foto`s pinda`s

Wimt

Berichten: 2498
Februari 10, 2006, 02:48:48
edit2Rapporteer  
Mijn vriendin had al een jaar een digitale camera, communicatie is dus toch niet mijn sterkste denk ik.

De bovenste plank heeft 6 cm inkeping en geeft wat meer grip, en veel meer ` dolfijnspray` achter-over het board, dan de onderste plank met 4 cm inkeping. Echt goed heb ik ze de laatste dagen niet kunnen testen, de wind is klote vlagerig.
adrenalin

Berichten: 897
Antwoord #1 Februari 10, 2006, 02:51:24
edit2Rapporteer  
Benieuwd hoe die uitvindingen van je varen!
www.surfensoul.nl

Berichten: 1086
Antwoord #2 Februari 10, 2006, 03:08:43
edit2Rapporteer  
Wim kun je nog een keer kort uitleggen hoe je tot deze vorm komt en welke speciale scoop rocker en inkepingen etc er op zitten.
Olaf Pasker

Berichten: 283
Antwoord #3 Februari 10, 2006, 03:09:01
edit2Rapporteer  
ziet er in ieder geval wel komisch uit hoowr
kitertjuh

Berichten: 1133
Antwoord #4 Februari 10, 2006, 03:21:55
edit2Rapporteer  
idd een pinda
Bodhi

Berichten: 785
Antwoord #5 Februari 10, 2006, 03:25:34
edit2Rapporteer  
en dan toeside varen??
Fré

Berichten: 393
Antwoord #6 Februari 10, 2006, 04:37:38
edit2Rapporteer  
Vind 't het super!
Dit zijn vormen die MOETEN geprobeerd worden!
Enkel zo leren we iets...

Lijkt idd super in golf en chop, maar wat met faky?
Denk dat je daar behoorlijk last mee krijgt.
En onstabiele landingen bij jumps...

toch?
naish23

Geen avatar

Berichten: 762
Antwoord #7 Februari 10, 2006, 04:38:32
edit2Rapporteer  
Hey Wim, heeft dit board enige pop? (lijkt mij niet namelijk) Heb je er railey's ed mee gemaakt?
wasbeer

Berichten: 432
Antwoord #8 Februari 10, 2006, 04:42:13
edit2Rapporteer  
ding ziet er grappig uit maar kdenk niet datie erg snel gaat
Psychotic

Berichten: 1723
Antwoord #9 Februari 10, 2006, 05:17:36
edit2Rapporteer  
ding ziet er grappig uit maar kdenk niet datie erg snel gaat

Zit een flinke concave in, als ie plat en stijf genoeg is jakker je iedereen er af..........
TtHoM@s

Berichten: 1558
Antwoord #10 Februari 10, 2006, 05:40:03
edit2Rapporteer  
ziet er wel uit als een pinda.
maar belangrijker is hoe die vaart.
nog maals laat er 1 of misschien 2 gerecpecteerde kithigh ledden van proeven

(Vb.) als ik iets uit vind en ik ben er heel posietief over, het klinkt leuk maar dan zullen wijnig mensen zo iets kopen
als ik een kite ga kopen zoek ik reviews van die kite en daaruit maak ik grotendeels mijn beslissing
jou pinda heeft geen enkele objectieve rieview.

dus hoe kan ik nou weten of dat die echt zo goed is als jij zegt.
en dat je uitvinding is geslaagt.

(sorry voor de spelfouten (shame_kitesmiley))
TomTom
Gast
Antwoord #11 Februari 10, 2006, 06:42:17
edit2Rapporteer  
Hey Wim, eindelijk een camera Wink als het weer warmer wordt ben ik er weer bij, mijn nieuwe fuel 11 2005 testen Smiley   (in Dusseldorf gekocht).
Pbter

Geen avatar

Berichten: 1580
Antwoord #12 Februari 10, 2006, 07:16:32
edit2Rapporteer  
ik ben zwaaaar benieuwd hoe dit vaart wim!
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #13 Februari 10, 2006, 15:53:13
edit2Rapporteer  
waar vaart ons wim?
Pbter

Geen avatar

Berichten: 1580
Antwoord #14 Februari 10, 2006, 16:01:29
edit2Rapporteer  
chickapolder toch?
WIMPIII

Berichten: 766
Antwoord #15 Februari 10, 2006, 16:03:10
edit2Rapporteer  
fotootje van inkeeping?
Joost

Berichten: 1318
Antwoord #16 Februari 10, 2006, 16:26:59
edit2Rapporteer  
Okay ik moet toegeven de vorige topics van wim waren niet over naar huis te schrijven. Maar om niet op dit topic te reageren vind ik onzin. Die gozer die is eigenlijk het extreme in een kiteboard aan het opzoeken en misschien komen hier wel baanbrekende bevindingen uit of brekende lichaamsdelen dus een okaytje voor wim.  Joepie Er moet toch iemand zijn die zo'n Pinda ontwerpt en test.  (grinnik_kitesmiley)

