Lude
|
Steven: ik kijk morgen even.. Zou kunnen, maar de voorspelling zit er zo vaak naast de laatste paar dagen..
|
|
|
|
piede
|
Ik denk ook die kant maar weer es op te rijden.
|
|
|
Steven
|
Ik mag aannemen dat van die wind minimaal 5bft overblijft, dus er wordt er sowieso gevaren. Hoe laat is wie er? Is er nog iemand die wil meerijden?
|
|
|
piede
|
Ga zo die kant op
|
|
|
Lude
|
Ik kijk nog ff aan.. leek ff mooi, maar kakte daarna weer in. Ga sowieso met eigen vervoer
|
|
|
|
|
KappuhH
|
morgen nog mensen ergens heen
Ja naar mn stage...
|
|
|
Steven
|
Ben niet van plan te gaan, maar Lauwersoog lijkt me wel weer goed.
|
|
|
|
Yourie
|
Zaterdag of zondag maar weer naar Mirns.
|
|
|
Steven
|
Ziet er op het moment wel goed uit op Loog. Ik kan op zich nog wel heen gaan. Meer mensen? Rene?
|
|
|
|
René L
Logs: 0 | 2 uur
|
Kwam k met p en spoedje op werk langs dus ging vandaag niet door. Voorspelling voor morgen Mirns is perfect. Wil iemand meerijden? Ga denk ik om uurtje of 10 heen als dan voorspelling nog steeds top is. Vertrek vanuit de stad.
|
|
|
Walt0r
|
hallooo wat is het stil hier......
|
|
|
martimor
|
Winterdipje... Nouja, windloosdipje
|
|
|
Wim uit Assen
|
Lekker middagje Mirns achter de rug. Wind ging om 12 uur goed aan!
|
|
|
piede
|
Wel grappig dat ze in het Mirns topic juist klaagden over te weinig wind....
|
|
|
Wim uit Assen
|
Wel grappig dat ze in het Mirns topic juist klaagden over te weinig wind....
Klopt, er waren gasten die te laat kwamen. Sneu....
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Wil iemand morgen meerijden naar mirns? Vertrek vanuit groningen circa 10 a 11 uur..
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
ben voor vandaag helaas te laat, kreeg net pas in de gaten dat t een kitedag was vandaag. maar als er morgen nog gekite kan worden, dan ben ik van de partij.
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Nou was maar zo zo.. Echt niet de voorspelde constante 18kts op mirns.... Mocht gelukkig even de 18 meter north dyno uitproberen van een aardige oosterbuur.... Niet voor niets naar mirns geweest dus.
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
balen ja, heb je al een idee wat de wind morgen gaat doen? hmm, wel lage temperaturen zie ik net.... denk dak maar ff andere sport moet zoeken vanaf nu tot aan het voorjaar ... iemand een suggestie?
|
|
|