stroming op slufter..

mazzomrx

Berichten: 332
Antwoord #75 November 03, 2006, 19:21:10
edit2Rapporteer  

 (dus ook mensen weren)


na ja...hoe kan je nou iemand weren??? Polite bellen ofzo???

KiteKoe®t

Berichten: 1304
Antwoord #76 November 03, 2006, 19:46:33
edit2Rapporteer  
@mazzomrx... Niemand heeft ooit gezegd dat wij mensen weren... Wij weren nono's het liefst... Waarom?? Lees topic goed!! En jij bent hartstikke welkom (als je geen nono bent!!)
mazzomrx

Berichten: 332
Antwoord #77 November 03, 2006, 20:03:39
edit2Rapporteer  
Na ja...ik citeer toch iemand, nml. raaf-teef....Ik verzin het niet hoor...

Maar in ieder geval bedankt dat ik wel welkom ben van jou, maar ik sla toch over en ik wens jullie heeeel veeel succes in het behouden van een mooie spot en ik hoop dat jullie er zijn voor diegene die toch in nood raken (ook al hebben ze jullie goedbedoelde adviezen niet helemaal juist opgevolgd).

quote author=Koe®t link=topic=20421.msg209436#msg209436 date=1162575993]
 En jij bent hartstikke welkom (als je geen nono bent!!)
Citaat

ok...jij bent dus in bezit van de NONO-toetsingsexamen, bij slagen ontvang je een mooi certificaatje "Gekwalificeerd als een niet NONO".......hoe vaak mag ik examen doen????
@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #78 November 03, 2006, 20:50:01
edit2Rapporteer  
ZUCHT
Na ja...ik citeer toch iemand, nml. raaf-teef....Ik verzin het niet hoor...

Maar in ieder geval bedankt dat ik wel welkom ben van jou, maar ik sla toch over en ik wens jullie heeeel veeel succes in het behouden van een mooie spot en ik hoop dat jullie er zijn voor diegene die toch in nood raken (ook al hebben ze jullie goedbedoelde adviezen niet helemaal juist opgevolgd).
zucht................pffffffffffff. En toch heeft het de laatste tijd aardig gewaait, meestal zie je dit soort gezeur als het een tijdje windstil is geweest
Elevation

Berichten: 1363
Antwoord #79 November 03, 2006, 20:59:49
edit2Rapporteer  
het wordt koud, dan zit iedereen binnen te sjagerijnen terwijl we daardoor krijg je dit gezeur....
mazzomrx

Berichten: 332
Antwoord #80 November 03, 2006, 21:02:13
edit2Rapporteer  
en de grap is dat dit soort gezeur vanzelf ontstaat als er lui zijn die uitspraken doen als "mensen weren", NONO's zijn niet welkom etc.....

Niet daarna gaan zuchten en puffen en kreunen......
mazzomrx

Berichten: 332
Antwoord #81 November 03, 2006, 21:03:42
edit2Rapporteer  
@ Elevation ;

Jij als KiteAwareTeammember ;

Wat zouden jullie als KiteAwareTeam kunnen doen aan deze ontstane situatie??

buur@work
Gast
Antwoord #82 November 03, 2006, 21:04:56
edit2Rapporteer  
Maar we nemen je echt wel een keer meer hooor mazzomrx, maar dat pas als je het nono af bent natuurlijk... hahaha.....
Iedereen is nono geweest op de slufter, en leert dat af voor hij op de slufter gaat varen en wordt dan BoBo... hahahahahaha. Bobo's denken in zij en wij. ZIJ die niet kunnen kiten moeten WIJ die wel kunnen kiten weren van de spot.
Wat ik interesanter vind is de rede dat mensen naar de slufter gaan ipv naar het autostrand, Ze moeten gewoon de slufterparkeer plaats dicht gooien, zodat je even lang moet lopen naar het strand als ook op het auto strand, moet je kijken hoe rustig het wordt.    
Je gaat een keer mee mazzomrx al is het enkel omdat jij dan op vlak water kan varen en ik lekker de golven kan opzoeken, hoef ik niet meer dat tivus eind naar de slufter op te kruisen vanaf het auto strand...
hahahaha.... dat lijkt me wel wat hahahahahahahahahahahahaahahahahahahaha ha.
tís gewoon zo dat iedereen de lui is, naar de slufter rijd, kan je vanuit je auto zo het strand op, niets lopen, en als je klaar bent met je kite de duinen op want stel dat je moe wordt van lopen....
ik denk dat het meest voorkomende antwoord is als je vraagt waarom mensen naar de slufter gaan luit; ik ga niet zo'n K@nker end lopen!  ... verder is de slufter een heel leuke en fijne kitespot. jammer dat deze verdwijnd als de 2demaasvlakte er bij komt...
mazzomrx

Berichten: 332
Antwoord #83 November 03, 2006, 21:09:09
edit2Rapporteer  
Yo Buur,

Denk niet dat het gaat lukken, mij meenemen naar die slufter ;

Ik heb nml examenvrees.....blijf dan liever een NoNo ipv een Bobo..hahahahahahaahaha grappig die vergelijkingen.

