kitertjuh

|
als iedereen zich hier aan houd zou het idd een stukje beter zijn.
|
|
|
diederik

|
perfecto!!!!..ben van mening dat het aantal 12/13/14 jarige mannekkes die hele gesprekken met elkaar op dit forum onderhouden een beetje extreem aan het worden is! erger me hier al een tijdje aan.
Aan die mannetjes....LIEVER GEEN MENING ALS JE ERGENS GEEN VERSTAND VAN HEBT!!!OOK AFZEIKEN EN/OF UITLACHEN VAN MENSEN MET EEN SERIEUS PROBLEEM IS ZEER IRRITANT!!!HET IS OOK NIET DE BEDOELING DAT HET EROM GAAT WIE HET GROOTSTE AANTAL TOPICS OP HET FORUM KAN POSTEN!!!!
EN BEDANKT....RESPECT VOOR DE MODERATOR DIE DIT TOPIC HEEFT GESTART
|
|
|
plaaggeest

|
Jups we zullen maar geen namen noemen! Ik erger me ook aan hetgeen wat diederik zegt! Perfect topic xray even een geheugensteuntje voor ons allen!
|
|
|
slingshot {Thomas}

|
Probeer normale en vollen zinnen te maken met heldere punten,  dat MSN taalgebruik hier is af en toe niet om aan te zien.  Zorgt voor nauwelijk te lezen topics en te veel ruis.  aangezien ik nederland op school erg moeilijk vind zou dit erg moeilijk gaan vinden (huilen_kitesmiley)
|
|
|
diederik

|
Jups we zullen maar geen namen noemen diederik! Ik erger me hier ook aan! Perfect topic xray even een geheugensteuntje voor ons allen!
Noem beter maar wel namen (en voorbeelden) Rieuw. Is directer en eerlijker, die persoon kan zichzelf dan ook verbeteren, beetje opbouwende kritiek kan heus geen kwaad!
|
|
|
acd
Geen avatar
|
Dan is het juist beter om goed nederlandS te praten leer je alleen maar van dan als die rare afkortingen
|
|
|
xray

|
@ Northkiter (Thomas) Spelfouten zijn niet erg maar probeer heldere en duidelijke zinnen te maken!
|
|
|
slingshot {Thomas}

|
@ Northkiter (Thomas) Spelfouten zijn niet erg maar probeer heldere en duidelijke zinnen te maken!
oke bedankt, ik zou er beter op gaan letten
|
|
|
-M@rc-

Logs: 0 | 17 uur
|
Ik ben blij dat je het onder de aandacht brengt Xray.  De denk dat Diederik de spijker op zijn kop slaat. Ik ben het met hem eens. Steeds minder info en daardoor meer gezwam is niet datgene wat we willen lezen. Daar is MSN voor. My 2 cents, Marc
|
|
|
Joosdo

|
Laatst ook weer van die reacties van zo'n jochie, precies 4 posts, waarvan 3 van beledigende aard, nu kan ik wel wat hebben en blijf fatsoenlijk maar toch, weren die lui of bijscholen.
|
|
|
Naish........what else???

|
Een status verbinden aan het aantal geplaatste berichten draagt natuurlijk bij aan "onzin" berichten!
|
|
|
kiter25

|
Een status verbinden aan het aantal geplaatste berichten draagt natuurlijk bij aan "onzin" berichten!
Dat klopt inderdaad. Je ziet vaak dat iemand geen vrienden op MSN had; doordat op ieder topic in een forum wel wat is gereageerd door dezelfde persoon. Wellicht dat je geplaatste berichten pas gaan meetellen als je meer dan 1 regel hebt toegevoegd?
|
|
|
rEwd

|
berichten verwijderen, ok! Berichten verwijderen zonder tegenbericht riekt naar een dictatuur :/
K ben een hele tijd moderator en daarna admin geweest op een forum met vergelijkbare bezoekers, dwz 16 jaar tot +- 30 jaar en daar bleek zelfregulering een prima oplossing. Duidelijke regels opstellen in de vorm van een FAQ, mocht iemand toch een vraag stellen die al 100x gesteld is m VRIENDELIJK verwijzen naar de FAQ of search.
Is het natuurlijk voor de vaste bezoekers zaak om onzin achterwege te laten en topics van duidelijke titels te voorzien... Anders kun je nooit iets vinden, ook het SLINGSHOT IS HET BESTE, NEE NAISH, NEE NORTH, NEE F-ONE, NEE BEST, NEE CABRINHA etc gezever moet achterwege blijven...
|
|
|
wasbeer

|
Ik vind best een goed initiatief om een hele zooi gezever eraf te gooien. En ik denk dat de helft van de topics al eens gepasseert is, dus mss dat de zoekfunctie duidelijker moet zijn, zeker voor mensen die net nieuw zijn op het forum. Mss ook es alle Waroo topics bij elkaar plakken zodat voor iemand die iets over de Waroo wil weten het iets makkelijker wordt dna dat hij nu ongeveer 50 topics moet gaan zoeken. Maar voor de rest, TOP 
|
|
|
rEwd

