sleutels?

Smeagol

Berichten: 1277
Antwoord #25 Augustus 18, 2004, 17:22:05
edit2Rapporteer  
sleutel laten maken bij een "Doe het Zelf zaak", niet duur en als ie eenmaal is veroest laat je gewoon weer een nieuwe maken!!!! vooral handig voor sleutels met batterij die niet tegen vocht of condens kunnen.

in een hoop autosleutels zit tegenwoordig een z.g. transponder in gebouwd...deze zorgt ervoor dat je ALLEEN met die sleutel ALLEEN DIE auto kan starten...dit gebeurt d.m.v. het uitwisselen van een code...is een aardige oplossing, zo'n sleutel bij laten maken maar daarmee start je een auto met zo'n transponder systeem echt niet mee...helaas...wat waarschijnlijk wel zal werken in dat geval is dat je de deur WEL kunt openen...(heb het nog niet geprobeerd) je zou dan de originele sleutel ergens in je auto kunnen verstoppen terwijl je de bijgemaakte, transponderloze sleutel solo gebruikt voor het openen van deur... Smiley
Tombola
Gast
Antwoord #26 Augustus 18, 2004, 17:27:09
edit2Rapporteer  
Eey,
Heb net mijn auto total loss gereden. Van de leasemaatschappij kreeg ik voorlopig een 307 met zo'n dikke sleutel. Na laten maken lukt niet. Ik ga het sowieso in dat moneybelt-ding proberen maar zelf dacht ik op dat handvat van de sleutel goed in te wikkelen in duck-tape.

Iemand dit wel eens geprobeerd?
Steph

Berichten: 467
Antwoord #27 Augustus 18, 2004, 17:38:02
edit2Rapporteer  
Hmm, normaal gesproken kan ik alles oplossen met Duck Tape, gek dat ik dat nog niet had geprobeerd. (If you can't Duck it, F*ck it!)

Wel nagevraagd bij de VW dealer. Een plastic sleutel laten maken kost rond de 30 euro. Hebben ze wel m'n paspoort nodig.
Met de plastic sleutel kan je dan je auto in waar je je originele sleutel verstopt.

D'r is ook niks meer goedkoop zeg, stelletje afzetters. 30 euro voor een stukkie polycarbonaat van 0.001 cent.
Alex.....
Gast
Antwoord #28 Augustus 18, 2004, 18:17:23
edit2Rapporteer  
tja met de economie gaat het slecht! dus moet het geld maar van jou komen!!!  ;D ;D

gewoon keycord om en gaan idd. als het onder je pak zit voel je het niet eens.. 8)
KiteKoe®t

Berichten: 1304
Antwoord #29 Augustus 18, 2004, 19:41:34
edit2Rapporteer  
Ik zag een maandje terug een kerel aandachtig rondzoeken op autoplaya. Hij was als een van de eerste aanwezig dus weinig auto's toen hij begon.

Ik vroeg wat hij aan het doen was en of hij iets kwijt was. HIj zei " Ik heb wat begraven en had er een stuk hout op gelegd. Ik kan alleen het stuk hout niet meer vinden....". Het ging dus om z'n sleutel die hij had begraven...... Na een minuut of 10 zag ik hem weer lopen met z'n sleutel.

Deze reply voegt niets toe aan dit topic maar vond het wel leuk om te melden....

Ik heb trouwens altijd een keycord met sleutel onder m'n pak.

Laters
SkyHigh
Gast
Antwoord #30 Augustus 18, 2004, 19:42:02
edit2Rapporteer  
waar kan je die dan kopen Rutger en hoeveel kost die ongeveer?

Ik heb ze gezien bij Sparke in Zandvoort (was vroeger Rem Surfing).
SkyHigh
Gast
Antwoord #31 Augustus 18, 2004, 19:42:52
edit2Rapporteer  
waar kan je die dan kopen Rutger en hoeveel kost die ongeveer?