Op het moment dat het moment daar is dan rijden we wel lekker door naar een andere mooie spot in zeeland of noordholland....

Want ik heb zo'n schijthekel aan toetsingsexamens........
KiteKoe®t

Berichten: 1304
Antwoord #84 November 03, 2006, 21:10:33
edit2Rapporteer  
@ buur.. Dan ben je blijkbaar al een hele lange tijd niet meer geweest want zoals je anders zou weten loopt er nooit iemand met z'n kite de duinen op naar de parkeerplaatsen...

Het is geen kwestie van luiheid dat wij kiten bhij de slufter, het is gewoon hetzelfde als met snowboarden... Als je het niet kan, pak je een makkelijke piste.. als je het wat beter kan pak je een moeilijkere piste!! En Slufter met het autostrand vegelijken is hetzelfde als appels met peren vergelijken... Het is gewoon een totaal ander strand dan het autostrand.... En dat terwijl jij beide spots goed kent... ongelooflijk
mazzomrx

Berichten: 332
Antwoord #85 November 03, 2006, 21:15:22
edit2Rapporteer  
Lezen... (geschokt_kitesmiley)

Hij zegt niet dat het strand hetzelfde is......en hij vergelijkt het ook helemaal niet.....

Hij zegt wel dat hij denkt dat het daar op de de slufter een stuk rustiger wordt zodra je er niet meer kan parkeren.

Waarom is het druk bij slufter? Omdat de auto's niet meer op het autostrand mogen komen, dus moet je nu een k@nkereind lopen tot het water.......en klaarblijkelijk vindt er een verschuiving naar de Slufter plaats.....Waarom?? Omdat met niet dat k@nkereind willen lopen.....dus dichtgooien die parkeerplaatsen en men gaat weer ergens anders heen en dan heb je weer lekker de ruimte en alle rust....

Elevation

Berichten: 1363
Antwoord #86 November 03, 2006, 21:17:55
edit2Rapporteer  
@mazzomrx    ik heb de zin en de tijd niet om nog een keer alles door te lezen maar slufter is gewoon een geval apart.. dat mensen weren moet je niet serieus nemen.. als je normaal kan kiten en relaunchen kan je gewoon eens met laagwater in het voorjaar of de zomer die kant op komen en eens vragen aan een van de locals of het verantwoord is.. gezien het feit dat je al 226 topics hebt geplaatst ga ik ervanuit dat je minstens het dubbele of 3 dubbele ervan hebt gelezen waaronder die over de slufter. neem aan dat de rode draad duidelijk is.. locals zijn niet heilig, januari was daar een voorbeeld van, maar doorgaans zijn het toch de "gasten" of de "onkundigen" die er afdrijven door een varieeteit aan problemen waardoor er vast en zeker door overheden weer een negatieve gedachte ontstaat over de slufter als kitelocatie... en daar zet ook kite aware zich voorin, het openhouden van spots..

de onstane situatie... tja, mensen die niet kunen kiten of bepaalde aspecten van het kiten niet goed beheersen horen er niet thuis, kan ook niet de slagboom van autostrand wegtoveren..
@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #87 November 03, 2006, 21:20:59
edit2Rapporteer  
en de grap is dat dit soort gezeur vanzelf ontstaat als er lui zijn die uitspraken doen als "mensen weren", NONO's zijn niet welkom etc.....

Niet daarna gaan zuchten en puffen en kreunen......
Ik heb het woord nono niet gebruikt en nog iets, is het voor jou mogelijk om het word met de zeer ernstige ziekte niet te gebruiken hier op de site, sommige mensen (zoals ik) hebben aan deze rot ziekte dierbare verloren, maar misschien zegt dit meer iets van jou niveau op het gebied van communicatie
dimitri
Gast
Antwoord #88 November 03, 2006, 21:23:04
edit2Rapporteer  
Gooi die parkeer plaatsen maar dicht hoor, blijven die nono`s lekker weg zoals ze ook op het autostrand doen.

