij kitesurfen groter is dan bij windsurfen, maar dat is natuurlijk afhankelijk per persoon. Maar zoals GJ al zegt heb je duidelijk wat lessen nodig;)
« Laatste verandering: Oktober 06, 2009, 19:26:16 door Jimmy »
ja dat klopt maar dat video zal ook niet serieus zijn, wisten wel dat dat dom en gevaarlijk was maar de hoofdzaak was plezier te hebben en dat was het wel
Je kunt ook even op www.sky-fighters.nl kijken. Geeft voor 20 (!) euro per uur prive (!) les. Kan overal in het noorden naartoe komen als je les wilt...
Harlingen was top vandaag ja. Vol power met de 10.
voor de lessen is workum denk ik een mooi spot de lessen bij antixsports zijn denk ik in groepen? weet je of iedereen in de groep een kite kreegt of moet je afwisselen? had hier iemand al een les bij antixsports genomen? heb veel negative dingen over kite lessen gehoord en ben een beetje sceptisch als de kick bij het kiten echt groter is dan bij windsurfen koop ik me zeker nog een goede kite+board ben al met een oeroud kite van een vriend op een veld geweest, hoort hier niet zo bij maar was echt grappig ( https://www.youtube.com/watch?v=wH8C7BZ16OA ) wil echt niet langer afwachten om op het water te kiten groetjes
jo, wil op zich wel donderdag wel naar workum , maar van hoe laat tot hoe laat. kan pas tegen een uur of 13.00 weg,en moet om 19.00 sowieso weer thuis zijn.(heb weer eens nachtdienst )
jo, wil op zich wel donderdag wel naar workum , maar van hoe laat tot hoe laat. kan pas tegen een uur of 13.00 weg,en moet om 19.00 sowieso weer thuis zijn.(heb weer eens nachtdienst )
laters
Ik kan zo rond 11:00 maar 13:00 wil ook nog wel denk ik, zijn we er tegen 14:30. Maar als ik op Windfinder kijk zijn de voorspellingen niet meer van wat het is geweest. We zouden dan zo'n 2 á 2,5 uurtjes kunnen kiten, morgen even zien hoe de voorspellingen dan zijn.
Ik kan zo rond 11:00 maar 13:00 wil ook nog wel denk ik, zijn we er tegen 14:30. Maar als ik op Windfinder kijk zijn de voorspellingen niet meer van wat het is geweest. We zouden dan zo'n 2 á 2,5 uurtjes kunnen kiten, morgen even zien hoe de voorspellingen dan zijn.
L8ters...
ja, zag op windguru ook al een stuk minder wind. inderdaad morgen maar even checken, maar zoals het er nu uitziet kunnen we beter thuis blijven