ziet er wel uit als een pinda.
maar belangrijker is hoe die vaart.
nog maals laat er 1 of misschien 2 gerecpecteerde kithigh ledden van proeven
(Vb.) als ik iets uit vind en ik ben er heel posietief over, het klinkt leuk maar dan zullen wijnig mensen zo iets kopen
als ik een kite ga kopen zoek ik reviews van die kite en daaruit maak ik grotendeels mijn beslissing
jou pinda heeft geen enkele objectieve rieview.
dus hoe kan ik nou weten of dat die echt zo goed is als jij zegt.
en dat je uitvinding is geslaagt.
(sorry voor de spelfouten (shame_kitesmiley))
Om nu alles weer uit te leggen, zoals iemans vroeg, is mij wat teveel. Heb al vaak gezegd dat men erop mag varen, maar gister en eereergister was ik de enige op chickapolder.
En staat je gezicht me niet aan, zoals ik al eerder zei, dan hou ik het onderpand, je vriendin, achter.
Of tie zo goed is, kijk, ik ben absoluut geen profi, voor de veiligheid doe ik geen kiteloops zelfs (ongeluk is daar ook debet aan), maar heb wel op andere boards gevaren en nagedacht, en op alle fronten naar mijn idee super. Pop is super, landing idem.
Ik had 2 boards, nu heb ik maar 1 kite en 1 board nodig (1/1 systeem). Misschien dat ik toch nog een 10 cm bredere maak, maar tot nu toe zie ik niet het nut daarvan in.
Heb geen commerciele ` drive `, dus ik zit nu alleen maar weer voor mijn lol te mailen, geen verkoop dus. De lol van mailen is er wel een beetje af, want ` geen vrijheid van menings-uiting` heeft mij al 3 keer van internet gehaald, met naar mijn idee lollige teksten, dus dan nu maar geen provocatie. Ben trouwens voor BEPERKTE vrijheid van meningsuiting, dit terzijde.
Bedankt voor de leuke reacties, en tot het eens mooi stabiel en lang waait op een dag.
Laatste 8 Maastricht/Zeeland-sessies waren min of meer shit.
Dit hoort misschien meer op de zelfbouwsite, misschien ook niet, ik doe maar wat.