Als ik op het autostrand wil varen loop ik die afstand gewoon, en als ik dat voor de Slufter zou moeten doen vind ik dat ook geen probleem, zolang de nono`s de bobo`s hun spot maar niet af laten nemen door eventuele instanties die het dicht zouden kunnen gooien
mazzomrx

Berichten: 332
Antwoord #89 November 03, 2006, 21:26:42
edit2Rapporteer  
@ @rjen;

Citeer mij waar ik heb vermeld dat jij het woord NONO heb gebruikt......

Mbt tot de ziekte waar jij naar refereert, ik zal het de volgende keer zo tikken ;k*****end lopen.......zo voldoende gecensureerd? of zie je het liever zo ; ******end lopen......is nml een reaktie die je vaak genoeg om je heen hoort.....weer dat ******end lopen?? Nee ik ga wel naar de slufter......

Ff in die context plaatsen.....

Snappie??

(ik loop gewoon dat ******end, dus ik vind het geen probleem dus zul je mij ook niet op die manier horen uiten)
mazzomrx

Berichten: 332
Antwoord #90 November 03, 2006, 21:28:37
edit2Rapporteer  
@ Elevation ;

Vraag me af of er KiteAwareTeam-members ook op de slufter actief zijn?? Weet jij dat toevallig?
Elevation

Berichten: 1363
Antwoord #91 November 03, 2006, 21:32:52
edit2Rapporteer  
lijkt me irrelevant maar ze zijn er zeker, geloof wel 8.. er is er eentje die zich lam typt om aan te geven dat het gewoon geen goede spot is voor mensen die nog niet zo goed kunnen kiten..

@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #92 November 03, 2006, 21:35:39
edit2Rapporteer  
@ @rjen;

Citeer mij waar ik heb vermeld dat jij het woord NONO heb gebruikt......

Mbt tot de ziekte waar jij naar refereert, ik zal het de volgende keer zo tikken ;k*****end lopen.......zo voldoende gecensureerd? of zie je het liever zo ; ******end lopen......is nml een reaktie die je vaak genoeg om je heen hoort.....weer dat ******end lopen?? Nee ik ga wel naar de slufter......

Ff in die context plaatsen.....

Snappie??

(ik loop gewoon dat ******end, dus ik vind het geen probleem dus zul je mij ook niet op die manier horen uiten)
Mmmmmmmmm............weet niet met wat voor mensen jij omgaat maar in mijn omgeving wordt dit wordt zeker niet regelmatig gebruikt. Voor sommige mensen  ( waaronder jij ook blijkbaar) is dit de enigste manier om hun gebrekkige wordenschat te compenseren.

En ik loop soms ook nog dat klote eind naar autoplaya ( klote eind mmmmm..ook een redelijke krachtterm, denk dat mensen dat ook wel begrijpen wat ik bedoel).
WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #93 November 03, 2006, 21:56:51
edit2Rapporteer  
Ok moet 1 ding kwijt over lesgeven.

Ik geef les voor bart kirtens en wei maken de cursisten zeer duidelijk dat dit een nog go is voor nono's!!!!! Bart en IKO is apart verhaal en bij IKO kun je nog veel meer twijfel trekken dan bij bart want die gast doet echt het meeste aan alle scholen in nederland kan ik je zeggen.

Ev voor lesgeven op de slufer:
-noord, noord west zuid en zuid oost zijn echt klote op het autostrand en op de slufter gaat lesgeven dan prima.

En bijna iedereen vaart op de slufter in de kom en wei geven in de kom naadst die kom les waar niemand vaart!!!! En wei geven daar alleen met laag water les en hebben onze eigen kites gereed om als der iets geks gebeurd zelf de cursist uit water te halen inclusief materiaal.

Dus al je eerst eens informeert hoe wij daar lesgeven kun je dan daarna ff vragen of we oppleuren!



En ik kan je garanderen dat wei echt alles aan veiligheid doen. Als je dan naar de IKO scholen op cabarete kijkt dan is dat echt troep: slechte instructeurs te druk echt 3 keer niks.
KiteKoe®t

Berichten: 1304
Antwoord #94 November 03, 2006, 21:59:43
edit2Rapporteer  
Iedereen gebruikt het woord kanker weleens..... Alsof jij nooit k u t zegt, of tering, of tiefus...

