sleutels?

Roel W

Berichten: 1098
Februari 26, 2004, 15:30:22
edit2Rapporteer  
misschien een domme vraag,maar waar steken jullie je sleutels van de wagen eigenlijk wanneer jullie gaan kiten? Undecided ik heb eens ergens gelezen dat er zo n waterdichten tasjes bestaan,maar is dit wel praktisch?!
~Sjors RE-CO2

Berichten: 1376
Antwoord #1 Februari 26, 2004, 15:53:09
edit2Rapporteer  
Ik heb ook wel eens met een electronische sleutel gezeten.....

Toevallig had ik nog zo een money-belt die je on je middel kan doen en die waterdicht is..... Werkte prima!! Is niet dik en zit niet in de weg.
Kan je dus ook wat geld in doen als je auto wat verder geparkeerd staat dan de lokale koffie tent.

Deze kan je bij de betere outdoorzaak halen.
~Arjan
Founding Father

Berichten: 1841
Antwoord #2 Februari 26, 2004, 16:21:03
edit2Rapporteer  
Wat dacht je van een touwtje om je nek met daaraan een sleutel.

Er zijn inderdaad waterdichte hoesjes hiervoor. Ik gebruikte er voorheen ook een en had daar zelfs mijn (waterdichte)mobiele telefoon in. Dit was alleen geen succes. De telefoon gaat in zo'n hoesje toch condenseren waardoor hij vochtig wordt. Mijn telefoon ging stuk toen ik tijdens het kiten ook nog eens ging bellen. ;D

Kijk dus uit met electronische spullen in zo'n waterdicht hoesje.

Hoi,
Arjan




Roel W

Berichten: 1098
Antwoord #3 Februari 26, 2004, 17:17:17
edit2Rapporteer  
Wat dacht je van een touwtje om je nek met daaraan een sleutel.

Er zijn inderdaad waterdichte hoesjes hiervoor. Ik gebruikte er voorheen ook een en had daar zelfs mijn (waterdichte)mobiele telefoon in. Dit was alleen geen succes. De telefoon gaat in zo'n hoesje toch condenseren waardoor hij vochtig wordt. Mijn telefoon ging stuk toen ik tijdens het kiten ook nog eens ging bellen. ;D

Kijk dus uit met electronische spullen in zo'n waterdicht hoesje.


Hoi,
Arjan





daar heb ik ook al aan gedacht zo een sleutelhanger die je rond je nek doet,maar volgens mij is dat niet zo goed voor je sleutel want die worden toch ook nat en er zit een batterijtje in en nog wat electronica om de wagen automatisch los te doen :-\denk dat zo een waterdicht zakje het beste is dan Smiley
~Sjors RE-CO2

Berichten: 1376
Antwoord #4 Februari 26, 2004, 17:21:36
edit2Rapporteer  
http://www.sportieftilburg.nl/whatsnew/whatsnew1.htm

~Arjan
Founding Father

Berichten: 1841
Antwoord #5 Februari 26, 2004, 17:57:10
edit2Rapporteer  
Ik heb, ook uit mijn diensttijd, de beste ervaring met het merk 'ortlieb'.

Je vind de artikelen van hun bij bijvoorbeeld 'Bever Zwerfsport'. Een buitensportzaak de veelal in de grotere steden te vinden is.

Hier de link naar zo'n ortlieb zakje..
Roel W

Berichten: 1098
Antwoord #6 Februari 26, 2004, 19:18:03
edit2Rapporteer  
bedankt ;)is in ieder geval beter dan je sleutels altijd op je banden te leggen ;D
CabriPro

Berichten: 328
Antwoord #7 Februari 26, 2004, 20:17:17
edit2Rapporteer  
sleutel laten maken bij een "Doe het Zelf zaak", niet duur en als ie eenmaal is veroest laat je gewoon weer een nieuwe maken!!!! vooral handig voor sleutels met batterij die niet tegen vocht of condens kunnen.
Roel W

Berichten: 1098
Antwoord #8 Februari 26, 2004, 20:29:25
edit2Rapporteer  
sleutel laten maken bij een "Doe het Zelf zaak", niet duur en als ie eenmaal is veroest laat je gewoon weer een nieuwe maken!!!! vooral handig voor sleutels met batterij die niet tegen vocht of condens kunnen.
dat gaat niet want mijn sleutel heeft een magnetisme in zich dat wordt gelezen door een magnetisme in de wagen en daardoor de wagen wel kan starten en zelfs om te openen ook geloof ik,deze sleutels kan men enkel bij het merk van de wagen laten bij maken en die kosten redelijk wat geld :-\en dat is trouwens tegenwoordig op bijna alle nieuwe wagens denk ik,had wel een optie geweest :)de sleutel laten bijmaken bedoel ik dan hé ;D
CabriPro

Berichten: 328
Antwoord #9 Februari 27, 2004, 08:48:16
edit2Rapporteer  
jij rijd zeker in een nieuwe renault?
Roel W

Berichten: 1098
Antwoord #10 Februari 27, 2004, 15:56:22
edit2Rapporteer  
jij rijd zeker in een nieuwe renault?
nee,in een nieuwe bmw  Wink ;D
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #11 Februari 27, 2004, 16:04:52
edit2Rapporteer  
he boarder waar verstop jij je sleutel altijd dan?

