Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

kiteruitschell

Geen avatar

Berichten: 1719
Antwoord #38125 Juni 08, 2013, 17:42:52
edit2Rapporteer  
medemblik was wel lekker vandaag dieper water dan andijk en niet al te druk . goeie wind voor 9 m
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #38126 Juni 08, 2013, 17:44:37
edit2Rapporteer  
Ik ga zo naar Medemblik met de 10m denk ik.
Mocht het daar niks zijn ben ik ook zo in Andijk.
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #38127 Juni 08, 2013, 17:59:27
edit2Rapporteer  
net weer terug van Enkhuizen...grasveld was gelukkig weer open kon met de auto naar het water rijden...anders moet je op de parkeerplaats van dat Sprookjes wonderland parkeren en dat vind ik al een stuk minder..
Het was ook op Enkhuizen niet erg druk de eerste uren alleen met John en Herman later kwamen er nog eenpaar bij..
mij gevoel dat het op Enkhuizen altijd minder waait kwam ook vandaag weer uit
meer als 20 knp is het niet geweest ..en ondanks dat ik lekker gevaren heb met mijn 11 mtr had ik wel idee dat het op Andijk harder waaide ....
en ook nog eens op die A7 in de file gestaan en toch ook (waarschijnlijk) geflitst denk ik toch dat ik morgen maar weer naar Edam ga lekker dichtbij en meer wind..
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #38128 Juni 08, 2013, 19:40:16
edit2Rapporteer  
Was lekker rustig op Andijk , wind was goed en genoeg voor de 9m denk 20-22kn.
Nog even heen en weer gekite naar Medemblik maar wat een drukte daar zeg  Grin, achja was weer een heerlijk zonnig dagje !
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #38129 Juni 08, 2013, 20:19:30
edit2Rapporteer  
Je bent te vroeg naar huis gegaan Zwaffie!!! Nadat jij weg was werd de wind steeds lekkerder Joepie is wel over de 20 gegaan kon prima springen en landen later op de dag. Was weer een te gek daggie met de badgasten, zonnetje en heerlijke spot ThumpsUp Joepie YeSS backrolls gingen ook lekker. Ook nog een paar jumptransitions gemaakt Joepie YeSS Volgende keer eens kijken of ik een boardoff kan maken YeSS
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #38130 Juni 08, 2013, 21:27:06
edit2Rapporteer  
Nou nou, wat een lekker daggie op Enkie zeg. Heerlijk rustig op het water. Heb gewoon de hele dag met de 14m gevaren, ook toen ie over de 20 knopen vloog. Niks depoweren, kan allemaal gewoon. Lekker sleuren en een lekkere hangtime. Moet nog wel even wennen aan dat ding. Langzamer dus andere timing, maar hij is geslaagd voor de test hoor. En je was echt effies te vroeg weg Frank. Hij werd daarna toch echt harr. Ach ja, heerlijke dag. Kop verbrand dus dit topdaggie gaat de boeken in. YeSS YeSS
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #38131 Juni 08, 2013, 21:30:44
edit2Rapporteer  
Citaat
En ik denk dat ik vanmiddag maar ff op mijn werk ga kijken    

Mazzelaar, lekker uitslapen  loser  ThumpsUp, mijn wekker ging vanmorgen om 04.30 uur en om 18.45 uur was ik weer thuis  ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Wat hebben wij toch een zwaar leven he Peter in die onregelmatige diensten  Grin, gelukkig weinig  gemist zo te zien en de afgelopen week genoeg gekite.  ThumpsUp Cool Joepie YeSS


Zag wel een  foto langskomen van een hele lelelijke  ouwere kiter, wie kent hem ???? duitser ??? ontsnapte tbs er ????  zware crimineel. ???? ouwere hangjongere
Hij heeft wel een heel mooi boardje  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp, wanneeer is tie in de test ????




Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #38132 Juni 08, 2013, 22:02:02
edit2Rapporteer  
Was vandaag ff op Edam, spijt van. Ging er heen omdat het rustig was en ik m'n broertje les kon geven maar die vond het toch wel spannend in de 20kn die er stonden. Het was echt een verschrikkelijk chop bak, nog nooit zo erg gehad op Edam dus waardeloos gevaren. Ach ja, zonnetje scheen en het waaide, ben ook verwend na een week bijna elke avond kiten. Morgen rustdaggie en maandag knallen in Alvor Portugal Grin
LeonB

Berichten: 2087
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #38133 Juni 08, 2013, 22:30:45
edit2Rapporteer  
Topdaggie in Andoik! ThumpsUp ThumpsUp
Sonnetje, windje....lekker!!