De huidige situatie op de slufter is gewoon cholera, de reddingsbrigade is het inmiddels ook al tiefus zat en de pleuris aan de mensen die het voor de anderen verpesten omdat ze te lui zijn... Ik kom niet op de slufter omdat het minder ver lopen is.. Dat is totaal geen argument want het autostrand is gewoon ook een retevette spot... En 10 minuten lopen met je spullen is toch geen probleem?? Luiheid, dat is het probleem...

@wazup, als iemand toch leskrijgt op de slufter dan is diegene volgende keer dar ook te vinden.. Logisch gevolg toch? Zou ik zelf ook doen!!! En ik heb Bart & Karim vaak zat les zien geven op plekken waar het absoluut niet veilig genoeg is.... Wat dacht je van 15 centimeter water onder je porum? Wil je daar lesgeven????? Denk na man!
mazzomrx

Berichten: 332
Antwoord #95 November 03, 2006, 22:01:12
edit2Rapporteer  
@ @rjen;

Citeer mij waar ik heb vermeld dat jij het woord NONO heb gebruikt......

Mbt tot de ziekte waar jij naar refereert, ik zal het de volgende keer zo tikken ;k*****end lopen.......zo voldoende gecensureerd? of zie je het liever zo ; ******end lopen......is nml een reaktie die je vaak genoeg om je heen hoort.....weer dat ******end lopen?? Nee ik ga wel naar de slufter......

Ff in die context plaatsen.....

Snappie??

(ik loop gewoon dat ******end, dus ik vind het geen probleem dus zul je mij ook niet op die manier horen uiten)
Mmmmmmmmm............weet niet met wat voor mensen jij omgaat maar in mijn omgeving wordt dit wordt zeker niet regelmatig gebruikt. Voor sommige mensen ( waaronder jij ook blijkbaar) is dit de enigste manier om hun gebrekkige wordenschat te compenseren.

En ik loop soms ook nog dat klote eind naar autoplaya ( klote eind mmmmm..ook een redelijke krachtterm, denk dat mensen dat ook wel begrijpen wat ik bedoel).

Ik weet niet door wat voorn rose bril jij de wereld ziet maar er zijn genoeg lui die zich zo op die manier uiten...misschien is je bril een beetje beslagen maar ik zal het laatste stukje van mijn laatste zin nogmaals tikken ; dus zul je mij ook niet op die manier horen uiten.

Mbt tot mijn gebrekkige woordenschat ; Kan ik ook bij jou een examen afleggen zodat je beter kan inschatten of ik op dat gebied ook een NONO ben?? Indien ik zak dan heb jij heb tenminste iets handen waarmee je kan zeggen hoe goed of hoe gebrekkig mijn woordenschat is.

Wacht nog steeds op het citaat waar ik heb vermeld dat jij het woord NONO heb gebruikt.....

Lezen  (geschokt_kitesmiley)
mazzomrx

Berichten: 332
Antwoord #96 November 03, 2006, 22:02:58
edit2Rapporteer  
Het punt lijkt me duidelijk genoeg zo.. MazzoMrx gaat nu opeens de compleet van topic switchen door iemand erop aan te spreken dat hij het woord kanker gebruikt..... Alsof jij nooit k u t zegt, of tering, of tiefus...


ik word er op aan gesproken dat ik dat woord (k@nker) heb getikt....
WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #97 November 03, 2006, 22:03:10
edit2Rapporteer  
En als je niet ver wil lopen ben je de grootste kitelozer als je naar de slufter gaat want ik ken een hele hoop spots waar je veel minder hoeft te lopen en niet zo'n rot eind naar boven hoeft te sjouwen naar een lange sessie.
mazzomrx

Berichten: 332
Antwoord #98 November 03, 2006, 22:04:32
edit2Rapporteer  
En 10 minuten lopen met je spullen is toch geen probleem?? Luiheid, dat is het probleem...


en dat is precies wat Buur bedoelt.... Joepie
KiteKoe®t

Berichten: 1304
Antwoord #99 November 03, 2006, 22:05:03
edit2Rapporteer  
Het punt lijkt me duidelijk genoeg zo.. MazzoMrx gaat nu opeens de compleet van topic switchen door iemand erop aan te spreken dat hij het woord kanker gebruikt..... Alsof jij nooit k u t zegt, of tering, of tiefus...


ik word er op aan gesproken dat ik dat woord (k@nker) heb getikt....

Excuus, ik heb het al gecorrigeerd.. excuus!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.