|
Heeft iemand ooit wel eens gezocht op de portal? Je krijgt dan alle posts in het topic als afzonderlijke resultaten...
Usability: zero...
Het zoeksysteem op het forum is een tikke beter!
|
|
|
bignelis

|
Ik vind het op zich een erg goede zaak om de regels nog eens aan de kaart te stellen. Dit mag best met regelmaat gebeuren, niet pas als de irritaties weer hoog oplopen. Een 2 maandelijkse update over wat "wan-gedrag" is en even benadrukken van welk gedrag gewenst is lijkt me redelijk.
Een andere tip voor de moderators verwijder topics ook van de hoofdpagina als die gesloten worden of al 100 keer behandeld zijn.
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
stelletje saaie donders zijn jullie oude fatsoensrakkers! ik stel deze opmerking conform eerder genoemd forumtopic. desalniettemin is zulks in het kader van goed fatsoen en regelgeving een heuglijk feit welks ik in allermate zou willen nastreven.
het zou een schande zijn af en toe eens een hilarisch consortium te regeneren, zulks vervuild dit nette forum.
dus laat ons allen duidelijk de regels en wetten op papier noteren en vooral geen buitensporige/afwijkende/ononderbouwde reacties punctueren
in blijde verwachting op ulks antwoord, verwacht ik,
drs. pbter
|
|
|
KiteDemon

|
Damn....betekend dat, dat ik dus geen kitehigh brandstofpas krijg..??
|
|
|
KiteDemon

|
Probeer normale en vollen zinnen te maken met heldere punten,  dat MSN taalgebruik hier is af en toe niet om aan te zien.  Zorgt voor nauwelijk te lezen topics en te veel ruis.  aangezien ik nederland op school erg moeilijk vind zou dit erg moeilijk gaan vinden (huilen_kitesmiley) Hmmmm......het zou toch mooi zijn als dit forum je cijfer nederlands op zou krikken?
|
|
|
slingshot {Thomas}

|
Probeer normale en vollen zinnen te maken met heldere punten,  dat MSN taalgebruik hier is af en toe niet om aan te zien.  Zorgt voor nauwelijk te lezen topics en te veel ruis.  aangezien ik nederland op school erg moeilijk vind zou dit erg moeilijk gaan vinden (huilen_kitesmiley) Hmmmm......het zou toch mooi zijn als dit forum je cijfer nederlands op zou krikken? helemaal mee eens maar merk wel dat me nederlands beter gaat sinds ik op dit forum zit {geen grap} 
|
|
|
rEwd

|
Echt waar?
|
|
|
flyingkite

|
Echt waar?
Beste rEwd, In mijn optiek is het beknopte commentaar op Thomas zijn uitspraak "maar merk wel dat me nederlands beter gaat sinds ik op dit forum zit {geen grap}" precies de moraal van de topic. Namelijk Gedrags regels en als je de bovenstaande topics gelezen had, zou je geweten hebben dat een dergelijke beknopte reactie niet gewenst is. Dit voorzover ik kan en mag spreken voor de beheerders/moderators/en vaste bezoekers van dit forum! En als Thomas nou belang heeft bij doen van de mededeling dat hij z,n best doet dan is dit toch prima? En dat zijn zin dan niet helemaal klopt is niet erg, als je hier al wat van wil zeggen neem hem dan serieus en verbeter hem op vriendelijke wijze! Bedankt
|
|
|
DaRipper

|
stelletje saaie donders zijn jullie oude fatsoensrakkers! ik stel deze opmerking conform eerder genoemd forumtopic. desalniettemin is zulks in het kader van goed fatsoen en regelgeving een heuglijk feit welks ik in allermate zou willen nastreven.
het zou een schande zijn af en toe eens een hilarisch consortium te regeneren, zulks vervuild dit nette forum.
dus laat ons allen duidelijk de regels en wetten op papier noteren en vooral geen buitensporige/afwijkende/ononderbouwde reacties punctueren
in blijde verwachting op ulks antwoord, verwacht ik,
drs. pbter
Tijd om de dikke Van Dale er eens op na te slaan!
|
|
|
ARC-Rider

|
Probeer normale en vollen zinnen te maken met heldere punten,  dat MSN taalgebruik hier is af en toe niet om aan te zien.  Zorgt voor nauwelijk te lezen topics en te veel ruis.  Hoort het te pas en te onpas gebruiken van smilies (minimaal 3 per zin) ook niet onder MSN taal? Soms erger me ik daar best wel aan dat er soms meer smilies als als woorden in een post staan. Als je je intonatie van je bericht wil benadrukken door smilies, prima, maar overdaad schaadt naar mijn mening.
|
|
|