Vaart voor mij perfect, ben ook niet zoveel gewend hoor, hiervoor had (heb) ik een Haze 145 uit 2004, dus alles wat korter is en meer flex heeft vaart volgens mij al beter
.
Ze zeggen dat hij grofweg te vergelijken is met de Nobile 666,
Ik heb de 128*39.
Golven gaan prima, stukken beter als mijn 145.
Maarja zoals ik al zei, als je ziet waar ik vanaf kom vaart dit hemels. Dus als je echt wilt weten hoe het vaart moet je hem proberen.
Landen na een sprong, met die haze was het een klap en begon die te kraken van ellende, maar deze is veel zachter (komt ook door de flex lijkt me).
Directheid,speelsgevoel, tja ik pakte hem, stuurde me kite in en voer weg. In het begin ff wennen aan de lengte maar daarna ging het als een trein. Poppen gaat goet, switchen gaat goed. Het is niet zo dat hij alleen maar rechtdoor wil.Dus daar zit het (voor mij) wel goed mee.
Nogmaals, probeer er een te testen.
Die van mij mag je wel een keer lenen als je op het strand bent, maar gezien je locatie zal je nooit @ oostvoorne oid zijn.
Oja en dan nog de kwaliteit, Ze zien er gewoon goed uit. Tuurlijk zijn er wel een paar kleine dingetjes zoals een paar kleine putjes. Maargoed... als je daarover zeurt moet je 2x zoveel geld uitgeven voor een productieboard, dan heb je iets wat echt echt echt glad is.
En aangezien ze (naar hun zeggen) nog nooit een gebroken board hebbe terug gehad zit het ook wle goed met de stevigheid. Ze durven iig 1 jaar garantie te geven.
PS. Gaat dus over de 2007