 ;D
Roel W

Berichten: 1098
Antwoord #12 Februari 27, 2004, 16:33:31
edit2Rapporteer  
he boarder waar verstop jij je sleutel altijd dan?

 ;D
vroeger altijd op mijn voorband,maar dat is bij deze ook gedaan  ;D ik zal in het weekend eens naar een shop rijden om mij zo een zakje dat Arjan mij aanraden aan te schaffen  Grin Bedankt hé Arjan  Wink  
machteld
Gast
Antwoord #13 Februari 27, 2004, 18:28:20
edit2Rapporteer  
Een nieuwe BMW en dan een F-one dream als Kite??
 :Smiley
Kreeg je die er gratis bij?
Roel W

Berichten: 1098
Antwoord #14 Februari 27, 2004, 22:37:46
edit2Rapporteer  
Een nieuwe BMW en dan een F-one dream als Kite??
 :Smiley
Kreeg je die er gratis bij?
ik denk dat er hier niet om gaat of jij f-one goed of slecht vindt,of je nu denkt dat ik ze er bij heb gekregen of niet  :Smiley moest gewoon weten waar ik mijn sleutels kon laten tijdens het kiten en dat is bij deze gebeurd  ;D
Tim

Berichten: 139
Antwoord #15 Maart 03, 2004, 21:25:00
edit2Rapporteer  
Sleutel verstoppen en maar hopen dat iedereen zo vriendelijk is om met hun poten van andermans zaken af te blijven mmmmm (ik heb gewoon een sleutel bij laten maken)...

En anders neem je je vriendin toch mee ;D ;D ;D
max

Berichten: 52
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #16 Maart 03, 2004, 23:31:59
edit2Rapporteer  
ken iemand en die heeft een sleutel in hard plastiek ... van zen audi, maar weet niet juist waar of hoe hij dat heeft gedaan ... maar wel zeer handig om je nek hangen met een koortje en je hebt ook geen last van dat electronisch gedoe. Wink

volgens mij kunnen ze dat wel maken hoor , maar weet niet hoe dat met die nieuwste auto's zit ivm dat magnetisch systeem.  :Smiley
CabriPro

Berichten: 328
Antwoord #17 Maart 09, 2004, 21:05:26
edit2Rapporteer  
gewoon een codeslot aan je auto hangen!!!!

http://www.key-safe.co.uk/key-safe.co.uk/product.asp
ShiftyMcBean
Gast
Antwoord #18 Maart 09, 2004, 21:10:23
edit2Rapporteer  
gewoon een codeslot aan je auto hangen!!!!

https://www.key-safe.co.uk/key-safe.co.uk/product.asp


Hey dat is een lachuh systeem Smiley Geweldig... ze vinden wat uit Grin haha
Rutger
Founding Father

Berichten: 856
Antwoord #19 Maart 09, 2004, 21:52:58
edit2Rapporteer  
Als mensen de keysafe willen hebben weet ik waar je ze kan kopen  in Nederland. Echt handig om aan je sleephaak te hangen.
Roel W

Berichten: 1098
Antwoord #20 Maart 09, 2004, 22:10:13
edit2Rapporteer  
waar kan je die dan kopen Rutger en hoeveel kost die ongeveer?
Rutger
Founding Father

Berichten: 856
Antwoord #21 Maart 09, 2004, 22:21:59
edit2Rapporteer  
Daar kom ik nog even op terug mijn bedrijf is namelijk de importeur van dit produkt. Dus ga morgen gelijk even informeren.
j
Gast
Antwoord #22 Maart 10, 2004, 10:39:39
edit2Rapporteer  
misschien is dit iets voor je www.key-safe.co.uk
Roel W

Berichten: 1098
Antwoord #23 Maart 10, 2004, 16:26:11
edit2Rapporteer  
misschien is dit iets voor je www.key-safe.co.uk

die handige tip heeft CABRIPRO mij al gegeven,maar toch bedankt  Wink ben namelijk aan het wachten op de prijs van RUTGER ,hopelijk is het een vriendenprijsje  ;D  
jef
Gast
Antwoord #24 Augustus 18, 2004, 16:40:37
edit2Rapporteer  
 heb je voor mij ook het adres van de importeur van key-safe
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.