Ik had nog wel een ongelukje....chickenloop schoot los, moest releasen, te dicht bij de kant.....en dan een groot punnikfeest met de Flysurfer.
Tsjesus wat een lijntjes! Tongue

Gelukkig geen schade met al dat kippengaas op de kant  Shocked

Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #38134 Juni 08, 2013, 22:35:55
edit2Rapporteer  
Lekker Leon, Teigert had ook een mankementje wat een zwempartijtje werd door een ring die het begaf met een loepende kite (even maar) als gevolg. Dank aan de kiter met de bruine Bandit die me richting strand heeft gesleept. ThumpsUp
Gelukkig een reserve bar in de auto dus evengoed lekker gekite met Tim en Johan op de ganzeplas  Joepie

Dit  ThumpDown was de boosdoener.
Boudewijn

Berichten: 851
Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #38135 Juni 08, 2013, 23:05:21
edit2Rapporteer  
Wat vervelend teigert! Die ringetjes zien er ook niet bepaald kiteproef uit moet ik zeggen, veel voorkomend probleem?

Vandaag weer in de avond naar Edam gegaan met wat vrienden, weer bijna niemand op het water. Ik snap er niets van maar klaag zeker niet!
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #38136 Juni 09, 2013, 01:17:31
edit2Rapporteer  
Heeeeeerlijk die rust op het water ThumpsUp Joepie YeSS
Kunnen die lijntjes niet direct in elkaar haken Teigert? Ben je probleem van ringetjes kwijt.
PeeWee

Berichten: 1652
Antwoord #38137 Juni 09, 2013, 07:48:53
edit2Rapporteer  
Zooo lekker koud buiten. Vandaag maar eens een dagje niet kiten (als ik het voor elkaar krijg Grin), de armpjes deden gisteren behoorlijk pijn Cry.

See joes
LeonB

Berichten: 2087
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #38138 Juni 09, 2013, 09:19:38
edit2Rapporteer  
Wow Theo, Daar ben je goed vanaf gekomen!  Undecided
Maareh...statistisch zijn zijn wij er weer een poosje vanaf  Tongue
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #38139 Juni 09, 2013, 10:59:39
edit2Rapporteer  
http://www.hanglos.nl/forum/306097/kiteforum-wie-is-de-schuldige.html

Iemand van het bovenstaande wat meegekregen op Andijk gisteren met Rosanne ???


Citaat
Heeeeeerlijk die rust op het water   

Inderdaad,  Op Andijk was het ook de hele week rustig, waar zou het aan liggen ???? Neem nou als voorbeeld de beun en teiger. Vroegerrrrrrrrrrrrrrrrrr bijna altijd op het waterrrr en nu ??????????????/
Zelfs geen kite scholen gezien deze week en vroegerrrrrrrrrrr ???? Crisus ??????

Is kiten niet leuk meer ?????????

Citaat
Wow Theo, Daar ben je goed vanaf gekomen

Ongelofelijk, dat dat kapot is en slijt, je vaar bijna nooit  Grin Cool


Wordt het nog wat vanmiddag ???? gaan we losss ???  ListenToMe ThumpsUp Cool Joepie YeSS
bredo

Berichten: 593
Antwoord #38140 Juni 09, 2013, 11:27:13
edit2Rapporteer  
Ja zeker, ik denk vanmiddag even naar castricum aan zee te gaan en hopen dat de wind iets meer naar het noorden trekt!  |En jij haring gaan je nog eens het zoute water in?
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #38141 Juni 09, 2013, 11:28:41
edit2Rapporteer  
ik denk ook dat de hype van kitesurfen een beetje over zijn hoogte punt heen is en dat alleen de die-hards overblijven ... Grin
vandaag eerst even mijn tuinklus afmaken....daarna maar weer naar Edam.
De wind is nog steeds NO dus het moet daar weer te doen zijn en ik heb geen zin om weer ver te rijden..ben er om een uurtje of 14.00
see you Grin
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #38142 Juni 09, 2013, 11:32:56
edit2Rapporteer  
Dat is wel balen op andijk, was er gisteren ook maar niets gezien.
Denk dat je die mensen wel herkend aan de kites maar ze mee varen...
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #38143 Juni 09, 2013, 11:54:24
edit2Rapporteer  
Waren het bekende gasten gister op Andijk Tim ???

