sleutels?

Lord of the Boards

Berichten: 869
Antwoord #50 September 13, 2005, 07:05:46
edit2Rapporteer  
Als je alarm op je auto hebt, kun je gewoon de auto electronisch op slot doen (en dus op het alarm) met een raam open. Als het goed is, gaat je raam dan automatisch dicht.
Dus: reservesleutel zonder elektronika om je nek, raam open, de boel op slot doen en snel je afstandsbediening door het raam naar binnen gooien. Auito op slot en op het alarm! Alleen als je je auto dan opent, gaat het alarm even af tot je het uit zet. Weet iedereen meteen dat ze beter van jou auto af kunnen blijven.
Als je de volgende keer een auto koopt, moet je meteen een sleutel zonder elektronika erbij regelen. Kost die ook niks.
Arthur
Gast
Antwoord #51 September 13, 2005, 22:38:40
edit2Rapporteer  
Als je tig Euro betaald voor een stukje plastic wordt je zwaar genaaid !
Heb zelf een speciale moeilijke blaat sleutel met ruimtevaarttechniek, F1 technology blablabla sleutel

Kosten 5 Euries, materiaal plastic
Laat ze het onderdelenboek maar even zien waar hij in staat, staat ook een prijsje bij ;-)
sanne

Berichten: 256
Antwoord #52 September 14, 2005, 09:40:43
edit2Rapporteer  
broodzakje??
Garmt

Berichten: 565
Antwoord #53 September 14, 2005, 09:50:29
edit2Rapporteer  
Als je alarm op je auto hebt, kun je gewoon de auto electronisch op slot doen (en dus op het alarm) met een raam open. Als het goed is, gaat je raam dan automatisch dicht.
Dus: reservesleutel zonder elektronika om je nek, raam open, de boel op slot doen en snel je afstandsbediening door het raam naar binnen gooien. Auito op slot en op het alarm! Alleen als je je auto dan opent, gaat het alarm even af tot je het uit zet. Weet iedereen meteen dat ze beter van jou auto af kunnen blijven.
Als je de volgende keer een auto koopt, moet je meteen een sleutel zonder elektronika erbij regelen. Kost die ook niks.


Moet je alleen wel uitkijken dat niemand je ziet, anders wordt alsnog je raampje ingetikt waarna iemand direct het alarm uit kan zetten met de afstandsbediening!

Mijn nieuwe auto heeft trouwens een sleuteltje _in_ de afstandsbediening, die je er los uit kunt halen. Da'spashandigman....
- WJ -

Geen avatar

Berichten: 25
Antwoord #54 September 14, 2005, 18:49:07
edit2Rapporteer  
Ergens waar de zon niet schijnt en alleen hele leuke meiden bij kunnen  (hangloose_kitesmiley)

Als ie dan gestolen wordt heb ik een leuke tijd gehad.

Serieus, plastic zakje of 3 & dichtmaken en hup de onderbox in. Dat deden we bij het duiken ook altijd echter zorg wel dat het een beetje waterdicht anders gaat ie roesten.

Alarm doosjes...lastig...batterijen...5 zakjes  ThumpsUp

Brenkie

Berichten: 716
Antwoord #55 September 14, 2005, 20:03:28
edit2Rapporteer  
Ik heb zo'n dikke peugeot sleutel en moet dus vrijdag naar de garage, want de afstandsbediening doet het niet meer. Oftewel, ze zijn dus niet waterdicht.
Nu heb ik wel mijn 2de sleutel van de leasemaatschappij gekregen, en deze is dunner en pure plastic!!   ThumpsUp

Mijn auto start overigens nog steeds ook al licht ie iedere week in zout water (koortje eraan en onder mijn pak) Dus die transponder blijft werken of zit er niet in...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.