Ik heb ze gezien bij Sparke in Zandvoort (was vroeger Rem Surfing).
SkyHigh
Gast
Antwoord #32 Augustus 18, 2004, 19:44:25
edit2Rapporteer  
waar kan je die dan kopen Rutger en hoeveel kost die ongeveer?

Ik heb ze gezien bij Sparke in Zandvoort (was vroeger Rem Surfing).
Rutger
Founding Father

Berichten: 856
Antwoord #33 Augustus 18, 2004, 19:45:59
edit2Rapporteer  
Dit is al eerder besproken een aantal kiteshops verkopen dit ding.
Handig om aan je sleepoog te monteren b.v niet mooi maar wel zeker dat je auto start en dat je nog een auto met gear hebt als je terug komt van het kiten. Zie link.

http://www.masterlock.com/homeyard/selectaccess.html

Eurofun heeft ze liggen in Zevenhuizen meen ik.

Succes.
johan

Berichten: 151
Antwoord #34 Augustus 18, 2004, 21:40:28
edit2Rapporteer  
De volkswagen golf IV heeft naast de normale sleutel ook een kleine plastic sleutel. Deze past goed in sommige trapezes die achterop een zakje met klittebandsluiting hebben.
websurfman
Gast
Antwoord #35 Augustus 18, 2004, 22:47:08
edit2Rapporteer  
Je hond meenemen en sleutel aan zijn halsband vastmaken. Voordeel van een hond is dat-ie nooit aan je kop zeurt dat je te lang op het water blijft!  ;D

PS wel ff bakkie vers water neerzetten he!  Wink
Sake
Gast
Antwoord #36 Augustus 19, 2004, 01:38:53
edit2Rapporteer  
Nieuwe Renaults hebben een kleine sleutel in de "keycard" dus..
xray

Berichten: 3688
Antwoord #37 Augustus 19, 2004, 08:46:04
edit2Rapporteer  
ken iemand en die heeft een sleutel in hard plastiek ... van zen audi, maar weet niet juist waar of hoe hij dat heeft gedaan ... maar wel zeer handig om je nek hangen met een koortje en je hebt ook geen last van dat electronisch gedoe. Wink

volgens mij kunnen ze dat wel maken hoor , maar weet niet hoe dat met die nieuwste auto's zit ivm dat magnetisch systeem.  :Smiley

Veel merken, audi, bmw, volkswagen, hebben zo'n sleutel van plastic. Klein, licht en vrijwel onverwoestbaar, zeker ongevoelig voor water. Dit is de garage/hotel sleutel. Aan een touwtje en om je nek. Werkt super. Als je de auto hiermee op slot doet staat hij alleen niet op alarm. Truc, met de achterdeur open de auto op slot doen, de sleutels erin leggen en de achterdeur dicht doen. Werkt super!
Mick
Gast
Antwoord #38 Augustus 19, 2004, 08:51:43
edit2Rapporteer  
Ik heb een mooi waterdicht afsluitbaar zakje (met een touwtje voor om je nek) bij Perry sport gekocht. Extra boterhamzakje om je, electronische, sleutel heen, ding om je nek, onder je wetsuit en klaar. Werkt echt super !!!!!! (En niet duur)  ;D
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #39 Augustus 19, 2004, 08:57:02
edit2Rapporteer  
Wat dacht je van een touwtje om je nek met daaraan een sleutel.

Er zijn inderdaad waterdichte hoesjes hiervoor. Ik gebruikte er voorheen ook een en had daar zelfs mijn (waterdichte)mobiele telefoon in. Dit was alleen geen succes. De telefoon gaat in zo'n hoesje toch condenseren waardoor hij vochtig wordt. Mijn telefoon ging stuk toen ik tijdens het kiten ook nog eens ging bellen. ;D

Kijk dus uit met electronische spullen in zo'n waterdicht hoesje.