Citaat
En jij haring gaan je nog eens het zoute water in?
Met noord noord oost  is zee geen optie  ThumpDown  ThumpDown en Castricum is helegaaaar een  k...t spot  ThumpDown ThumpDown. Takke end lopen met je spullen en betaald parkeren  ThumpDown ThumpDown. Koop liever van dat parkeergeld een familiebak kibbeling en een haringkie  ThumpsUp  Grin

Wordt straks Medemblik of Andijk  ThumpsUp  Grin  ThumpsUp Cool Joepie YeSS
rsnn

Berichten: 48
Antwoord #38144 Juni 09, 2013, 12:00:39
edit2Rapporteer  
Ik heb de jongens zelf nog niet eerder gezien in ieder geval.
Ook was dat van mij niet het enige dat niet helemaal goed liep bij de jongens.

Gewoon goed op blijven letten dus Smiley!
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #38145 Juni 09, 2013, 12:21:02
edit2Rapporteer  
http://www.hanglos.nl/forum/306097/kiteforum-wie-is-de-schuldige.html

Iemand van het bovenstaande wat meegekregen op Andijk gisteren met Rosanne ???


Citaat
Heeeeeerlijk die rust op het water   

Inderdaad,  Op Andijk was het ook de hele week rustig, waar zou het aan liggen ???? Neem nou als voorbeeld de beun en teiger. Vroegerrrrrrrrrrrrrrrrrr bijna altijd op het waterrrr en nu ??????????????/
Zelfs geen kite scholen gezien deze week en vroegerrrrrrrrrrr ???? Crisus ??????

Is kiten niet leuk meer ?????????

Citaat
Wow Theo, Daar ben je goed vanaf gekomen

Ongelofelijk, dat dat kapot is en slijt, je vaar bijna nooit  Grin Cool


Wordt het nog wat vanmiddag ???? gaan we losss ???  ListenToMe ThumpsUp Cool Joepie YeSS

Nee niks gezien, maar ik was er pas vanaf 18:30 tot 20:30.
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #38146 Juni 09, 2013, 12:32:04
edit2Rapporteer  
dag heren van et goede leven nee hij is nie dood hij leeft
was effe lekker naar medemblik geweest op de camping effe bijkomen van een wel heeeeeel drukke week
was wel zonde van gisteren maar je moet toch effe voor je mentale gezondheid zorgen
ben terug spulletjes pakken en dan richting ijburg staat genoeg wind dacht ik 
JIHAAAAAAAAAAAAAAA
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #38147 Juni 09, 2013, 12:48:31
edit2Rapporteer  
Citaat Ries...Op Andijk was het ook de hele week rustig, waar zou het aan liggen ????

Ik denk dat je met Noord meer spots ter beschikking hebt om te varen. Daardoor een betere verspreiding.  Ook waren de voorspellingen de laatste tijd niet echt accuraat, waardoor mensen toch dachten dat het niet veel was.

Toch iets vaker gaan kiten Beun!! Daar knap je toch ook echt van op. Ff je hele kop leeg en je lichaam lekker moe. Slaap je ook weer eens goed van. Hoe je ook geen slaappil in te nemen ThumpsUp Joepie YeSS   Bovendien is het nog eens erggggggg gezellie ff ouwenelen en kiten met de badgasten InLove Joepie. Have fun op Ijburg ouwe!!
bredo

Berichten: 593
Antwoord #38148 Juni 09, 2013, 14:26:15
edit2Rapporteer  
hoe is het op edam nu?!!!
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #38149 Juni 09, 2013, 17:36:03
edit2Rapporteer  
Was weer lekker op Medemblik met de 13  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Downwinder gemaakt van Medemblik naar andijk, Heen 8 minuten ThumpsUp  terug 45 minuten   ThumpDown  Grin ben kapot  ThumpsUp Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.