 ListenToMe Vind dit topic overigens eerder thuis horen in zelfbouw
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #17 Februari 10, 2006, 18:30:53
edit2Rapporteer  
ziet er wel uit als een pinda.
maar belangrijker is hoe die vaart.
nog maals laat er 1 of misschien 2 gerecpecteerde kithigh ledden van proeven

(Vb.) als ik iets uit vind en ik ben er heel posietief over, het klinkt leuk maar dan zullen wijnig mensen zo iets kopen
als ik een kite ga kopen zoek ik reviews van die kite en daaruit maak ik grotendeels mijn beslissing
jou pinda heeft geen enkele objectieve rieview.

dus hoe kan ik nou weten of dat die echt zo goed is als jij zegt.
en dat je uitvinding is geslaagt.

(sorry voor de spelfouten (shame_kitesmiley))


Om nu alles weer uit te leggen, zoals iemans vroeg, is mij wat teveel. Heb al vaak gezegd dat men erop mag varen, maar gister en eereergister was ik de enige op chickapolder.
En staat je gezicht me niet aan, zoals ik al eerder zei, dan hou ik het onderpand, je vriendin, achter.
Of tie zo goed is, kijk, ik ben absoluut geen profi, voor de veiligheid doe ik geen kiteloops zelfs (ongeluk is daar ook debet aan), maar heb wel op andere boards gevaren en nagedacht, en op alle fronten naar mijn idee super. Pop is super, landing idem.

 Ik had 2 boards, nu heb ik maar 1 kite en 1 board nodig (1/1 systeem). Misschien dat ik toch nog een 10 cm bredere maak, maar tot nu toe zie ik niet het nut daarvan in.

Heb geen commerciele ` drive `, dus ik zit nu alleen maar weer voor mijn lol te mailen, geen verkoop dus. De lol van mailen is er wel een beetje af, want ` geen vrijheid van menings-uiting` heeft mij al 3 keer van internet gehaald, met naar mijn idee lollige teksten, dus dan nu maar geen provocatie. Ben trouwens voor BEPERKTE vrijheid van meningsuiting, dit terzijde.

Bedankt voor de leuke reacties, en tot het eens mooi stabiel en lang waait op een dag.
Laatste 8 Maastricht/Zeeland-sessies waren min of meer shit.

Dit hoort misschien meer op de zelfbouwsite, misschien ook niet, ik doe maar wat.


 
Buur

Berichten: 989
Antwoord #18 Februari 10, 2006, 22:12:45
edit2Rapporteer  
lache, maar zoals eerder gevraagd / gezegt kan je niet een paar mensen laten testen... maar dan wel de opjectieve mensen die een oordeel geven... over zelfbouw... en niet gaan vergelijken met productie boards... of met customs van bekende merken!
Als ik een keer op vrouwenpolder ben in de zomer en mijn gezicht staat je aan... kan ik vast wel ff kijken hoe het vaart, enkel heb ik niet je gewenste onderpand hahah maar kan 1 van mijn kitemaatjes als onderpand geven. hahahah.

  
diederik

Berichten: 908
Antwoord #19 Februari 11, 2006, 00:40:37
edit2Rapporteer  
pfffffffffffff...wist niet dat er zo'n strak regime heerst op deze site en ben benieuwd waarom delen van discussies tussen personen en meningen van mensen gewist worden...beetje kinderachtig...(moderator)!!!!
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #20 Februari 11, 2006, 02:07:35
edit2Rapporteer  
lache, maar zoals eerder gevraagd / gezegt kan je niet een paar mensen laten testen... maar dan wel de opjectieve mensen die een oordeel geven... over zelfbouw... en niet gaan vergelijken met productie boards... of met customs van bekende merken!
Als ik een keer op vrouwenpolder ben in de zomer en mijn gezicht staat je aan... kan ik vast wel ff kijken hoe het vaart, enkel heb ik niet je gewenste onderpand hahah maar kan 1 van mijn kitemaatjes als onderpand geven. hahahah.

   


Ik had net aangegeven dat ik dat wel OK vind (zie kreukels x-bow), en gezien jouw humor ben je niet uitgesloten.
www.surfensoul.nl

Berichten: 1086
Antwoord #21 Februari 11, 2006, 12:55:34
edit2Rapporteer  
he wim beschrif die pinda nog eens ontwerptechnisch, dat ding ziet er erg grappig uit.
bijna organische bouwkunst.
Marcel~

Berichten: 2657
Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #22 Februari 11, 2006, 17:04:21
edit2Rapporteer  
Erg crea Wim ! Lekker zo doorgaan... loser
LeonB

Berichten: 2087
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #23 Februari 12, 2006, 23:26:25
edit2Rapporteer  
Ik denk dat deze "Pinda" wel kan knallen! (grinnik_kitesmiley)

Wim, klasse man!  ThumpsUp

DENNS

Berichten: 911
Antwoord #24 Februari 13, 2006, 00:12:10
edit2Rapporteer  
zien er zker grappig uit, testen die handel.


gr dennis
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.