Hoi,
Arjan





daar heb ik ook al aan gedacht zo een sleutelhanger die je rond je nek doet,maar volgens mij is dat niet zo goed voor je sleutel want die worden toch ook nat en er zit een batterijtje in en nog wat electronica om de wagen automatisch los te doen :-\denk dat zo een waterdicht zakje het beste is dan Smiley

Ik pak altijd de reservesleutel, die is zonder electronica Smiley
Nina
Gast
Antwoord #40 September 11, 2005, 21:15:19
edit2Rapporteer  
hoeveel kost het om een sleutel bij te laten maken...??
dus hoe duur is het??

Nina Huh
tom_beul
Gast
Antwoord #41 September 11, 2005, 21:20:55
edit2Rapporteer  
K heb zoon sleutel hanger als je die in het water laat vallen komt er een ballonnetje uit! en
en drijft die naar boven k heb hem een paar keer getest en het werkt echt!
Joost--

Geen avatar

Berichten: 1016
Antwoord #42 September 11, 2005, 21:48:45
edit2Rapporteer  
K heb zoon sleutel hanger als je die in het water laat vallen komt er een ballonnetje uit! en
en drijft die naar boven k heb hem een paar keer getest en het werkt echt!

haha serieus.... maar goed moet je het water afspeuren naar ballonnetje. is ook niet alles.
Masterkey
Gast
Antwoord #43 September 11, 2005, 21:54:34
edit2Rapporteer  
Met je electronische sleutel naar de sleutelmaker toe, hij maakt hem voor een paar euries na.  
1 deur open en dan klik/klik electri alles op slot doen.
de gemaakte sleutel met een koord om je nek, electri-key in de auto opbergen en deur dicht gooien maar.
Kiten zonder zorgen !

Heb je een hééééééle speciale electri-key dan kan je die bij je garage laten bestellen.
Ook een paar Euries.

Suc6  
Masterkey
Gast
Antwoord #44 September 11, 2005, 21:56:38
edit2Rapporteer  
ps. vaak is de bestuurdersportier beveiligd en dan werkt deze truc niet.. :
Op slot doen via de passagiersstoel en klaar  :Smiley
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #45 September 12, 2005, 08:42:48
edit2Rapporteer  
Nieuwe Renaults hebben een kleine sleutel in de "keycard" dus..
Klopt, die haal ik er altijd uit en stop hem in het zakje van mijn zwembroek. Easy en goedkoop opgelost.
FLOF

Berichten: 879
Antwoord #46 September 12, 2005, 10:14:31
edit2Rapporteer  
hoeveel kost het om een sleutel bij te laten maken...??
dus hoe duur is het??

Nina Huh

Iets van 20 euro. Bij alle VW/Audi en Skoda's kan het sowieso. Je geeft de garage het nummer van je sleutel door (de code die op zo'n losse strip staat) en ze maken hem binnen een week voor je bij. Soms krijg je een hard plastic variant, soms een roestvrij stalen. Werken beiden top.
dennissss
Gast
Antwoord #47 September 12, 2005, 11:07:06
edit2Rapporteer  
Bijna alle auto 's zijn te openen met een gewone sleutel (zonder electronica). Dus gewoon sleutel na laten maken bij sleutel service (kost 4,50 euro), en de echte sleutel in de auto laten.

Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #48 September 12, 2005, 11:29:19
edit2Rapporteer  
Bijna alle auto 's zijn te openen met een gewone sleutel (zonder electronica). Dus gewoon sleutel na laten maken bij sleutel service (kost 4,50 euro), en de echte sleutel in de auto laten.



DAt zou je denken!! een sleutel bij laten maken kost al gauw 20 euro. Heeft namelijk een speciale structuur.
4.50 is alleen voor een heel eenvoudige sleutel van een oude auto
.
Mr Bean

Geen avatar

Berichten: 10
Antwoord #49 September 12, 2005, 11:42:36
edit2Rapporteer  
@ Nina
Heb zelf vorige week zo'n plastic sleutel voor m'n VW laten maken: € 34 voor een stukje plastic. Afzetters  ThumpDown. Kan de auto er niet mee starten, maar laat de andere sleutels in de auto liggen. Werkt prima, en geen gezeur met sleutels verstoppen of half-waterdichte zakjes.  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.