Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

Urabus

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #38150 Juni 09, 2013, 18:40:14
edit2Rapporteer  
Iedereen is naar muiderberg gegaan?
Erg druk gisteren en vandaag.
Ook nog een kite in de bomen zien hangen.
Ik vermoet dat de kite levens moe was want hij lag in de bomen boven het kerkhof.
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #38151 Juni 09, 2013, 19:12:12
edit2Rapporteer  
zo net terug van ijburg
heerlijk effe lekker los gegaan af en toe een beetje vlagerig maar toch weer heerlijk
zag weer een hoop bekenden en er was lekkere muziek toppie
jerry van der kop  liet  het weer even zien hoe het moest  top gozer blijft gewoon
zal alvast een ibufren innemen want deze jongen kan straks nie eens meer lopen denk ik
nou hopen dat we misschien morgen nog effe kunne 
al met al een heerlijk weekend
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #38152 Juni 09, 2013, 19:20:56
edit2Rapporteer  
Doe je goed Hans ThumpsUp. Ik voel mijn lijf ook nog van gisteren Joepie
Ga eens ff dvdtjes kijken om een nieuwe  move te leren. Tijd voor progressie.
Watertemperatuur is ook weer prima, zodat het niet uitmaakt of je erin ligt.
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #38153 Juni 09, 2013, 21:54:50
edit2Rapporteer  
was weer eens heel lekker om langer dan een kwartiertje op het water te staan
deze week bijna geen lange dagen dus hoop op wat wind einde van de dag
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #38154 Juni 10, 2013, 08:31:02
edit2Rapporteer  
Zaterdagavond mijn voet nog lelijk opengehaald aan iets van schelpjes of glas op de bodem, maar kwam d'r pas 's avonds achter eigenlijk.
Precies dat stukje tussen mijn voetzool en mijn tenen, een snee tussen 3 tenen Sad

Is het pooltje in Andijk trouwens beter te doen dan het strandje ?
Ik begreep dat daar amper golfen waren, maar hoe zit het met de zandbanken ?
jantjuuh

Berichten: 570
Logs: 0 | 586 uur
Antwoord #38155 Juni 10, 2013, 09:02:11
edit2Rapporteer  
Zaterdagavond mijn voet nog lelijk opengehaald aan iets van schelpjes of glas op de bodem, maar kwam d'r pas 's avonds achter eigenlijk.
Precies dat stukje tussen mijn voetzool en mijn tenen, een snee tussen 3 tenen Sad

Is het pooltje in Andijk trouwens beter te doen dan het strandje ?
Ik begreep dat daar amper golfen waren, maar hoe zit het met de zandbanken ?

Balen van je voet! Ligt idd veel scherpe troep op de bodem daar.

En Lars, het IJsselmeer heeft geen zandbanken.... hoogstens oneffenheden in de bodem. En golven vind je terug aan zee, op het IJsselmeer is het hoogstens klots Grin

Poeltje van Andijk zou ik niet ingaan, drijft veel stront en het water is er gewoon smerig. Dus als je niet wil dat je wond gaat zweren zou ik er zeker ook niet komen! En daarnaast, als er wat gasten lekker aan het free(stront)stylen zijn, wordt het niet echt gewaardeerd als je er als beginner ronddobbert Wink
Berd

Geen avatar

Berichten: 103
Logs: 0 | 42 uur
Antwoord #38156 Juni 10, 2013, 10:57:59
edit2Rapporteer  
Iedereen is naar muiderberg gegaan?
Erg druk gisteren en vandaag.
Ook nog een kite in de bomen zien hangen.
Ik vermoet dat de kite levens moe was want hij lag in de bomen boven het kerkhof.

Vond het ook wel een aandoenlijk gezicht. Heb er maar even plaatje van gemaakt.
Ik telde zaterdagmiddag uur of 4, ruim 40 kites op t water. Valt me op dat je dan achterin nog steeds voldoende ruimte hebt om te kiten.
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #38157 Juni 10, 2013, 11:02:13
edit2Rapporteer  
Zaterdagavond mijn voet nog lelijk opengehaald aan iets van schelpjes of glas op de bodem, maar kwam d'r pas 's avonds achter eigenlijk.
Precies dat stukje tussen mijn voetzool en mijn tenen, een snee tussen 3 tenen Sad

Is het pooltje in Andijk trouwens beter te doen dan het strandje ?
Ik begreep dat daar amper golfen waren, maar hoe zit het met de zandbanken ?

Balen van je voet! Ligt idd veel scherpe troep op de bodem daar.

En Lars, het IJsselmeer heeft geen zandbanken.... hoogstens oneffenheden in de bodem. En golven vind je terug aan zee, op het IJsselmeer is het hoogstens klots Grin

Poeltje van Andijk zou ik niet ingaan, drijft veel stront en het water is er gewoon smerig. Dus als je niet wil dat je wond gaat zweren zou ik er zeker ook niet komen! En daarnaast, als er wat gasten lekker aan het free(stront)stylen zijn, wordt het niet echt gewaardeerd als je er als beginner ronddobbert Wink
Mwah ik vind het behoorlijke verschillen hebben hoor Grin eerst sta je tot je heupen onderwater, en een paar meter verder nog maar tot je enkels Sad

Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #38158 Juni 10, 2013, 11:05:49
edit2Rapporteer  
Je moet ook op het water staan en niet in het water
Volgens mij ben je  veel te voorzichtig is kitesurfen wel geschikt voor jou ?!
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #38159 Juni 10, 2013, 11:10:32
edit2Rapporteer  
Volgens mij ben je  veel te voorzichtig is kitesurfen wel geschikt voor jou ?!

http://www.google.nl/search?client=safari&rls=en&q=retorische+vraag&ie=UTF-8&oe=UTF-8&redir_esc=&ei=4Je1UZSxM4Gn0AWEm4HoAQ
laura

Geen avatar

Berichten: 63
Antwoord #38160 Juni 10, 2013, 11:27:06
edit2Rapporteer  
Ben het met je eens hoor lars. Ben vorige week in andijk keihard met mn heup op een zandbank geklapt en voel me na een week nog steeds meer 75 dan 25!
Boudewijn

Berichten: 851
Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #38161 Juni 10, 2013, 11:31:30
edit2Rapporteer  
Gisteren op Edam waren er op het hoogtepunt wel 5 kiters!!!!! ThumpsUp Heerlijk weer 2.5 uur gekite. Joepie Joepie Op het eind nog een boardje die zijn eigenaar kwijt was mee naar huis genomen. Kan er met mijn hoofd niet bij dat mensen zoiets cruciaals om te kiten vergeten. ThumpDown Hopelijk vind hij zijn baasje weer snel terug! InLove
Patrick E

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #38162 Juni 10, 2013, 11:44:42
edit2Rapporteer  
En daarnaast, als er wat gasten lekker aan het free(stront)stylen zijn, wordt het niet echt gewaardeerd als je er als beginner ronddobbert

Begrijp dit niet, zijn beginners niet welkom?
jantjuuh

Berichten: 570
Logs: 0 | 586 uur
Antwoord #38163 Juni 10, 2013, 12:11:44
edit2Rapporteer  
En daarnaast, als er wat gasten lekker aan het free(stront)stylen zijn, wordt het niet echt gewaardeerd als je er als beginner ronddobbert

Begrijp dit niet, zijn beginners niet welkom?

Je mag staan en gaan waar je wil op de kitespot waar dit toegestaan is volgens de regelgeving, en daar hoort het poeltje ook bij.

Alleen hebben beginners nogal eens de neiging om te blijven staan op 1 plek met hun kite op 12 uur, en dat wordt daar niet gewaardeerd als er druk gevaren wordt Wink
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #38164 Juni 10, 2013, 12:33:07
edit2Rapporteer  

Ik kan het gewoon nog niet goed.
Afgelopen vrijdag had ik ook dat ik niet genoeg snelheid kreeg, daardoor met mijn board al snel vast zat op de bodem (bij zo'n laag water stuk), en vervolgens een klap op mijn enkels kreeg.
Ook nog een keer snoeihard over mijn board getrokken vol met mijn smoel in een zankbank, overal zand in mijn neus en mond en ogen.
Maar we gaan gewoon door Smiley het gaat al beter dan eerst, maar volgende keer rijd ik liever door naar Muiderberg.

En daarnaast, als er wat gasten lekker aan het free(stront)stylen zijn, wordt het niet echt gewaardeerd als je er als beginner ronddobbert

Begrijp dit niet, zijn beginners niet welkom?


Je mag staan en gaan waar je wil op de kitespot waar dit toegestaan is volgens de regelgeving, en daar hoort het poeltje ook bij.

Alleen hebben beginners nogal eens de neiging om te blijven staan op 1 plek met hun kite op 12 uur, en dat wordt daar niet gewaardeerd als er druk gevaren wordt Wink

Bij mij was het zaterdagavond, toen was er helemaal niemand daar dus zou ik ook niet in de weg zitten Smiley
jantjuuh

Berichten: 570
Logs: 0 | 586 uur
Antwoord #38165 Juni 10, 2013, 13:07:46
edit2Rapporteer  
Bij mij was het zaterdagavond, toen was er helemaal niemand daar dus zou ik ook niet in de weg zitten Smiley

Maar dan niet klagen als je ontstoken oren, ogen etc. hebt omdat je steeds met je hoofd het water in duikt! Grin Ik spreek (gelukkig) niet uit ervaring, maar al paar verhalen gehoord. En nee, dit vertel ik niet omdat ik iedereen weg wil hebben uit dat poeltje, het is er echt smerig Tongue

Laatste keer dat ik er aan varen was, zag ik stront in de spray van mn board zitten..... Lips Sealed
Woutertv

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #38166 Juni 10, 2013, 13:44:26
edit2Rapporteer  
Gisteren op Edam waren er op het hoogtepunt wel 5 kiters!!!!! ThumpsUp Heerlijk weer 2.5 uur gekite. Joepie Joepie Op het eind nog een boardje die zijn eigenaar kwijt was mee naar huis genomen. Kan er met mijn hoofd niet bij dat mensen zoiets cruciaals om te kiten vergeten. ThumpDown Hopelijk vind hij zijn baasje weer snel terug! InLove

Ik was er 1 van! Grin
En dat boardje is denk ik van Angelique, die stond daar met haar camperbusje en is haar board zondag vergeten.. ik heb haar verteld van je post..
Boudewijn

Berichten: 851
Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #38167 Juni 10, 2013, 16:58:14
edit2Rapporteer  
Heb haar net aan de lijn gehad en vandaag of morgen heeft ze haar net nieuwe boardje weer terug in het bezit, boardje moest waarschijnlijk nog wenne aan zijn nieuwe baasje  loser
franco

Berichten: 874
Antwoord #38168 Juni 10, 2013, 19:24:51
edit2Rapporteer  
@@@@lars voor jouw geld gewoon wat dieper het water in gaan ThumpsUp, en ja andijk is bijna geen water,
en dan gewoon genoeg water loser

voor het meertje geld voor mij ThumpDown respect voor de genen die daar willen varen Joepie schater schater schater schater
ik heb hier mijn eerste les in gehad, en was daar goed ziek van.
rode ogen enzo, dus ik zeg voor wie daar vaart hef fun  Joepie Joepie

Bij mij was het zaterdagavond, toen was er helemaal niemand daar dus zou ik ook niet in de weg zitten  Grin
EN dit is nu geen goede zet Lars, als beginner moet je niet alleen op het water staan ListenToMe

verder maak ik progressie  ThumpsUp en mis jullie allemaal wel een beetje  InLove 

HEE LARS IK WIL WEL JOUW MENTALE KOOTS ZIJN ListenToMe VOOR WEINIG NATUURLIJK Grin Grin

ik heb wat tijd over YeSS loser

er viel mij nog wat op, hoe lang kite jij nu Lars????  jij hebt namelijk al meer dan 500 posten jihaaaaaa Joepie Joepie

goed nu stop ik zal de verveling wel zijn al zit ik wel op mijn Visio bal achter de laptop ThumpsUp dus ben eigenlijk wel goed bezig Tongue Tongue
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #38169 Juni 10, 2013, 20:50:47
edit2Rapporteer  
En donderdag staat er weer een ZuidWesten windje met een paar goeie knoopies voorspelt. Kortom, papa gaat na de sport-medische keuring op Papendal lekker naar Schellie toe. Jiiiiihhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaa. Lekker varen totdat het licht uitgaat of totdat ik helemaal kapot ben. YeSS
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #38170 Juni 10, 2013, 21:10:39
edit2Rapporteer  
donderdag ????
ik heb net mijn afspraak verzet dus ben om 3 uur klaar kom ik ook die kant op
ik neem een paar bouwlampen mee kunnen we nog langer doorvaren
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
stefan@

Berichten: 618
Logs: 0 | 464 uur
Antwoord #38171 Juni 10, 2013, 21:20:16
edit2Rapporteer  
Vanmiddag me Airush VXR 15 meter (2012) opgehaald, en er zat gewoon nog een nieuw barretje bij,65 cm de kaartjes hingen er nog aan Smiley   doek knisperd nog, hij ziet er als nieuw uit

ik baal niet meer met 12 knopen wind  Joepie YeSS Joepie


kan niet wachten om hem te testen

@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #38172 Juni 10, 2013, 21:48:54
edit2Rapporteer  
Mooie kite ...stef , eennuhhhik doe met je mee John donderdag as,,,heule dag vrij   Joepie YeSS Joepie
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #38173 Juni 10, 2013, 22:05:24
edit2Rapporteer  
tuurlijk peter alweer de hele dag vrij  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
word je van harte gegund ouwe vakantiekiter  Cool Cool Cool Cool Cool Cool
zie je donderdag
Boudewijn

Berichten: 851
Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #38174 Juni 10, 2013, 23:57:08
edit2Rapporteer  
Vanaf woensdag zijn er waterdichte rugzakken bij de Aldi in de aanbieding, voor een tientje kun je er geen buil aan vallen. Perfect voor downwinders!  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

http://www.aldi.nl/aldi_waterdichte_tas_rugzak_of_zak_48_5_556_5841.html
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.